Czy spotkaliście się z thermomixem ?

1. Data: 2009-08-17 11:10:59

Temat: Re: Czy spotkaliście się z thermomixem ?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:h6e1ft$psq$1@news.onet.pl...

> Jasiu, nie 3 a 4 tysiączki i uważam że to chyba najlepiej wydana kasa w
> ostatnich latach. Robimy z tego bardzo dużo , zwłaszcza pod kątem zdrowego
> żywienia, diet i dzieci. A jak niezdrowo i niedietetycznie to zajefajne
> ciasto na pizze robi ;-))) I przy okazji moja niegotująca połówka dzięki
> thermomixowi śmiga w kuchni aż miło
> pozdrawiam
> SL

Drogi ten system motywujący babusa do gotowania dla rodziny.

2. Data: 2009-08-17 23:58:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niektórzy sprytni preferują motywująco brylanty - prezent może
> niepraktyczny, ale żona bardzo zadowolona, a i owe mniej się zużywają i
> jeszcze w spadku można je przekazać potomkom ;-PPP
> --
>
> Ikselka

Kupowanie miłości? Jestem jeszcze w wieku, że dostaję w wymianie za to, że
jestem ..

3. Data: 2009-08-18 00:01:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...i mój Bosch MUM-ik :-)
> --
>
> Ikselka.

Mój automat do chleba - ciasta drożdżowe, na kluski oraz powidła i dżemy
nawet z Dżemfixem, a drugi pomocnik to Fenomen Zelmera - doskonały.

4. Data: 2009-08-18 00:06:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości

> wyjątkowe na tle malaksera i blendera jest chyba w tym że jest (prawie)
> jednoczęsciowe i przygotowuje potrawy, tzn gotuje i gotuje na parze. Mnie
> osobiście brakuje w nim funkcji schładzania-mrożenia. Gdyby to miał
kupiłbym
> go i za 6 tysięcy a póki co zaczynam korzystać z thermomixa teściów
> --
> Jackare

Podlizujesz się teściowej. Miałem kolegę, którego żona chciała
zdominować z pomocą matki. Wyczuł co się zaczyna dziać i zaczął teściową
wizytować raz w tygodniu z kwiatkami, procentami itd. Żona straciła rozpęd,
a gdy teściowa zachorowała był w szpitalu codziennie. Tesciowa zapisała mu
mieszkanie, podobnie postępował z innymi członkami tym razem swojej
rodziny - znowu dostał kolejne mieszkanie - dla swoich dzieci miał
zabezpieczenie w Warszawie, pieniądze z wynajmu też.
Skuteczna polityka.

5. Data: 2009-08-18 07:26:57

Temat: Czy spotkaliście się z thermomixem ?
Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi teściowie sobie sprawili i my z żoną jesteśmy że tak powiem dosyc mocno
zauroczeni tym urządzeniem, które jakby tu skrótowo powiedzieć w kwestiach
kuchni "krawaty wiąże, goli, pierdoli, przerywa ciąże" a potrawy z niego
"przy okazji" wychodzą bardzo smaczne
--
Jackare

6. Data: 2009-08-18 10:09:13

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

7. Data: 2009-08-18 10:58:06

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2009-08-18 12:23:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Drogi ten system motywujący babusa do gotowania dla rodziny.

Pasek czy przedłużacz tańszy.

Qra

9. Data: 2009-08-18 12:29:46

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pasek czy przedłużacz tańszy.

No cóż, każdemu wedle jego potrzeb i gustów. Wasze już znam .....
SL

10. Data: 2009-08-18 13:47:53

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Lewandowski pisze:

> No cóż, każdemu wedle jego potrzeb i gustów. Wasze już znam .....
> SL

Płacic 4000zł za jakieś urządzenie do gotowania to totalne nieporozumienie, a wręcz
parodia :)

--
WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

www.webprogress.com.pl

Ogórki kiszone ....
Co w słoiki do obiadu?
dlaczego chleb na zakwasie ma biala skorupe?
BURAKI
Jak to jest z cukrem żelującym