Czy można schudnąć chodząc na

1. Data: 2004-03-25 13:11:33

Temat: Czy można schudnąć chodząc na
Od: "kapi" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aqua aerobick?

2. Data: 2004-03-25 13:55:23

Temat: Re: Czy można schudnąć chodząc na
Od: "faRED" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kapi" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:5a33.000025ff.4062da85@newsgate.onet.pl...
> aqua aerobick?

chyba każdy ruch ma mniejsze lub większe znaczenie w procesie odchudzania
więc chyba tak

3. Data: 2004-03-25 14:16:30

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aqua aerobick?
ale ebz jakis wiekszych efektow
modeluje sie bardziej cialo
poniewaz cwiczymy w zimnej wodzie to organizm podobno broni sie przed
spadkami temperatury i tak chetnie nie pozbywa sie tkanki ;)
ogrzewacza
pozdr
Hesia

4. Data: 2004-03-25 19:14:03

Od: "AM" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"hesiunia" <h...@g...pl> wrote in message
> [...]
> poniewaz cwiczymy w zimnej wodzie to organizm podobno broni sie przed
> spadkami temperatury i tak chetnie nie pozbywa sie tkanki ;)

Witam,
chodzę na aqua aerobik od 2 miesięcy i stwierdzam, że bardzo pomaga w
odchudzaniu - jednak nie dlatego, że waga dzięki tym ćwiczeniom leci, tylko
dlatego, że pomaga bez nadmiernego wysiłku "wyprofilować" ciałko :)
Stosuję dietę 1200 kcal (i broń Boże nie głodzę się) - w ciągu miesiąca
pożegnałam się z 7 kilogramami, a skóra dzięki ćwiczeniom wygląda naprawdę
dobrze.
Konkluzja - aqua aerobik tak, ale nie jako podstawa odchudzania, lecz jako
dodatek nadzwyczajny :)
A, i dodam, że ćwiczy się na zmianę w ciepłej i trochę mniej ciepłej wodzie
:)

Pozdrawiam grupowiczów
AM

Grzyby - lista dyskusyjna o grzybach.