Czy sernik musi usiąść?

1. Data: 2002-03-22 07:36:20

Temat: Czy sernik musi usiąść?
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbliżaja się Święta i muszę upiec sernik. Zawsze na Święta piekę sernik,
keks i z zależności od Świąt to makowce lub mazurki i babę drożdżową. Nie
mam problemu z ciatami oprocz sernika.
Rośnie mi on w piekarniku a potem jak stygnie siada. POMOŻCIE! Może wreszcie
w tym roku sernik będzie wyrośnięty.

pozdr
Ania

1. Data: 2002-03-22 08:17:23

Temat: Re: Czy sernik musi usiąść?
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mam problemu z ciatami oprocz sernika.
> Rośnie mi on w piekarniku a potem jak stygnie siada. POMOŻCIE! Może
Nie przejmuj się! On tak ma.
Pozdrawiam :-)
Janusz

1. Data: 2002-03-22 09:49:01

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Onet <a...@n...spam.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7emni$nki$...@n...tpi.pl...
> [...]
> mam problemu z ciatami oprocz sernika.
> Rośnie mi on w piekarniku a potem jak stygnie siada. POMOŻCIE! Może

serniki opadają, należy piec je w mniejszych blachach, na przykład w
tortownicowych i napełniać je do 3/4, urośnie ponad blachę, a potem opadnie
do 3/4 i będzie wysoki :-))

Wkn

1. Data: 2002-03-22 10:09:04

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Onet <a...@n...spam.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7emni$nki$...@n...tpi.pl...

Jeszcze jest taki trick, u tesciowej dziala, u mnie i tak wszystko ostatnio
opada (rece tez): Wywalajac mase serowa do tortownicy nie nalezy jej
rozprowadzac, wyrownywac itp. tylko po prostu wlac na srodek, nie dotykac i
tak wlozyc do piekarnika. W trakcie pieczenia samo sie zniweluje.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-03-23 00:32:24

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Onet wrote:

> [...]
> mam problemu z ciatami oprocz sernika.
> Rośnie mi on w piekarniku a potem jak stygnie siada. POMOŻCIE! Może wreszcie

Musi,musi,walczylam w pocie czolka i wszystkie,jakie
pieklam,siadaly.Zalamana i zdesperowana zawislam niemal na swojej
mamci,ktora piecze i gotuje najlepiej na swiecie i dopiero,kiedy na
wlasne okragle slepka zobaczylam,ze nawet jej sernik osiadl uznalam,ze
moge sie rozgrzeszyc..;-))Niech siadaja,byle znikaly i zostaly uznane za
jadalne..;-)

Pozdrawiam cieplo

Tib

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

1. Data: 2002-03-23 16:44:31

Temat: no pewnie ze nie musi siasc!
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rośnie mi on w piekarniku a potem jak stygnie siada. POMOŻCIE! Może
wreszcie
> w tym roku sernik będzie wyrośnięty.

moja mama mowi, ze jak sernik sie upiecze, nie wolno go wyjmowac z
piekarnika, tylko zgasic piekarnik i otworzyc drzwiczki na osciez.

1. Data: 2002-03-23 18:06:18

Temat: Re: no pewnie ze nie musi siasc!
Od: "kathy" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena r...@p...pl napisał(a):

> moja mama mowi, ze jak sernik sie upiecze, nie wolno go wyjmowac z
> piekarnika, tylko zgasic piekarnik i otworzyc drzwiczki na osciez.

Postępuję w ten sposób i sernik też opada.

Ale ... kiedyś robiłam serniki bez ubijania piany, tzn. mieszałam
całe jajka. I wtedy sernik nie wyrastał aż tak bardzo, ale i nie
opadał - nie miał tego swojego rancika. A ja jednak wolę
taki "opadnięty", który mimo wszystko jest bardziej puszysty.

1. Data: 2002-03-25 22:11:17

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przejmuj się! On tak ma.

Tyle, że jednym opada bardziej a innym mniej.
;-)
--
Pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-03-29 21:03:17

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "kathy" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
> opadał - nie miał tego swojego rancika. A ja jednak wolę
> taki "opadnięty", który mimo wszystko jest bardziej puszysty.

Nie-pra-wda.
Bardzo puszysty. Sprobuj sernik pysznego Kaliope i mojego brzoskwiniowego,
na tym serniku Kalio bazowanego. Jest puszysty jak pianka i wysmienity. I
nie opada.

Macabra

Piramida zdrowego zywienia
pizza