Czy szkoły policealne wymagają matury?

1. Data: 2005-04-03 14:08:10

Temat: Czy szkoły policealne wymagają matury?
Od: "Szymon Jastrzębowski" <s...@w...softel.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry

Mam pytanie - czy żeby dostać się do szkoły policealnej należy posiadać
zdaną maturę?

Przepraszam że pisze na nie odpowiednie grupy - ale potrzebuję szybkiej
odpowiedzi - moja kuzynka chce zrezygnować z matury - i chcę wiedzieć czy
tym wszystkim przekreśli swoją dalszą "karierę"? - wydaje mi się że tak -
ale mogę się mylić

Z poważaniem Szymon Jastrzębowski

2. Data: 2005-04-03 14:20:47

Temat: Re: Czy szkoły policealne wymagają matury?
Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymon Jastrzębowski" <s...@w...softel.com.pl> napisał w
wiadomości news:d2otc9$rgh$1@news.onet.pl...
> Dzień dobry
>
> Mam pytanie - czy żeby dostać się do szkoły policealnej należy posiadać
> zdaną maturę?

Róznie bywa. Teoretycznie być może i trzeba, ale lepiej po prostu
dowiedzieć się w konkretnej szkole.
Ale najlepiej będzie wybić kuzynce z głowy rezygnację z matury.
Jest taki dowcip. Pobożny żyd modli się w bożnicy.
- Panie Boże, spraw, żebym wygrał na loterii.
W następnym tygodniu, ma pretensje, że nie wygrał, po dwóch
tygodniach zaczyna bluźnić. Nagle słyszy głos z góry.
Izaak, ty daj mi szansę, ty kup los.

Wygląda na to, że Twoja kuzynka nie chce się nawet pomodlić,
nie mówiąc już o kupieniu losu. ;)
Pozdrawiam
SZ

3. Data: 2005-04-03 15:27:37

Temat: Re: Czy szkoły policealne wymagaj? matury?
Od: A.L. <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 3 Apr 2005 16:08:10 +0200, "Szymon Jastrzębowski"
<s...@w...softel.com.pl> wrote:

> [...]
>tym wszystkim przekreśli swoją dalszą "karierę"? - wydaje mi się że tak -

Jeszcze jest pare innych grup na ktore ten post mugl pojsc.

A.L.

4. Data: 2005-04-03 15:40:03

Od: "Szymon Jastrzębowski" <s...@w...softel.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@h...com> napisał w wiadomości

> Jeszcze jest pare innych grup na ktore ten post mugl pojsc.

Wiem - na tamte też wysłałem =) A tak na poważnie to potrzebowałem szybkiej
odpowiedzi - a na "edukacji" takiej nie mogłem uzyskać :( natomiast w googlu
nic nie znalazłem :( A powyższe grupy traktują w pewnym stopniu o edukacji,
nauce - wiec stwierdziłem że ktoś może cos na ten temat wiedzieć... i chyba
się nie pomyliłem :)

Z poważaniem Szymon Jastrzębowski

5. Data: 2005-04-04 09:59:59

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej wybierz sie do interesujacej Cie i zapytaj, roznie to bywa.

P.

--
http://www.love-office.com/forum/
... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

6. Data: 2005-04-04 10:53:59

Od: ideogram <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-03 16:08, Szymon Jastrzębowski wypłynął na szersze wody, by
oznajmić światu, co następuje:
> [...]
> tym wszystkim przekreśli swoją dalszą "karierę"? - wydaje mi się że tak -

Nie, nie koniecznie. Ale mimo wszystko warto maturę mieć :)
Namów kuzynkę,żeby jednak nie rezygnowała z podejścia do matury.
Pzdr.

--
"Cóż za smutna epoka, w której łatwiej jest rozbić atom niż zniszczyć
przesąd." (Albert Einstein)

7. Data: 2005-04-04 16:41:09

Od: "aganiok" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dzień dobry
>
> Mam pytanie - czy żeby dostać się do szkoły policealnej należy posiadać

Kiedyś istniał podział i były szkoły pomaturalne i szkoły policealne. W
jednych trzeba było mieć maturę , bo miało się prawo wstępu na kolejny rok
na studiach. A w tych drugich nie trzeba było mieć matury. Niektóre z
dzisiejszych szkół policealnych
dają mozliwość startu na studia. Więc najlepiej jak tu już piszą pytać u
źródła

agnus

ocena pracy nauczyciela - ile czasu ma dyrektor?
Matura a profile
PRACE z PEDAGOGIKI i PSYCHOLOGII
Nowe artykuły na stronie ( 23 ) !!
antypolska wikipedia