Czy storm3 pod to podjedzie ?

1. Data: 2005-04-06 23:25:44

Temat: Czy storm3 pod to podjedzie ?
Od: "marcin" <loky@no_fucken_spam_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktos z uzytkownikow tego wozka (lub podobnych) moze wyrazic swoja opinie
czy storm 3 przy pomocy takich szyn
http://www.akson.pl/oferta/szyny_rampy/perfolight_v2
0.html wjedzie po takich
schodach http://img74.exs.cx/img74/6351/picture0062yg.jpg bez czlowieka na
nim? Oczywiscie chodzi mi o to ze osoba stanie kolo wozka i bedzie popychac
joystick wchodzac po schodach.

2. Data: 2005-04-07 05:36:36

Temat: Re: Czy storm3 pod to podjedzie ?
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

na 90% podjedzie ale tak... ktos musi stac za toba z tylu i cie asekurowac
bo gibniesz sie do tylu jak bedziesz pod takim katem podjezdzal. i ktos musi
ci mowic czy z szyn nie zjezdzasz bo wtedy.... jeszcze tylko kwestia tarcie
czy nie bedzie sie slizgal. ogolnie mysle ze jest to wykonalne - bo sztorm
wjedzie wszedzie :-) a bez osoby na wozko to chyba na 100%

pozdr.
Arek

3. Data: 2005-04-07 06:13:18

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy nie bedzie sie slizgal. ogolnie mysle ze jest to wykonalne - bo sztorm
> wjedzie wszedzie :-) bez osoby na wozko to chyba na 100%

Podjezdzanie pod takie schody siedzac na nim moze byc klopotliwe bo jak
Storm3 stanie na tylnych kolkach zabezpieczajacych przed wywrotka to koniec
jazdy bo naped sie wylaczy, ale jak ktos sprawny bedzie go wprowadzal po
pochylni polozonej na tych schodach to taka sytuacja nie powinna miec
miejsca.

Zjezdzanie po nich, moim zdaniem, jest nie realne bo spadlbym z niego jadac
pod tak duzym katem w dol.

Pochylnia napewno jest sliska bo wyglada mi ona na wykonana z blachy
aluminiowej.

Leszek

4. Data: 2005-04-07 07:55:17

Od: "marcin" <loky@no_fucken_spam_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jazdy bo naped sie wylaczy, ale jak ktos sprawny bedzie go wprowadzal po
> pochylni polozonej na tych schodach to taka sytuacja nie powinna miec
-------
Wlasnie tak to widze, ze ktos bedzie wprowadzal i sprowadzal do domu sam
wozek, troche kamikadze jestem ale nie az tak ;)

> Zjezdzanie po nich, moim zdaniem, jest nie realne bo spadlbym z niego
jadac
> pod tak duzym katem w dol.
----------
Spadl, nie spadl, tez nie chce sprawdzac, mam juz 2 piekne blizny na
brodzie.

> Pochylnia napewno jest sliska bo wyglada mi ona na wykonana z blachy
> aluminiowej.
---------
I tu wlasnie nie jestem pewny, pochylnia ma dziury jakby wybite a nie
wywiercone i tworzy po jednej stronie zadziory, mysle ze to nawet lepsze
rozwiazanie niz pokrycie tego guma czy inne wypukle wzorki na aluminium.

Dzieki Panowie za odpowiedzi, zaczynam sie przekonywac do storma. Ciekawe
czy ta cena podjazdow to za sztuke czy za dwie i czy mozna to sobie
"doczepic" do dofinansowania z pegaza.

pozdrawiam
Marcin

5. Data: 2005-04-07 08:03:29

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!
Nie obraź się jeśli tylko do wciągnięcia tam samego wózka to po kiego takie
drogie rzeczy kupować ???????? Masz tyle kasy???????? Lepiej poproś
zaprzyjaźnioniego "Pana Zdzisia" i zrobi Tobie takie cudo za 100 zł.
pozdrawiam Wiesław

6. Data: 2005-04-07 08:13:35

Od: "marcin" <loky@no_fucken_spam_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drogie rzeczy kupować ???????? Masz tyle kasy???????? Lepiej poproś
> zaprzyjaźnioniego "Pana Zdzisia" i zrobi Tobie takie cudo za 100 zł.
--------------
Nie obrazam sie ale:
1. Nie wpakuje wozka za 20tys na jakis kawal blachy od pana Zdzisia, bo mi
spadnie i po zawodach
2. Nie powiem zonie ze ma trzymac w 30 metrowym mieszkaniu 2 szyny po 2
metry, juz i tak bedzie tam normalny wozek + storm
3. Podjazd od Pana Zdzisia bedzie wazyl pewnie kilkanascie kg. a ostatnie
czego chce to mobilizowanie sasiadow za kazdym razem jak chce wyjsc z domu.
4. Tez mysle ze to zdzierstow za 2 metry pogietej blachy ale coz...

7. Data: 2005-04-07 08:52:14

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie obrazam sie ale:
> 1. Nie wpakuje wozka za 20tys na jakis kawal blachy od pana Zdzisia, bo mi
> spadnie i po zawodach

to i na to nie wjedziesz tym wózkiem ponieważ za stromo i jazda nawet na
tych drogich podjazdach będzie ryzykowna a myslę że wręcz nie możliwa.

> 2. Nie powiem zonie ze ma trzymac w 30 metrowym mieszkaniu 2 szyny po 2
> metry, juz i tak bedzie tam normalny wozek + storm

zakładając że zrobisz coś podobnego to myślę że koszty będą 4 razy mniejsze

> 3. Podjazd od Pana Zdzisia bedzie wazyl pewnie kilkanascie kg. a ostatnie
> czego chce to mobilizowanie sasiadow za kazdym razem jak chce wyjsc z
domu.

nie wiesz nawet jacy są sprytni i pomysłowi "Zdzisie" i co potrafią
zrobić;-) a aluminium kupisz w hurtowni i będzie lekkie.

> 4. Tez mysle ze to zdzierstow za 2 metry pogietej blachy ale coz...

taki kraj ;-)

pozdrawiam Wiesław

poszukuje osob
Sprzedam tanio samochód z pełnym oprzyrządowaniem na ręce
program student a roliczenie
Wózek akumulatorowy
Kto był?