Czy to choroba skóry czy to coś zakaźnego?! POMOCY!!!

1. Data: 2005-01-07 23:58:33

Temat: Czy to choroba skóry czy to coś zakaźnego?! POMOCY!!!
Od: "jASIEK" <J...@N...ORG> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Jakiś tydzień temu, pojawiła się swędząca, elipsowata czerwona, lekko
łuszcząca (pod dotykiem szorstka, i mniej "czuła") zmiana na moich plecach.
Po kilku dniach zaczęło pojawiać się więcej takich zmian na brzuchu,boku i
pachwinach. co to może być?!

Tutaj znajduje się zdjęcie tych zmian - sa trochę wypukłe:
http://s13.yousendit.com/d.aspx?id=1TGK3F3NSAXLU1KUP
JSHJE4O3P

Musiałem umieścić plik na tym serwerze, gdyż nie mam własnej strony.

Proszę o odpowiedź na forum!!!

2. Data: 2005-01-08 12:19:50

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:crn7oc$ie6$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: jASIEK J...@N...ORG
Było:
> [...]
JSHJE4O3P

> Musiałem umieścić plik na tym serwerze, gdyż nie mam własnej

Są inne darmowe serwery ... wcale nie musiałeś tam wieszać. Nie mam zaufania
do tego serwera i nie będę tam wchodził.

> Proszę o odpowiedź na forum!!!

Poczekaj aż wszyscy z forum się wypowiedzą, następnie poczekaj aż będziesz
cały pokryty nowym naskórkiem, tylko równo, bez prześwitów normalnej skóry.
Dopiero wtedy idź do lekarza.

Mówię ci ile śmiechu będzie jak cie lekarz zobaczy, zawoła łomatkoboska to
się musiało długo wykluwać, i jeszcze pytanie "a panu to nie przeszkadzało
?" A Pan co wtedy odpowie ? ...
Czekałem na opinie grupy bo chciałem koniecznie poznać ich zdanie przed
przyjściem do pana Doktorze, żeby móc ewentualnie polemizować gdyby mi się
nie podobało to co pan Doktorze powie :D

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

3. Data: 2005-01-08 12:38:41

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jASIEK" <J...@N...ORG> napisał w wiadomości

> [...]
plecach.
> Po kilku dniach zaczęło pojawiać się więcej takich zmian na brzuchu,boku i

na pierwsza mysl - ja mialam cos takiego i to byla grzybica. idz do
dermatologa - samo nie zniknie, a swedzi i rozprzestrzenia sie.

4. Data: 2005-01-08 13:05:24

Od: "jASIEK" <J...@N...ORG> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Jestem nią po prostu zbudowany. Super, że
istnieje grupa dyskusyjna. Tyle można się dzięki niej - a zwłaszcza Tobie
dowiedzieć!

5. Data: 2005-01-08 15:13:24

Od: "pantol" <c...@w...bez_tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości >
> Poczekaj aż wszyscy z forum się wypowiedzą, następnie poczekaj aż będziesz
> cały pokryty nowym naskórkiem, tylko równo, bez prześwitów normalnej
> skóry. Dopiero wtedy idź do lekarza.

To nie jest gabinet lekarski tylko grupa dyskusyjna. Facet pyta, czy ktoś
coś ... itd. Nie wiesz to nie odpowiadaj.
Czasami mam wrażenie, że to nie grupa pl.sci.medycyna tylko
pl.sci.idz_do_lekarza. Każdy sam decyduje czy chce pójść do lekarza, czy
nie.

--
PZDR

Jarek

6. Data: 2005-01-08 15:27:36

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:crolrp$7i9$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: jASIEK <J...@N...ORG>
Było:
> Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Jestem nią po prostu zbudowany.
> Super, że istnieje grupa dyskusyjna. Tyle można się dzięki niej -
> a zwłaszcza Tobie dowiedzieć!

Ciekaw jestem czy dostaniesz inną niż "idź do dermatologa" poradę na grupie

7. Data: 2005-01-08 15:36:48

Od: "jASIEK" <J...@N...ORG> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, z dermatologiem jest "mnalutki" problem - termin mam na początek
lutego !!! (Kraków) - dlatego zadałem pytanie na grupie

8. Data: 2005-01-08 15:58:04

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:crouu6$df0$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: jASIEK <J...@N...ORG>
Było:
> Wiesz, z dermatologiem jest "mnalutki" problem - termin mam na
> początek lutego !!! (Kraków) - dlatego zadałem pytanie na grupie

Idź do innego, zapłać albo pożycz i zapłać (od 30-90zł) za prywatną wizytę,
zaproś znajomego dermatologa na przyjęcie - no to może lepiej nie bo ci kwas
solny może przepisać :-P
Idź do internisty niech cię skieruje w trybie nagłym do szpitala, kliniki
lub gdzie indziej. Oni tak mogą !
Opisujesz, że nastąpiły zmiany w przeciągu kilku dni, czyli choroba się
rozprzestrzenia szybko.
Nie czekaj aż będzie cała skóra zaatakowana, bo wtedy może nawet zatrucie
się pojawić - coś mi tak się przypomina z jakiejś rozmowy ...

9. Data: 2005-01-08 17:26:17

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:crotb0$41t$1@news.telbank.pl
Od: pantol <c...@w...bez_tego.pl>
Było:
> [...]
> Czasami mam wrażenie, że to nie grupa pl.sci.medycyna tylko
> pl.sci.idz_do_lekarza. Każdy sam decyduje czy chce pójść do

To dlaczego lekarze na tej grupie nie stawiają diagnozy ... ?

Czyżby się bali, że uspokoją "gościa" - błędną diagnozą bez danych z wywiadu
i oględzin - a on sobie zaszkodzi brakiem leczenia albo niewłaściwym
leczeniem (?) No bo przecież nikt ich nie pociągnie do odpowiedzialności za
błąd w sztuce ... Czemu tego nie robią (?)

Jak ktoś pisze, że mu się w przeciągu kilku dni zrobiło z jednego ogniska
kilka to co mu napiszesz ? Spokojnie to jest "niegroźna grzybica" ;-)
poczekaj do lutego na wizytę, położą cię wtedy od razu do szpitala !

10. Data: 2005-01-08 18:11:10

Od: "pantol" <c...@w...bez_tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:crp5b3$7hm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> kilka to co mu napiszesz ? Spokojnie to jest "niegroźna grzybica" ;-)
> poczekaj do lutego na wizytę, położą cię wtedy od razu do szpitala !

No OK, ale on nie pyta co robić, tylko co to może być. Wychodząc z
założenia, że na wszystkie zadane na tej grupie pytania jest tylko jedna
właściwa odpowiedź: "idź do lekarza" - to ta grupa nie ma najmniejszego
sensu.
Nikt o zdrowych zmysłach nie oczekuje tu diagnozy (mam nadzieję) tylko
dodatkowych informacj.

--
======
PZDR