Czy można się odzwyczaić od bycia z kimś ?

31. Data: 2004-05-17 13:37:23

Temat: Re: Czy można się odzwyczaić od bycia z kimś ?
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> wrote in message
news:c8adop$8mt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]

Jest takie powiedzenie "serce królem, głowa doradcą".

32. Data: 2004-05-17 13:47:04

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" <i...@w...pl> wrote in message
> To dlaczego myślisz, że akurat ja mogłabym nie być tego świadoma i
traktuje
> małego jak męża, który "nie zdradzi"??

Nie mówię, że na pewno, jest to prawdopodobne gdy mało się o
Tobie wie.

Pozdrawiam
Tomek

33. Data: 2004-05-17 17:13:07

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 17 May 2004 15:10:05 +0200, na pl.soc.rodzina, idiom napisał(a):

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jak ? Skoro mózg powinien podejmować decyzje racjonalne, a uczucia często
> podpowiadają decyzje irracjonalne ?

A czy nie lepiej podejmować decyzje słuszne?

puchaty

34. Data: 2004-05-17 18:39:08

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
..
> A czy nie lepiej podejmować decyzje słuszne?

Pewnie, że lepiej. Ja też wolę nie wychodzić z domu, jak w tym dniu mają mi
torebkę na ulicy ukraść.

pozdrawiam

Monika

35. Data: 2004-05-17 19:00:05

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 17 May 2004 20:39:08 +0200, na pl.soc.rodzina, idiom napisał(a):

> Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
..

> Pewnie, że lepiej. Ja też wolę nie wychodzić z domu, jak w tym dniu mają mi
> torebkę na ulicy ukraść.

A gdyby chodziło o zdobycie wymarzonego szczytu - wyszłabyś?

puchaty

36. Data: 2004-05-17 19:02:15

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
v...

> A gdyby chodziło o zdobycie wymarzonego szczytu - wyszłabyś?

Oj, puchaty, puchaty... Pewnie, że wyszłabym, bo złodzieje rzadko kiedy
zawiadamiają mnie wcześniej, że mają zamiar wyrwać mi torebkę.
Chodziło mi o to, że czasami trudno jest na starcie ocenić czy decyzja jest
słuszna, więc trudno mówić o podejmowaniu słusznych decyzji. Można wyjść na
ulicę, by zdobyć szczyt, ale nic z tego, bo wyrwą Ci torebkę. Pamiętasz
historyjkę o Chińczyku, jego koniu, synu wojsku itd.?

pozdrawiam

Monika

37. Data: 2004-05-18 04:23:05

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 17 May 2004 21:02:15 +0200, na pl.soc.rodzina, idiom napisał(a):

> [...]
> ulicę, by zdobyć szczyt, ale nic z tego, bo wyrwą Ci torebkę. Pamiętasz
> historyjkę o Chińczyku, jego koniu, synu wojsku itd.?

Masz rację. Zdałem sobie sprawę, że to moje określenie "słuszna" jest
niefortunne.
Chodziło mi o decyzje, które podejmowane są by realizować swoje pasje,
marzenia, które podejmuje się pod wpływem przyjaźni lub miłości do siebie
lub innych. Takie decyzje wydają mi się słuszne niezależnie od ich efektów,
jednak faktyczne - "słuszny" implikuje ocenę wyników.

To jak je właściwie nazwać?

puchaty

38. Data: 2004-05-18 05:32:09

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
efektów,
> jednak faktyczne - "słuszny" implikuje ocenę wyników.

Zgodne z naszymi pragnieniami, systemem wartości i wyznawanymi przez nas
zasadami ?

pozdrawiam

Monika

39. Data: 2004-05-18 06:22:59

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" napisała
> Zgodne z naszymi pragnieniami, systemem wartości i wyznawanymi przez nas
> zasadami ?

Czyli słuszne:)

Małgośka

40. Data: 2004-05-18 08:14:33

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> "idiom" napisała
>
> Czyli słuszne:)

Mąz ma szansę zrobić karierę, jeśli wyjedzie na półroczny staż. On o tym
marzy i wie, że jeśli nie wyjedzie, straci szansę rozwoju, awansu itd.. Ty
marzysz o tym, żeby został z Tobą i nigdzie nie wyjeżdżał. A on każe Tobie
podjąć decyzję. Jaką decyzję podejmiesz?
Jaka decyzja będzie słuszna ?

pozdrawiam

Monika

Dlaczego mężczyni się żenią?