Czy świerszcze gryzą?

11. Data: 2006-08-18 20:40:42

Temat: Re: Czy świerszcze gryzą?
Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A żeby dziecko nie zjadło świerszcza, to trzeba jeszcze świerszcza
> posmarować czymś, czego dzieci nie lubią.
>
> Pozdrowienia,
> Michał
OOO dobrze, że Gelus w końcu wyniósł świerszcza...!!!!!!
;-)
A ja wolę spać jak mi nawet budzik nie tyka, a co dopiero świerszcz...
Pozdrawiam Lori
http://lori_34.fotosik.pl/

12. Data: 2006-08-18 21:46:51

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>  Bohun kąpał się w dziegciu, czy to wystarczy?
> Pozdrawiam.Mirzan

Wystarczy, tylko gdzie go dostać? W Obi nie sprzedają.
Pozdrawiam tomek

13. Data: 2006-08-18 21:49:10

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A żeby dziecko nie zjadło świerszcza, to trzeba jeszcze świerszcza
> posmarować czymś, czego dzieci nie lubią.

Trzeba tylko uważać żeby mu tchawek nie zasmarować. Czy posmarowany świerszcz
będzie grał?
pozdrawiam tomek

14. Data: 2006-08-18 22:15:46

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba tylko uważać żeby mu tchawek nie zasmarować. Czy posmarowany
świerszcz
> będzie grał?

W pokera?
Pozdrawiam :-)
Janusz

15. Data: 2006-08-18 22:28:55

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> W pokera?

Z posmarowanym dzieckiem. Wreszcie Gelus będzie miał(a?) spokój
od obu.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2006-08-18 22:31:17

Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> świerszcz
>
> W pokera?
na pieniądze.
Grazyna

17. Data: 2006-08-18 23:44:25

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan P. Cieciński" wrote:
> Witam!
> Świerszcz ugryzie człowieka tylko w samoobronie.

znów ta polityka!

a tak serio, mnie, będąc pacholęciem, zainteresował duży, piękny, zielony
świerszcz na liściu kukurydzy. wziąłem go do ręki, a ten, jak mnie nie
upier....li!!!!
do dziś pamiętam ten ból, wyżarł mi malutki kawałek ciała!

moon

--
you are what you is

18. Data: 2006-08-18 23:44:54

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> Wystarczy dziecko posmarować czymś czego świerszcze nie lubią.

wapno gaszone?

moon

19. Data: 2006-08-19 02:29:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lori" <a...@w...pl> wrote in message

> A ja wolę spać jak mi nawet budzik nie tyka, a co dopiero świerszcz...
> Pozdrawiam Lori

A potrafi się schowac i cykac po zgaszeniu światła - dwa tygodnie szukałem -
w pokoiku na poddaszu - i tak nie mogłem się do niego dostać - zużyłem ze
złości pół pudełka Azotoxu.

20. Data: 2006-08-19 02:31:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@p...onet.pl> wrote in message

> Wystarczy, tylko gdzie go dostać? W Obi nie sprzedają.
> Pozdrawiam tomek

Wciągnęłi na listę rakotwórczych - można znaleźć u koniarzy jako maść dla
konia (na niektóre schorzenia skórne nie ma lepszego lekarstwa. Może dlatego
nie ma go w sprzedaży? Bo ile można utargować na dziegciu?

grzyby
Koszenie trawnika
nowy portal ogrodniczy
Prośba : co to jest?