Czy to kradziesz? (link)

131. Data: 2011-08-30 09:18:08

Temat: Re: Czy to kradzież? (link)
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-30 03:56, Iwon(K)a pisze:
> chciane godziny. Zgadzaja sie na to.

> piszesz jakbys znal kazdego pracodawce...
>
> a ja proponuje przeczytac artykul, do ktorego link podalam.

Nie wiem o czym mamy rozmawiać, jesteś zaślepiona ideologicznie - jeżeli
pracodawca zmusza do nadgodzin to w porządku, jeżeli pracownik nie
zgadza się na to, to okrada pracodawca.
Dobrze że w naszym kapitalizmie mamy pewien socjał, istnieje kodeks
pracy i czas pracy nie może dążyć do nieskończoności.

132. Data: 2011-08-30 09:30:43

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-30 08:32, Ghost pisze:

> Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wlasnie, za uzaleznienia odpowiadamy sami, a nie dilerzy.

Ja tak uważam.

michał

133. Data: 2011-08-30 09:43:26

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-30 10:40, Ghost pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:j3i6u8$k5r$6@node2.news.atman.pl...

> Absolutnie tak. W jaki sposob unikanie przez kogos placenia mialoby
> zniknac fakt, ze panstwo zmusza ludzi do placenia zusu?

Paulina dała Ci do zrozumienia, że nie musisz płacić ZUSu, jeśli
pracujesz niezarjestrowany (na czarno), albo żyjesz z kupki (z
oszczędności).
Co by nie myśleć złego o zusowskim
systemie z pod ciemnej gwiazdy, to zbiera składkę dla dobra Twojego
zdrowia i możliwości przeżycia Twojego żyjącego sędziwego wstępnego.

michał

134. Data: 2011-08-30 09:47:24

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-30 10:50, Ghost pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co nie zmienia faktu, ze ZUS jest obowiazkowy.

I że państwo zmusza do przechodzenia przez jezdnię na zielone! :)))

michał

135. Data: 2011-08-30 09:53:54

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-30 00:20, zdumiony pisze:

> Kiedyś byłem zwolennikiem JKM, wynikało to z tego że był jak najdalej do
> ustroju PRL. Ale się na nim zawiodłem.
> Dogmaty liberalne okazują się kłamliwe.
> np. "święta własność (prywatna)" - prawda że komuniści kradli np.
> podczas wymiany pieniędzy, a własność jest wartością; nie należy jej
> jednak stawiać na ołtarzu w miejsce Boga. "świętość" to nadużycie.
> albo dogmat o wyższości człowieka "przedsiębiorczego",
> albo "chcącemu nie dzieje się krzywda", pozornie poprawne, ale tak może
> powiedzieć gwałciciel "sama tego chciała".
> W tym wątku rozprawiam się z tym dogmatem.

Ja oszołoma nie słucham i nie czytam.

> Jednoosobową? Nie wiem czy system partyjny to dobre rozwiązanie. Taki
> Ataturk czy Pinochet mogli jednoosobowo bardzo dużo zdziałać.

Załóż wieloosobową. Też możesz.

michał

136. Data: 2011-08-30 09:54:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2011-08-30 10:40, Ghost pisze:
>>
> Co by nie myśleć złego o zusowskim
> systemie z pod ciemnej gwiazdy, to zbiera składkę dla dobra Twojego
> zdrowia i możliwości przeżycia Twojego żyjącego sędziwego wstępnego.

Myslisz zle o o zusowskim systemie?

137. Data: 2011-08-30 09:59:41

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> W bardzo prosty: państwo nie zmusza do pracowania.

Mimo to, Panstwo zmusza do placenia zusu.

138. Data: 2011-08-30 10:00:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I że państwo zmusza do przechodzenia przez jezdnię na zielone! :)))

Na zielone trafkie?

139. Data: 2011-08-30 10:01:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tak uważam.

No wiec, jestes mlody duchem i/lub doswiadczeniem, a na pewno intelektem.

140. Data: 2011-08-30 10:31:39

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-30 12:01, Ghost pisze:

> Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> No wiec, jestes mlody duchem i/lub doswiadczeniem, a na pewno intelektem.

Nie! Wiele lat na to pracowałem! :)

michał

Ksiazki psychologiczne w rewelacyjnych cenach i z bonusami !!!
Gra... czy zgodzicie się, że pomaga?
Relacja między poziomem a nudą.
spojrzenie z zewnatrz
Szkoda Endriu