Czy rwa kulszowa może być przyczyną renty tymczasowej?

1. Data: 2003-02-05 10:26:43

Temat: Czy rwa kulszowa może być przyczyną renty tymczasowej?
Od: " Barbara Potempa - Knapik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym się dowiedzieć czy rwa kulszowa może być przyczyną renty
tymczasowej?
10 lat temu miałem złamanie otwarte kości udowej w sumie nie miałem
większych problemów z nogą. Ostatnio miałem
drobne uderzenie i od kilku miesięcy mam coraz większe problemy z
poruszaniem się.
Ortopeda powiedział że to jest rwa kulszowa. (dlaczego nie powiedział
wcześniej?)
Nogę mam krótszą o dwa centymetry i nie stosowałem żadnych podkładek
Uprzejmie proszę o wyczerpującą odpowiedź bowiem wierzę w profesjonalność
polskich lekarzy.

2. Data: 2003-02-05 11:28:36

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Feb 2003 11:26:43 +0100, Barbara Potempa - Knapik wrote:

> Chciałbym się dowiedzieć czy rwa kulszowa może być przyczyną renty
> tymczasowej?

Rwa kulszowa bez wątpienia może byc przyczyną stwierdzenia stałej lub
czasowej niezdolnoćci do pracy. Potrzebna jest do tego oczywiście
odpowiednia dokumentacja dotycząca przebiegu choroby i wykonanych badań.

> [...]
> wcześniej?)
> Nogę mam krótszą o dwa centymetry i nie stosowałem żadnych podkładek

Nie piszesz czy i jaka była diagnostyka. Proponuję dodatkowo wizytę u
neurologa.

> Uprzejmie proszę o wyczerpującą odpowiedź bowiem wierzę w profesjonalność
> polskich lekarzy.

Akurat profesjonalność polskich lekarzy IMHO nie ma tu nic do rzeczy.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

3. Data: 2003-02-05 18:43:22

Od: "Grzegorz Knapik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiednia dokumentacja dotycząca przebiegu choroby i wykonanych badań.

> Nie piszesz czy i jaka była diagnostyka. Proponuję dodatkowo wizytę u

Dziękuję bardzo z odpowiedź.
Chciałbym dodać, że po pięciu miesiącach leczenia i rechabilitacji u
chirurga ortopedy, dostałem skierowanie do orzecznika ZUS-u ortopedy.
Stwierdził on, że powinienem się udać do neurologa i że to może być rwa
kulszowa, a przez ponad pięć miesięcy leczył mnie chirurg ortopeda. Na dzień
dzisiejszy nie mam jakiejś specjalnej dokumentacji od innych specjalistów.
Pozdrawiam.

co znaczy leczenie podtrzymujace
coś skutecznego na upławy ??
narosl na dziasle