Re: Czy należy kalać własne gniazdo?

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy należy kalać własne gniazdo?
Date: Sat, 12 May 2018 12:39:16 +0200

W dniu 12.05.2018 o 10:23, XL pisze:

> KALANIE gniazda to publiczne przypisywanie mu ,,świństw", których tam
> NIE MA. Obecnie zauważam to odnośnie Polski - w wykonie PO i
> Nowoczesnej.

Nie chodzi o to co robią PO z Nowoczesną lecz o świństwa, które się
wydarzają/wydarzyły. Gdyby społeczeństwa nie miały czegoś na sumieniu,
tak w stosunku do swoich jak i obcych to świat byłby idealny inie byłoby
przyczyny dla której zwoływano by konferencję na UJ. Zdaję sobie sprawę
z tego, że przyznanie się do świństw bywa trudne, ale bez uczciwego
rachunku sumienia nie ma szans na zbawienie.

> Twoja rodzina już nie istnieje. Rozwaliłeś ją.

Nie próbuj zwalać na mnie winy za rozbicie rodziny. Nie ja wyrzuciłem
żonę z domu lecz ona mnie. A za co? Za to, że marzyłem o rodzinie
partnerskiej. Nie moja wina, że zacząłem myśleć o równości praw
współmałżonków. Wtedy, wiosną 1994, nie myślałem nawet jeszcze o
wolności, równości, braterstwie ale o wspólnocie rodzinnej
funkcjonującej po partnersku. Nie zdawałem sobie sprawy z tego jaką
burzę wywołam pomimo moich najuczciwszych zamiarów. Ale Teresie M.
wystarczyło rzucić okiem na to jakie partnerskie relacje zbudowałem
będąc z dziećmi, by doszła do wniosku, że będzie musiała zrezygnować z
dominującej i centralnej pozycji, która od zawsze zajmowała w naszej
rodzinie. A pokrywało się to dokładnie z modelem rodziny jej matki, i
jej babki, i jej prababki.. I tak było od zawsze a tu jakiś powsinoga
nagle domaga się od kobiety by zgodziła się na partnerstwo. Czujesz to XL?

> Nie powinieneś jej w ogóle zakładać.

Mam naturę rodzinną, stadną. I w takiej atmosferze, bardzo rodzinnej,
byłem wychowywany więc powielałem/am tylko wzorzec wbudowany we mnie
przez moich przodków. A że przy okazji wychowany zostałem na człowieka
bardzo ufnego to łatwo mnie było zdominować kobiecie, której celem było
ujarzmić faceta. Przy czym sama nauczyła mnie nieufności do niej samej i
w sytuacjach kryzysowych zawsze kierowałem się własna intuicją, również
wtedy kiedy wyrzuciła mnie z domu i kiedy "normalny" facet, zapewne,
zabiłby kobietę.

A z Twojego punktu widzenia, czyli kobiety, to istotnie taki facet jak
ja nie powinien był zakładać rodziny gdyż nie zdarzyłoby się to co się
wydarzyło i pewnie wasza, kobieca dominacja miałaby się jeszcze zapewne
jakiś czas dobrze. A tak ujawniłem cały mechanizm waszej, babskiej,
dominacji, która jest źródłem wszelkiego zła, ale też i szansą na
uwolnienie świata od zła w momencie, gdy pod babską presją pojawi się
ktoś taki jak ja. Niekoniecznie musiałem być to ja ale na mnie padło
więc nie mogłem się wzbraniać przed taka okazją. :)

> Gdzie widzisz ten ,,pozytywny skutek"?

Właśnie Ci napisałem: dzięki poświęceniu mojej córki Kasi, która
doceniła moje do niej zaufanie i szacunek oraz miłość jakie jej
okazałem, a także dzięki mojej postawie jest szansa na to, że świat
zostanie uwolniony od przemocy, wszelkiego zła i patologii jakie zło
generuje. Czyż nie jest to wystarczająco pozytywny skutek mojego życia?

> Jesteś na łasce i niełasce obcych.

Mylisz się XL. Jestem samodzielną i samofinansującą się jednostką
pływającą chociaż są tacy, którzy pracują dla mnie. W zamian za to ja
pracuję dla innych wymagających pomocy i daję pracę tym, którzy pracują
dla mnie. Wszystko w myśl zasady, którą znajdziesz w mojej stopce w
tytule książki Piotra Kropotkina. Obowiązuje pełna specjalizacja ale
tylko dlatego by praca zajmowała nam jak najmniej czasu i wysiłku.

> Jedyni ludzie, którzy z Tobą roznawiają jak z człowiekiem to
> wirtualne twory. To jest to, o co Ci chodziło w życiu?

Mylisz się. Z wirtualnymi tworami pozostaję w kontakcie tylko dlatego by
tą drogą dzielić się ze światem efektami stosowania mojej diagnozy na
pokojowe współistnienie. Piszę po to, by inni nie musieli pokonywać tej
samej drogi, którą mnie przyszło pokonać. Po prosto staram się dołożyć
jak najwięcej Wiedzy o życiu w rodzinie do naszej wspólnej Świadomości
po to, by jak najmniej było cierpiących z powodu niewiedzy.

LeoTar Gnostyk