Czy śpicie ze swoim TŻ w jednym łóżku?

11. Data: 2004-04-24 11:09:14

Temat: Re: Czy śpicie ze swoim TŻ w jednym łóżku?
Od: "chomik" <chomik1979@palamala_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::"

> Radzilabym Ci wyslac Go do lekarza!
> Magda

To ja też wiem, ale on chyba problemu w tym nie widzi. No w końcu się
wysypia :-)
Zaknebluje go i sama zawiążę do lekarza ;-)
Aga

12. Data: 2004-04-24 11:10:26

Od: "chomik" <chomik1979@palamala_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik"

> To ja też wiem, ale on chyba problemu w tym nie widzi. No w końcu się
> wysypia :-)
> Zaknebluje go i sama zawiążę do lekarza ;-)

Miało być _zawiozę_.
Przepraszam za roztargnienie.

Aga

13. Data: 2004-04-24 12:53:12

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2004-04-24 14:40:11

Od: "lutka" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.N.":

> Kto to jest TŻ ?

T (towarzysz) Ż (życia)

15. Data: 2004-04-24 15:43:04

Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak on sobie radzi z seksem?
Pewnie każdy sam we własnym zakresie ;)

--
Pawełj

16. Data: 2004-04-24 20:38:51

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

lutka wrote:

> ciekawi mnie czy śpicie ze swoim TŻ w jednym łóżku - ja nie śpię już od
> kilku lat i bardzo sobie chwalę,

Ja sobie chwalę spanie wspólne. Nawet jak w hotelu zamiast małżeńskiego
łóżka dostaniemy dwa, których nie da się złączyć, to śpimy razem na
jednym, a drugie jest puste.

> wysypiam się dobrze,

Ja też, o ile nie położę się zbyt późno spać, ani nie wstanę zbyt wcześnie.

> nikt mnie budzi późnym
> wchodzeniem do łóżka,

Mnie też, bo zazwyczaj kładziemy się spać razem, a jeśli mąż z jakichś
powodów nie może położyć się ze mną i kładzie się później to przez sen
się do niego przytulam.

> nie trąca, a co najważniejsze mam tę chwilkę
> intymności przed zaśnięciem.

Ja mam nie tylko chwilę, ale całą noc na przytulanie się.

> Od kiedy przeniosłam się do osobnego pokoju -
> odżyłam i seks nawet stał się przyjemniejszy.

A po seksie też rozchodzicie się do swoich pokoji? Czy po prostu nie
robicie tego nigdy w łóżku przed snem?

> Słyszałam opinie że małżeństwo
> śpiących osobno - umrze. Czy i wy podzielacie taką opinię?

Wszystko zależy czego się oczekuje od związku, od charakteru ludzi i ich
potrzeb. W niektórych związkach osobne sypialnie mogą być zwiastunem
rozpadu, innym taki układ może odpowiadać. Jeśli zarówno tobie jak i
jemu to odpowiada (i na pewno nie powoduje nieuświadomionego oddalania
się od siebie) to jest o.k.

Gosia

17. Data: 2004-04-25 06:58:05

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lutka wrote:

> Witam wszystkich :)
>
> ciekawi mnie czy śpicie ze swoim TŻ w jednym łóżku -

>Od kiedy przeniosłam się do osobnego pokoju

Nie mamy opcji "osobny pokój", ale mamy opcję "drugie łóżko" Jednak jak
zdafrza się, że TZ, śpi w tym drugim, to ja się nie wysypiam, bo on
chrapie. Muszę wstać, żeby go zmusić, żeby przestał, a jak śpi obok, to
wystarczy go kopnąć;-)

Słyszałam opinie że
> małżeństwo śpiących osobno - umrze. Czy i wy podzielacie taką opinię?

Pewnie, że podzielam, każdy kiedyś umtrze, bez względu na to, czy śpi z TZ,
czy nie.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

18. Data: 2004-04-25 12:20:55

Od: "marcin" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lutka" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich :)
>
> ciekawi mnie czy śpicie ze swoim TŻ w jednym łóżku - ja nie śpię już od
> kilku lat i bardzo sobie chwalę, wysypiam się dobrze, nikt mnie budzi późnym
> wchodzeniem do łóżka, nie trąca, a co najważniejsze mam tę chwilkę
> intymności przed zaśnięciem. Od kiedy przeniosłam się do osobnego pokoju -
> odżyłam i seks nawet stał się przyjemniejszy. Słyszałam opinie że małżeństwo
> śpiących osobno - umrze. Czy i wy podzielacie taką opinię?
>
> buziaki
> lutka

witam,
ze mna sie nie da spac w jednym lozku,
poniewaz sie wierce i probuje zepchnac kazdego
z kim spie. Niemniej moja dziewczyna zawsze spi ze mna,
tyle tylko, ze zawsze od sciany poniewaz nie ma
odwagi spac z brzega :-)
gdyby chciala spac oddzielnie poniewaz mialaby na to ochote,
nie mialbym nic przeciwko, ze mna nie jest latwo sie wyspac

pozdrawiam
marcin

Czy mam ze swojej pracy/pasji zrezygnowac dla dobra malzenstwa??
Aleksander Kwaśniewski - Pociągnięcie do odpowiedzialności majątkowej i karnej Aleksandra ,,Kwaśnego'' i osób z nim powiązanych.
ankieta bardzo potrzebna
powazna sprawa
odbija mu