Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?

71. Data: 2020-06-27 11:07:35

Temat: Re: Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologi i ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> dlatego wiem

> potrzebujesz Mnie jak powietrza

Nie projektuj na mnie SWOICH potrzeb względem mnie, poniekąd zresztą dla
mnie oczywistych - bo co byś ty zrobił beze mnie w tym swoim wariatkowie.
Bóg cię kocha, naprawdę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

72. Data: 2020-06-27 11:44:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.06.2020 o 19:04, gazebo pisze:

> pizdo jedna, to byly twoje slowa zanim ten czlowiek pojawil sie tutaj,
> potem zacytawalas mnie zeby przypierdolic Ewie

Oj, już chyba ze mną niedobrze, zaczynam się starzeć, bo nie pamiętam,
więc chyba nie bolało za bardzo. ;-)

Ewa

73. Data: 2020-06-27 11:45:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.06.2020 o 19:21, XL pisze:

> Jeszcze o tobie tu ptaszki nie ćwierkały, jak Ewa ,,przypierdalała" mnie -
> nie mogąc przeżyć guli po naszym spotkaniu. I to jej zostało.

Oj, straszną wyrządzić musiałam Ci krzywdę tym spotkaniem. Niecelowo i
nieświadomie, więc wybacz.

Ewa

74. Data: 2020-06-27 11:46:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.06.2020 o 07:55, gazebo pisze:

> potrzebujesz Mnie jak powietrza

Podobno można żyć bez powietrza, ale bez miłości...

Ewa

75. Data: 2020-06-27 13:14:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Na Polskiego Pana nie wyglada...

Zdecydowanie nie. Trzecie wcielenie cvietii.
---
i czwarte gazeba ;P

76. Data: 2020-06-27 13:45:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/06/2020 o 07:00, z...@g...com pisze:
> Chyba pomyliłem nazwiska, ale i tak wszyscy wiedzą o kogo chodzi :)

trawestujac pewna sentencje, takich dwoch jak ich troje to ma ani jednego

--
gazebo

77. Data: 2020-06-27 13:48:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/06/2020 o 10:07, XL pisze:

> Nie projektuj na mnie SWOICH potrzeb względem mnie, poniekąd zresztą dla
> mnie oczywistych - bo co byś ty zrobił beze mnie w tym swoim wariatkowie.
> Bóg cię kocha, naprawdę.

znowu mi napiszesz spierdalaj, bede dumny podwojnie, umiesz pisac bez
zaklamania to raz, odrzucasz Mnie Boga to dwa, wytrwalosci, da sie
zrobic, tylko kosciolka nie pal
--
gazebo

78. Data: 2020-06-27 13:50:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/06/2020 o 10:46, FEniks pisze:

> Podobno można żyć bez powietrza, ale bez miłości...
>
> Ewa

mozna tez zywic sie owocami milosci, w zasadzie przyznaje ci racje,
dziekuje :)

--
gazebo

79. Data: 2020-06-27 13:52:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/06/2020 o 12:14, m...@g...com pisze:

> Zdecydowanie nie. Trzecie wcielenie cvietii.
> ---
> i czwarte gazeba ;P

wciele sie w ciebie, Bog Czyli Ja cie Kocha

--
gazebo

80. Data: 2020-06-27 14:00:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowanie nie. Trzecie wcielenie cvietii.
> ---
> i czwarte gazeba ;P

wciele sie w ciebie, Bog Czyli Ja cie Kocha
---
tylKO bez pederalstwa wujku bo tego Bog nie KOcha ;P
Jeszcze na ciem zydKOw nasle i KOmpa ci zaszyfrujom ;)
z tymi plikami co to niby "z milosci do dziatwy" ;P

Piotrusi do sztambucha...!
Szesciu czarnych...
Rasizm jest czarny.
Komisję ,,skrzywdzonych"...