Czy na tej grupie....??

1. Data: 2005-11-21 11:57:38

Temat: Czy na tej grupie....??
Od: Sławek <"slawek[wytnij]"@vskw.com> szukaj wiadomości tego autora

dzieje sie jeszcze cos innego niż kłótnie Krystyny z resztą świata,
zaglądam tu od czasu do czasu i zawsze trafiam na lekką rozpierduche

Sławek

2. Data: 2005-11-21 12:06:49

Temat: Re: Czy na tej grupie....??
Od: "jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sławek" <"slawek[wytnij]"@vskw.com> a écrit dans le message de news:
dlscns$a4a$...@a...news.tpi.pl...
> dzieje sie jeszcze cos innego niż kłótnie Krystyny z resztą świata,
> zaglądam tu od czasu do czasu i zawsze trafiam na lekką rozpierduche

Are, Cooler i "kometa" Anna/Hanna/itd to caly swiat !? Taka wiecej koszmarna
wizja ;)

Jurek

3. Data: 2005-11-21 12:13:41

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <"slawek[wytnij]"@vskw.com> napisał w wiadomości
> dzieje sie jeszcze cos innego niż kłótnie Krystyny z resztą świata, zaglądam
> tu od czasu do czasu i zawsze trafiam na lekką rozpierduche

1. To może o mnie? Ja nie jestem tematem tej grupy.
2. Nie zakładaj wątków [OT].
3. host-ip147-179.crowley.pl
crowley... crowley... Przypomina mi to pewnego zdolnego SPAMERA ;)
4. A na temat diet to jakie masz zdanie? Jaką uważasz za najzdrowszą i dlaczego?

Krystyna

4. Data: 2005-11-21 12:28:45

Od: "Adik" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <"slawek[wytnij]"@vskw.com> napisał w wiadomości
> dzieje sie jeszcze cos innego niż kłótnie Krystyny z resztą świata,
> zaglądam tu od czasu do czasu i zawsze trafiam na lekką rozpierduche

Słabo zaglądasz. Tych nawiedzonych jest tu więcej :)

A.

5. Data: 2005-11-21 12:40:47

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <"slawek[wytnij]"@vskw.com> napisał w wiadomości
> dzieje sie jeszcze cos innego niż kłótnie Krystyny z resztą świata,
> zaglądam tu od czasu do czasu i zawsze trafiam na lekką rozpierduche

Rzadko ;)
Ale jest śmiesznie.
Pozdrawiam, Agata

6. Data: 2005-11-21 14:49:16

Od: Sławek <"slawek[wytnij]"@vskw.com> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> 1. To może o mnie? Ja nie jestem tematem tej grupy.

Tematem grupy nie jesteś ale jednym z najaktywniejszych subskrybentów -
mającym duży wpływ na to co na grupie sie dzieje.
> 2. Nie zakładaj wątków [OT].

Ten wątek nie był [OT] dotyczył atmosfery na grupie, sprawy
organizacyjne również gdzieś trzeba omawiać, chyba nie wyobrażasz sobie
zakładania specjalnej grupy w celu omówienia twojego niepohamowanego
temperamentu (dyskusyjnego), budzącego się na hasło "Dieta optymalna"
> 3. host-ip147-179.crowley.pl
> crowley... crowley... Przypomina mi to pewnego zdolnego SPAMERA ;)

Crowley Data Polska - to dostawca usług internetowych dla wielu
instytucji i przedsiębiorstw, mam to szczęście, że korzystam z usług
tego dostawcy prywatnie.
> 4. A na temat diet to jakie masz zdanie? Jaką uważasz za najzdrowszą i
> dlaczego?

Uważam że najzdrowsza dieta to ŻP z zachowaniem pełnego spektrum
składników pokarmowych potrzebnych do funkcjonowania naszych organizmów
według normalnych kryteriów żywieniowych. Dieta Kwaśniewskiego mnie nie
przekonuje jako system żywieniowy na dłuższy okres czasu. Choć nie
powiem żebym nie doceniał możliwości jakie ona daje, lecz bliższa mi
jest dieta ketogeniczna (stosowana krótkotrwale).

Sławek

7. Data: 2005-11-21 18:58:05

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tematem grupy nie jesteś ale jednym z najaktywniejszych subskrybentów -
> mającym duży wpływ na to co na grupie sie dzieje.

?? Chyba mnie przeceniasz. Widzę tu znaaaacznie bardziej aktywnych niż ja.

> [...]
> specjalnej grupy w celu omówienia twojego niepohamowanego temperamentu
> (dyskusyjnego), budzącego się na hasło "Dieta optymalna"

??? Sugerujesz mi, że mam nie uczestniczyć w dyskusjach, albo wg Twojej
dietetycznej zasady pisać PisaćPołowę z zachowaniem spektrum treści??... ;)

> Crowley Data Polska - to dostawca usług internetowych dla wielu instytucji i
> przedsiębiorstw, mam to szczęście, że korzystam z usług tego dostawcy
> prywatnie.

OK.

> [...]
> możliwości jakie ona daje, lecz bliższa mi jest dieta ketogeniczna (stosowana

Dzięki za wyjaśnienia :)

Również pozdrawiam
Krystyna

8. Data: 2005-11-25 11:02:47

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek napisał(a):

[...]

Niestety nie tylko na tej. Tak jest wszedzie, gdzei wpuszczaja
<< Optymalnych >>.

9. Data: 2005-11-25 12:06:16

Od: "jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <
> Niestety nie tylko na tej. Tak jest wszedzie, gdzei wpuszczaja
> << Optymalnych >>.

nie ma argumentow przeciwko DO i optymlnym generalnie, to tesknota za
cenzura sie odzywa? Ale przeciez mozesz dac upust swojej nienawisci na
grupie Trojanowskiego, on wrecz uwielbia takich napalencow anty-DO jak Ty :)

Jurek

10. Data: 2005-11-25 12:08:17

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek napisał(a):
nie ma argumentow przeciwko DO i optymlnym generalnie, to tesknota za
> cenzura sie odzywa? Ale przeciez mozesz dac upust swojej nienawisci na
> grupie Trojanowskiego, on wrecz uwielbia takich napalencow anty-DO jak Ty :)

Papapap. Szkoda czasu...

Oczyszczanie watroby
Diety niskoweglowodanowe zgubne dla serca
Imperium Kwasniewskiego
ODŻYWKI!??! ALE JAKIE!?!? POMOCY!!
miód