Czy spotkaliście się z thermomixem ?

21. Data: 2009-08-18 21:01:20

Temat: Re: Czy spotkaliście się z thermomixem ?
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:h6evrs$qc5$1@news.onet.pl...

> Powiem krótko. Bardzo sobię cenię swój czas a Thermomix bardzo mi to
> ułatwia. Po drugie bardzo sobie cenię zdrowie własne i rodziny i tutaj
> również mogę poszaleć. A po trzecie co paradoksalne Thermomix tak naprawdę
> pozwala na spore oszczędności na produktach. Nie wspomnę o tym że w
> zasadzie nie używamy półproduktów typu jakaś Wegeta czy kostki bulionowe
> bo robię je

Piszesz, jak akwizytor. Sprzedajesz to?

> sam w T. Co do ceny i jej wysokości - kwestia gustu. Gdybym kupił Kitchen
> Aida plus ileś tam przystawek i jeszczse kilka sprzętów do kuchni które mi

KA się kupuje dla haka i michy. Reszta to zbędne bajery.

> trzeba dorosnąć no i niestety nazbierać środków płatniczych.

Poczekać i kupić ten produkt poza Tv Marketem.

Tak było kiedyś z Abgymnic - 200 zł w tivimarkecie i 20 zł u mnie na
Allegro. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

22. Data: 2009-08-18 21:02:02

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:h6e1ft$psq$1@news.onet.pl...

> Jasiu, nie 3 a 4 tysiączki i uważam że to chyba najlepiej wydana kasa w
> ostatnich latach. Robimy z tego bardzo dużo , zwłaszcza pod kątem zdrowego
> żywienia, diet i dzieci. A jak niezdrowo i niedietetycznie to zajefajne

Ciasto na pizzę i chleb jeszcze lepiej dla mnie robi Kitchen Aid za 40% tej
ceny. W dodatku wygląda cool. :-)

23. Data: 2009-08-18 21:07:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Aug 2009 23:02:02 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> [...]
> wiadomości news:h6e1ft$psq$1@news.onet.pl...

> Ciasto na pizzę i chleb jeszcze lepiej dla mnie robi Kitchen Aid za 40% tej

...i mój Bosch MUM-ik :-)
--

Ikselka.

24. Data: 2009-08-18 21:08:33

Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości

> a mógłbyś w kilku zdaniach przekonać w czym to jest tak wyjątkowe?
> Przypomina połączenie malaksera (?) z blenderem :)

wyjątkowe na tle malaksera i blendera jest chyba w tym że jest (prawie)
jednoczęsciowe i przygotowuje potrawy, tzn gotuje i gotuje na parze. Mnie
osobiście brakuje w nim funkcji schładzania-mrożenia. Gdyby to miał kupiłbym
go i za 6 tysięcy a póki co zaczynam korzystać z thermomixa teściów
--
Jackare

25. Data: 2009-08-18 21:09:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Aug 2009 13:56:07 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Ofkors - bez termomiksa zdrowo się nie da! Kolejny uratowany dzięki
> reklamie!

> Oba z grupy tych najzdrowszych...

Smalec to ja bez żadnego oprzyrządowania robię najlepszy w świecie, ale czy
tanio, no to nie wiem - trochę ja TŻta jednak kosztuję ;-PPP
:-D

--

Ikselka.

26. Data: 2009-08-18 21:10:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Aug 2009 23:01:20 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Tak było kiedyś z Abgymnic - 200 zł w tivimarkecie i 20 zł u mnie na
> Allegro. :-)

O, nigdy nic nie było mnie w stanie przekonać do tego typu "cudów" - żeby
ćwiczyć, to jednak trzeba ćwiczyć, a nie czekać, aż się samo wyćwiczy :-D
--

Ikselka.

27. Data: 2009-08-18 21:11:22

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> ...i mój Bosch MUM-ik :-)

Ale KA lepiej wygląda.
Taki bonusik. :-)

28. Data: 2009-08-19 08:06:07

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale KA lepiej wygląda.
> Taki bonusik. :-)

To napisze ci Jasiu w języku który byc może zrozumiesz. Masz KitchenAida to
jakbyś miał Vyteca, ja mam Thermomixa i to tak jakbym miał VR3. Oba fajne i
oba dają radę ale sam wiesz który de facto jest jak to piszesz bardziej
cool. Cenowo porównanie też chyba jest adekwatne.
pozdr
SL

29. Data: 2009-08-19 08:09:14

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piszesz, jak akwizytor. Sprzedajesz to?

Nie, szcześliwie użytkuję

> KA się kupuje dla haka i michy. Reszta to zbędne bajery.

Jasne, piszesz teraz jak przedstawiciel jedynie słusznej opcji, coś jak PADI
guru ;-)))))

> Poczekać i kupić ten produkt poza Tv Marketem.
>
> Tak było kiedyś z Abgymnic - 200 zł w tivimarkecie i 20 zł u mnie na
> Allegro. :-)

Gdyby się dało chętnie bym poczekał. A tutaj niestety ustrojstwo nie
tanieje
pozdr
SL

30. Data: 2009-08-19 10:33:46

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:h6gbpc$dt0$1@news.onet.pl...

> [...]
> fajne i oba dają radę ale sam wiesz który de facto jest jak to piszesz
> bardziej cool. Cenowo porównanie też chyba jest adekwatne.

VR3 nie jest sprzedawany w tivimarkecie ani przez akwizytorów, co
charakteryzuje produkty.... no wiemy jakie. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Ogórki kiszone ....
Co w słoiki do obiadu?
dlaczego chleb na zakwasie ma biala skorupe?
BURAKI
Jak to jest z cukrem żelującym