Czy to byloby kazirodztwo?

11. Data: 2005-05-30 13:56:03

Temat: Re: Czy to byloby kazirodztwo?
Od: Piotr Czyż <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Margola mnie niestety
powstrzymują:

> To proste. W Polsce małżeństwa zawierają osoby odmiennych płci!

Akurat mam na ten temat inne zdanie.

PC

12. Data: 2005-05-30 14:04:05

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Czyż" <p...@b...pl> napisał w
wiadomości news:tky2h0286kci.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov.
..
> Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Margola mnie niestety
> powstrzymują:

> Akurat mam na ten temat inne zdanie.

Mam na myśli drugorzędne cechy płciowe.

Margola Co Ma Jaja Jak Balony ;)

13. Data: 2005-05-30 14:35:19

Od: "Pytajniczek" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ilona <i...@o...pl> napisał(a):

> do 5 pokolen wstecz nie mozesz zawrzec zwiazku.
>
> 1 - Twoi rodzice
> 2 - Twoi dziadkowie
> 3 - Twoi pradziadkowie
> 4 - jej pradziadkowie
> 5- jej dziadkowie
> 6 - jej rodzice
> 7 - ona

Cos sie nie zgadza. Sam znam przypadki ludzi (w tym jednego znanego pisarza),
ktorzy zawarli zwiazek z kuzynami. I co wy na to?

14. Data: 2005-05-30 14:58:09

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:d7f69e$iik$1@nemesis.news.tpi.pl,
Margola <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał/a:
> Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
> wiadomości news:d7f64r$h1v$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To proste. W Polsce małżeństwa zawierają osoby odmiennych płci!

Już specjalnie napisałam z babcią narzeczonej. W pierwszej wersji było z
dziadkiem narzeczonej.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Jak człowiek dobry, to miłość przyjdzie i po ślubie,
a jak niedobry, to kochanie uczyni jeszcze cięższą dole

15. Data: 2005-05-30 16:28:25

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cos sie nie zgadza. Sam znam przypadki ludzi (w tym jednego znanego
pisarza),
> ktorzy zawarli zwiazek z kuzynami. I co wy na to?

do 4 pokolenia nie mozna zawierać małzeństw miedzy kuzynami w pierwszej linii

znam jedno takie malzeństwo kt bylo kuzynostwem od 4 badź 5 pokolenia tzn ze
matka jego i matka jej byly siostrami ciotecznymi a nie takimi w pierwszej
linii etc

pozdrawiam

Aska

16. Data: 2005-05-30 16:32:36

Od: Piotr Czyż <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 30 May 2005 16:58:09 +0200, na pl.soc.rodzina, Xena napisał(a):

> Już specjalnie napisałam z babcią narzeczonej. W pierwszej wersji było z
> dziadkiem narzeczonej.

No właśnie, przypomniał mi się, a propos troszkę, jeden humor z zeszytów:
Dziedziczność pozwala wyjaśnić, dlaczego - skoro dziadek i ojciec nie mieli
dzieci - także i my będziemy bezdzietni.

PC

17. Data: 2005-05-30 16:36:54

Od: "ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wyzej wymienione pokolenia (ich uklad) tyczy sie tylko tego jednego
przypadku.

>Nie mogę zawrzeć związku małżeńskiego z babcią mojej narzeczonej? A
dlaczego? Skoro babcia mi bardziej do gustu przypadnie, na ten przykład.
Prawo zabrania tak bliskiego pokrewieństwa w zwiazku.

18. Data: 2005-05-30 22:25:32

Od: "Pytajniczek" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aska <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> linii znam jedno takie malzeństwo kt bylo kuzynostwem od 4 badź 5
> pokolenia tzn ze matka jego i matka jej byly siostrami ciotecznymi a nie

No to pokrewienstwo o ktorym ja tu mowie jest jeszcze bardziej odlegle, czyz
nie? No bo moja BABCIA i tej mojej kuzynki PRABABCIA byly siostrami
rodzonymi. Czy to byloby legalne? Prosze krotko: tak czy nie. A jesli nie,
to dlaczego. Dzieki.

19. Data: 2005-05-31 08:14:24

Od: "ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pytajniczek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie? No bo moja BABCIA i tej mojej kuzynki PRABABCIA byly siostrami
> rodzonymi. Czy to byloby legalne? Prosze krotko: tak czy nie. A jesli nie,

TAK.

20. Data: 2005-05-31 10:06:14

Od: "Pytajniczek" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ilona <i...@o...pl> napisał(a):

> czyz
>
> TAK.

Uff, dzieki :)

Re: moje małżeństwo to jaka? paranoja!
SUper Okazja - Tanio Drukarka Cannon, Cyfrówka Trust, Książki informatyczne
[Okazja Ebay] Tania DRUKARKA, CYFRÓWKA, KSIĄŻKI - ZOBACZ