Czy to Chionodoxa?

1. Data: 2004-05-03 19:40:18

Temat: Czy to Chionodoxa?
Od: "dryska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
mam pytanie,przed dwoma tygodniami zakwitla mi slicznie roslinka,ktorej
nazwy nie znam.Wsrod zdjec Grzegorza Sapijaszko (pieknych!) zobaczylam
podobne kwiaty ,choc w innym kolorze.Czy jest tez niebieska chionodoxa?
Od niedawna mam dostep do aparatu cyfrowego, wiec uwiecznilam te" niebieska
zagadke" i mozna ja zobaczyc wraz z kilkoma innymi roslinami z mojego
ogrodka tutaj: http://www-stud.biol.uni.lodz.pl/~sobczyk/kwiaty.htm
l.
Prosze o wyrozumialosc , ze sposob prezentacji moich zdjec nie jest taki
,jak u innych grupowiczow.Nie mam jeszcze wlasnej strony i korzystam z
uprzejmosci zaprzyjaznionej osoby.
A w ogole to podczytuje Was od jakiegos czasu i bardzo mi sie tu podoba.
Pozdrawiam
dryska

2. Data: 2004-05-03 19:45:56

Temat: Re: Czy to Chionodoxa?
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

To Chionodoxa gigantea. Zobacz na:
http://ogrody.agrosan.pl/byliny/snieznik/

>A w ogole to podczytuje Was od jakiegos czasu i >bardzo mi sie tu podoba.
>Pozdrawiam
>dryska

Witam i tym razem nie będę kręcił nosem na wielkośc zdjęć (żeby nie straszyć
na powietanie) ale następnym raze... ;-)

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

3. Data: 2004-05-03 20:32:42

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam i tym razem nie będę kręcił nosem na wielkośc zdjęć (żeby nie
straszyć
> na powietanie) ale następnym raze... ;-)
>
> --
> Pozdrawiam, Rafał Wolski

Piękne fotki, brawo !
Szczególnie polecam modemowcom;-)

Pozdrawia zadowolony boletus

4. Data: 2004-05-03 20:51:57

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"dryska" <d...@w...pl> wrote in message news:c767br$p0s$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Prosze o wyrozumialosc , ze sposob prezentacji moich zdjec nie jest taki
> ,jak u innych grupowiczow.Nie mam jeszcze wlasnej strony i korzystam z
> uprzejmosci zaprzyjaznionej osoby.

Przepiekne zdjecia, ale wez pod uwage, ze niektorzy uzywaja modemow, wiec
dobrze by bylo zdjecia nieco zmniejszyc.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-05-03 21:37:55

Od: "dryska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Nhylc.12738$Gq1.1289@fe2.columbus.rr.com...

> Przepiekne zdjecia, ale wez pod uwage, ze niektorzy uzywaja modemow, wiec
> dobrze by bylo zdjecia nieco zmniejszyc.

Przepraszam modemowcow, postaram sie to zmienic tak szybko, jak to tylko
bedzie mozliwe.

> Pozdrowienia,
> Michal
>
> Pozdrawiam
dryska--

6. Data: 2004-05-04 12:31:54

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:

> Przepiekne zdjecia, ale wez pod uwage, ze niektorzy uzywaja modemow, wiec
> dobrze by bylo zdjecia nieco zmniejszyc.

Szczegolnie robaczki na szachownicy ;-)
http://www-stud.biol.uni.lodz.pl/~sobczyk/szach.kost
.jpg

Pozdrawiam
Asia

7. Data: 2004-05-04 14:33:31

Od: "dryska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Szczegolnie robaczki na szachownicy ;-)
> http://www-stud.biol.uni.lodz.pl/~sobczyk/szach.kost
.jpg

" Robaczki na szachownicy"(napewno wiekszosc grupowiczow zna je az nazbyt
doskonale) to poskrzypka liliowa,
ktora, mimo nazwy z wyraznym wskazaniem, w miom ogrodzie zasmakowala tez
bardzo w szachownicach.Na szczescie
jak dotad oszczedza moja jedyna F.thunbergii i nie przepada chyba tez za
F.michailovskyi. Moze dlatego,ze sa bardziej przeze mnie strzezone :).

> Pozdrawiam
> Asia

Pozdrawiam
dryska

8. Data: 2004-05-04 14:34:12

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c782e3$pau$1@news.onet.pl JotHa
<j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Szczegolnie robaczki na szachownicy ;-)

Hejka. Robaczkom, to tylko jedno w głowie. ;-)
Pozdrawiam wyrozumiale Ja...cki
H.Z.: "Skrzetuski dzięki kolegom miał dużo dzieci." :-)

9. Data: 2004-05-05 06:39:18

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> " Robaczki na szachownicy"(napewno wiekszosc grupowiczow zna je az nazbyt
> doskonale) to poskrzypka liliowa,

W końcu frittilaria należy do rodzaju liliacae

> jak dotad oszczedza moja jedyna F.thunbergii i nie przepada chyba tez za
> F.michailovskyi. Moze dlatego,ze sa bardziej przeze mnie strzezone :).

Pogratulować tylko wypada rzadkich okazów.

10. Data: 2004-05-05 15:07:27

Od: "dryska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> napisał w
wiadomości news:c7a2nq$qsd$1@news.onet.pl...

> W końcu frittilaria należy do rodzaju liliacae

Fakt! :) Ale plama! :(

> Pogratulować tylko wypada rzadkich okazów.
>
> No coz, dla mnie rzadkie, bo w znajomych ogrodkach (nie wirtualnych)ich
nie spotkalam.
Pewnie to kwestia znajomych ogrodkow !:)

dryska

Chwalipieta
Grzyb na świerkach
truskawki na balkon