Re: Czy śmierć jest czymś realnym?

From: m...@n...pl (Grazyna Kuza)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy śmierć jest czymś realnym?
Date: 12 Mar 2000 12:07:53 +0100
Sender: r...@m...newsgate.pl

>Śmierć
> prawdopodobnie bywa jednym z najbardziej stresowych momentów w życiu
> człowieka. Coprawda naukowcy tego nie potwierdzili, bo ludzie tego
> doświadczający zazwyczaj nie są chętni do rozmów.

Ja bylam kiedys bardzo bliska smierci. Cudem jakims sie uratowalam (bylam w
Hali Stoczni w czasie koncert, kiedy wybuchl pozar). Przezylam dlatego, ze
spanikowalam. Ale czulam sie fatalnie jeszcze przez wiel dni. Wlasciwie do
dzis.
Wtedy tak BARDZO balam sie umrzec, ze nawet nie pamietam co sie dokladnie
dzialo - zachowywalam sie jak w transie.
Nie wiem, czy smierc jest stresuja. Stres przed smiercia - owszem, ale po???
Gruszka

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl