Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi Re: Czy pieprzyki na skore nie sa naturalnymi receptorami organizmu i ich usuwanie grozi zgonem ? Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkamirakowymi

Re: Czy pieprzyki na skore nie sa naturalnymi receptorami organizmu i ich usuwanie grozi zgonem ? Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkamirakowymi

Data: 2001-04-15 21:52:17
Temat: Re: Czy pieprzyki na skore nie sa naturalnymi receptorami organizmu i ich usuwanie grozi zgonem ? Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkamirakowymi
Od: Kaja <f...@f...pl>

Dariusz napisał(a):

> Wlasnie chodzi o to aby ich nie usuwac.
> KPW ?

Expert...wpadłeś znowu w trans i nie nudź już.

> Miliony ludzi maja takie rzeczy i ich nie usuwaja i zyja do poznej
> starosci, a opisane zgony nastapily u osob ktore wlasnie te zmiany
> usunely.

Nie prawda!...Ja usunęłam ( pieprzyk na dekoldzie) i żyję...Nie przeszkadza mi to
już i nie swędzi, szczególnie jak słoneczko przygrzewa..Onkolog tylko zerknął i
powiedział, żeby iść z tym do chirurga lub kosmetyczki, więc poszłam do chirurga.

Natomiast jedna starsza pani z pracy miała jakiegoś dużego kalafiora na czubku
nosa i to jej usuwali w Instytucie Onkologii...Babka szczęśliwa, że nie ma już
czegoś co może jej zrakowieć...i ładnie przynajmniej teraz wygląda.
Bardzo proszę, skończ już już te swoje męczace wypowiedzi...

--
Pozdrawiam, Kaja
f...@f...pl