Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?

131. Data: 2020-06-30 09:29:31

Temat: Re: Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii ?
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Może mam grube palce, ale kobiety są zadowolone. Jedynie Ciebie nie da się zadowolić.

132. Data: 2020-06-30 09:33:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Może mam grube palce, ale kobiety są zadowolone. Jedynie Ciebie nie da się
zadowolić.

No na pewno nie paluchem. Nie jestem zdesperowana jak te ,,kobiety".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

133. Data: 2020-06-30 09:35:06

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A jak wolisz?

134. Data: 2020-06-30 09:47:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> A jak wolisz?

Mózgiem, kiciuś. MÓZGIEM.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

135. Data: 2020-06-30 09:51:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/06/2020 o 08:47, XL pisze:

> Mózgiem, kiciuś. MÓZGIEM.

no Barbarella jak zywa :]

--
gazebo

136. Data: 2020-06-30 09:55:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/06/2020 o 08:51, gazebo pisze:

> no Barbarella jak  zywa :]

jak z podobienstwem grubasie?
https://www.filmweb.pl/film/Barbarella-1968-31679

--
gazebo

137. Data: 2020-06-30 10:14:51

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 29 Jun 2020 19:28:56 +0200
doszła do mnie wiadomość <h...@m...individual.net>
od Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> :
wspólnego. Może z psychiatrią. A ja mam pytanie dotyczące psychologii.

> [...]
>Z chamami rzucajacymi obelgami i blotem, uzywajacymi argumentow ad
>personam, poslugujacymi sie jakas grypsera nizin spolecznych,
>zmieniajacymi temat dyskusji tez nie ma sensu. Gerontagogika, czyli
>edukacja seniorow to tez slepa uliczka. Mozna oczywiscie probowac metod
>behawioralnych - rzucac pieskowi (Pawlowa) jakies ochlapy, rozne plusy i
>stworzenie dostanie slowotoku. Ale po co?
>Na idiotow, wariatow i chamow mam wynalazek thunderbirda - filtr.
>Polecam to szanownemu koledze. Nie bedzie trzeba przedzierac sie przez

Otchłań, dyskusja z Otchłanią jest bezcelowa ale pokazuje innym(biernym czytaczom),
że
istnieje coś poza otchłanią.
Na poboczu, wykład, dr hab. Marcin Matczaka, prof. UW o autorytaryzmie:
https://www.youtube.com/watch?v=PhxBAgXSgAA
Godzina plus pytania i odpowiedzi(30 minut), imho bardzo znaczący głos w dyskusji na
temat autorytarnych ciągot na świecie.

138. Data: 2020-06-30 10:38:51

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jeśli urodę mierzyć w kilogramach to jesteś conajmniej dwa razy piękniejsza.

139. Data: 2020-06-30 10:45:16

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.06.20 um 00:02 schrieb z...@g...com:
> Problem w tym, że to już nie ma dyskusji. Każda próba kończy się ujadaniem. Sam
zaczynam odzywać się w ten sposób bo to jedyny język jakim tu można jeszcze
rozmawiać. Czyli lepiej opuścić to miejsce niż dać się dalej degenerować. Tym
niemniej dobrze, że są jeszcze użytkownicy forum którzy są w stanie kultywować
normalną dyskusję i ciekawość tego co drogi człowiek ma do powiedzenia. Szkoda tylko
że to głos ginący na puszczy.

Dlatego pisze czasem o dialogowaniu, dysputach lub dyskusji w
cudzyslowie, bo tym chyba jest rzucanie w siec wszystkiego co przyjdzie
do glowy (glowizny?).

Ciekawe jakich osobnikow grupa przyciaga. Rozumiem, ze medyk poszuka
grup z medycyna w nazwie, fizyk z fizyka, biolog z biologia, psycholog z
psychologia, urodzony w Krakowie grupy krakowskiej itd. Polityka,
religia, historia interesuje sie troche wiecej osob, wiec poza
politologami, politykami, teologami i historykami znajdziesz tam wiecej
lub przee wszystkim laikow.
Ze wzgledu na wyksztalcenie bliskie mi sa tematy socjologiczne i
psychologiczne, ale niektorzy uczestnicy wydaje sie, ze sa z innych
branzy (o ile w ogole). Tak to juz jest, ze ćmy ciagnie go światla, a
jednostki z problemami do psychologii. Znalem pare osob po psychologii,
ktore nadawaly sie na kozetke, jedna miala psychoze, pania psychiatre ze
schizofrenia oraz psychiatre wojskowego, ktory jako emeryt doznal
widzen, wybudowal na dzialce kapliczke, do ktorej pielgrzymowali ludzie
(nawet o tym gdzies pisali).

Dlaczego na zacne grupy pl.rec.paranoja i alt.pl.dupa jakos prawie nikt
nie zaglada, nikt tez nie zaklada grup np. pl.winatuska,
pl.wstretnelewactwo, pl.chamskaholota, pl.cham itp. Dlaczego? Grupowe
panie lub "panie" moglyby sie tam powyzywac do woli!

Ale musze jeszcze zrobic porzadki w zdjeciach i jechac na silownie.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50059165963/i
n/album-72157714910277563/
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

140. Data: 2020-06-30 10:58:06

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Piszą Ci, którzy mają taką potrzebę. Dzięki temu mamy całą twórczość literacką. Czyli
potrzeba chwalebna. Problem jedynie w tym, że nie wszyscy którzy mają potrzebę
pisania mają coś wartościowego do powiedzenia. Jak widać nie da się ilości
przekształcić w jakość.

Piotrusi do sztambucha...!
Szesciu czarnych...
Rasizm jest czarny.