Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?

141. Data: 2020-06-30 11:18:23

Temat: Re: Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 10:45:18 UTC+2 użytkownik Sylvio Balconetti napisał:

> Dlaczego na zacne grupy pl.rec.paranoja i alt.pl.dupa jakos prawie nikt
> nie zaglada,

Bo mamy pl.sci.psy.hodowla ;)

142. Data: 2020-06-30 11:24:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/06/2020 o 08:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
wspólnego. Może z psychiatrią. A ja mam pytanie dotyczące psychologii.

> Widocznie trafiłeś na pl.spc.psy.hodowla - widzę nie tylko ja mam takie wrażenie.
> Sporo szczekania i warczenia, mało treści. Bo to jak w tej piosence o katarynie:
wciąż to samo, wciąż to samo...
> https://youtu.be/Nh6fTLxK8m0

odeszli stad ludzie, skonczyly sie tematy kulturoznawcze, problemy
samotnosci czy autyzmu, zostala religia i polityka

--
gazebo

143. Data: 2020-06-30 11:39:37

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.06.20 um 10:58 schrieb z...@g...com:
> Piszą Ci, którzy mają taką potrzebę. Dzięki temu mamy całą twórczość literacką.
Czyli potrzeba chwalebna. Problem jedynie w tym, że nie wszyscy którzy mają potrzebę
pisania mają coś wartościowego do powiedzenia. Jak widać nie da się ilości
przekształcić w jakość.

Przed laty glosilem teze, ze internet, a szczegolnie grupy dyskusyjne i
rozne fora to taka wspolczesna sciana w toalecie i plot, na ktorych
kiedys ludzie uwieczniali swoje przemyslenia. Rowniez na YT mozesz
znalezc sporo ciekawych, glupich, bezsensownych lub nijakich produkcji,
ktorych czasem pies z kulawa noga nie oglada, ale ludzie sie staraja i
cos robia.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

144. Data: 2020-06-30 11:52:07

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Pisząc po murze można tworzyć jak Banksy ale tutejsi tfurcy wolą w kółko malować
żydzi do gazu i podobne manifesty swojego światopoglądu.

145. Data: 2020-06-30 13:03:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Jeśli urodę mierzyć w kilogramach to jesteś conajmniej dwa razy piękniejsza.

Masz ślepe oczy wyobraźni.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

146. Data: 2020-06-30 17:52:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2020 o 11:24, gazebo pisze:
> odeszli stad ludzie, skonczyly sie tematy kulturoznawcze, problemy
> samotnosci czy autyzmu, zostala religia i polityka

Po prostu teraz ludzie na co innego chorują.

Ewa

147. Data: 2020-06-30 19:20:18

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

:)))

148. Data: 2020-06-30 23:24:31

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.06.20 um 11:52 schrieb z...@g...com:
> Pisząc po murze można tworzyć jak Banksy ale tutejsi tfurcy wolą w kółko malować
żydzi do gazu i podobne manifesty swojego światopoglądu.

Dziwne. Troche sie wloczylem po swiecie i po okolicy, ale takich
produkcji nie spotkalem.

Np. dosc daleko
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/16615962335/i
n/album-72157631370923428/

oraz
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/33137252884/i
n/album-72157679247459913/

a to wzglednie blisko - malo artyzmu, ale zadnych manifestow
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49593620097/i
n/album-72157713281126701/

149. Data: 2020-07-01 01:06:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Po prostu teraz ludzie na co innego chorują.
---
i nazwy tym swoim chorobom inne nadajom ;)
takie tam "gazeba" czy "kviaty" na ten przyklad ;P
brzmiom jak kiedys "fiol-ek" czy "bzik"
[zdrobnienie od "bez", tez "roslinka" nota benek] ;)

150. Data: 2020-07-01 03:52:18

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-30 08:27, XL wrote:

> Dziwne, że nie ma gdzieś jakiejś świetnej niemieckiej grupy dyskusyjnej, co
> by chciała z nim yntelektualnie pogadać - aż musi z takim poświęcenien
> wbijać się do paskudnej polskiej ?

moze, przychodzi siem dowartosciowac...?

Piotrusi do sztambucha...!
Szesciu czarnych...
Rasizm jest czarny.
Komisję ,,skrzywdzonych"...