Czy szpik z kosci wolowych jest niebezpieczny??

1. Data: 2008-11-20 18:33:01

Temat: Czy szpik z kosci wolowych jest niebezpieczny??
Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie gotuje rosol ze szpikowych kosci wolowych (porabanych).
Wiem ze glowy wolowe sa od razu utylizowane i nie sa dopuszczane do obrotu.
Prawdopodobnie wiaze sie to z choroba wscieklych krow.
A jak to wyglada ze szpikiem w kosciach wolowych??
Czy to jest bezpieczne do jedzenia?
Jesli odpowiedz bedzie negatywna to mam na tyle psow i kotow (razem 10)
ze tylko z takiego obrotu sprawy sie uciesza.

Tomasz

2. Data: 2008-11-20 18:42:44

Temat: Re: Czy szpik z kosci wolowych jest niebezpieczny??
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 19:33, "Tomasz" <t...@w...pl> wrote:
> [...]
> Jesli odpowiedz bedzie negatywna to mam na tyle psow i kotow (razem 10)
> ze tylko z takiego obrotu sprawy sie uciesza.

Jeśli liczysz, że w mięśniach i kościach nie MOGĄ zmaleźć się priony,
to się mylisz - one sa nawet w każdej krwince, jeśli są. Dlatego jedz
spokojnie ten rosół - rosół wołowy to ambrozja, my jemy bez zbędnych
obaw, bo jeśli mielibyśmy się zarazic, to JUŻ DAWNO się zaraziliśmy,
jako konsumenci wołowiny i krowiego nabiału, ZANIM w ogóle odkryto
priony. Mogą one byc w masle, serze, mięsie, kościach... Nie ma sensu
to, co piszesz. Ciesz się rosołem, bo skoro jesczze teraz nie
zachorowałeś, to masz przed soba przynajmniej 15-20 lat życia, nawet z
prionami :-)

Re: [SPAM] Szukam kurwy w Lublinie
Re: GPS Typhoon 3500GO
Re: [SPAM] Szukam kurwy w Lublinie