Czy to juz jesien ?!

1. Data: 2003-08-08 09:23:34

Temat: Czy to juz jesien ?!
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie wczoraj spokojnym okiem rzucialam na dzialke i z przerazeniem
uswiadomilam, ze.... idzie jesien !
Lilie prawie juz przekwitly i zostalu zielone kikuty, ktorym usuchaja
liscie, tawulki tez zasychaja, liliowce sie sypia, na powojnikach tylko
wlochate pozostalosci kwitnienia, coraz wicej zoltawych lisci itp....

I slonce tez inaczej juz grzeje.....

Czyzby.... e......

Pozdrawiam nostalgicznie
Asia

2. Data: 2003-08-08 10:55:53

Temat: Re: Czy to juz jesien ?!
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdziwiona?
Ja już to dawno zauważyłem.
Jacek
jak zwykle pesymistycznie nastawiony

3. Data: 2003-08-08 15:46:05

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

JotHa napisał(a) w wiadomości: ...
>[...] na powojnikach tylko
>wlochate pozostalosci kwitnienia, coraz wicej zoltawych lisci itp....

U mnie powojnik Jackmana jeszcze kwitnie.
Zmienia sie klimat to i pory roku sie zmieniaja. Nie wiem, czy moj
rodochiton zdazy zakwitnac w tym roku. Profilaktycznie go przezimuje, by w
przyszlym roku wczesniej ruszyl.

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2003-08-09 00:20:28

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa <j...@p...onet.pl> wrote:

> I slonce tez inaczej juz grzeje.....

No nie wiem... dzisiaj dawało czadu jak na jakimś stepie akermańskim...
Po dwudziestej było jeszcze 22C.
A nawet teraz jest 16C, (2:20) i nie wygląda to na przygruntowy
przymrozek...
Moon

5. Data: 2003-08-09 20:45:23

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem załamana na myśl, że teraz znowu będzie 9 miesięcy zima ! a ja
dopiero się zaczęłam rozbawiać ogródkowo....a za płotem żołto od nawłoci,
czyli "mimozami jesień się zaczyna..."
Joanna

6. Data: 2003-08-09 22:27:57

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bh3mhi$m72$1@atlantis.news.tpi.pl Joanna
<j...@w...pl>napisał(a):

> Jestem załamana na myśl, że teraz znowu będzie 9 miesięcy zima ! a ja
> dopiero się zaczęłam rozbawiać ogródkowo....a za płotem żołto od nawłoci,
> czyli "mimozami jesień się zaczyna..."

Hejka. Na naszych działkach powtórnie zakwitły jaśminowce, tawuły i
magnolie. :-)
Pozdrawiam kwitnąco Ja...cki

7. Data: 2003-08-09 22:38:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem załamana na myśl, że teraz znowu będzie 9 miesięcy zima ! a ja
> dopiero się zaczęłam rozbawiać ogródkowo....a za płotem żołto od nawłoci,
> czyli "mimozami jesień się zaczyna..."
> Joanna

Niepodlewane to i żółte.
Asiu, proszę, nie kracz:-))
Mam mnóstwo pracy
i nie chcę jej kończyć
w zaspach:-((

Pozdrawia boletus

8. Data: 2003-08-10 08:25:57

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JotHa" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> liscie, tawulki tez zasychaja, liliowce sie sypia, na powojnikach tylko
> wlochate pozostalosci kwitnienia, coraz wicej zoltawych lisci itp....

E, przepraszam. Powojniki dwa w pełnym rozkwicie. Jeden jeszcze nie zakwitł.
Liliowce wciąż kwitną, a jeden będzie kwitł do października. Tawułki też
kwitną. Poza tym kwitną pięknie wajgele (powtórnie).

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2003-08-10 18:20:12

Od: "Stefan Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I slonce tez inaczej juz grzeje.....