Czy to kradziesz? (link)

151. Data: 2011-08-30 14:03:00

Temat: Re: Czy to kradzież? (link)
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message
news:j3iqft$e74$1@news.onet.pl...

> Nic nie wyjaśnia. Mówi tylko że jakis pan Zieliński uważa to za słuszne.
> Nie ma nic o nieproporcjonalności kary.
> Kara powinna być proporcjonalna a nie jak leci na maksa.

o tym akurat zdecyduje sad pracy. To co sobie o tym myslisz to sie malo
liczy.

i.

152. Data: 2011-08-30 14:04:57

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-30 16:03, Iwon(K)a pisze:
> o tym akurat zdecyduje sad pracy. To co sobie o tym myslisz to sie malo
> liczy.

Mam takie samo prawo do zdania jak Ty

153. Data: 2011-08-30 14:06:11

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie samo prawo do zdania jak Ty

i owszem. Sad sie juz ustosunkowal. Panie jednak tam nie pracuja.

"..dlatego zgodziliśmy się z sugestią sądu, by odstąpić od zwolnienia
dyscyplinarnego i przystać na rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem
stron"

i.

154. Data: 2011-08-30 14:09:24

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-30 16:06, Iwon(K)a pisze:
> i owszem. Sad sie juz ustosunkowal. Panie jednak tam nie pracuja.

I tak by tam nie miały życia, narażone byłby na mobbing tak że same
wkrótce musiały by się zwolnić.

155. Data: 2011-08-30 14:09:55

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tak by tam nie miały życia, narażone byłby na mobbing tak że same
> wkrótce musiały by się zwolnić.

akurat nie o to biega co by bylo gdyby.

i.

156. Data: 2011-08-30 14:17:47

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-30 16:09, Iwon(K)a pisze:
> akurat nie o to biega co by bylo gdyby.
mały offtop: gdy spotykasz na ulicy potrzebującego człowieka to czy mu
coś dajesz czy uważasz że to nierob i potrzebuje na alkohol?

157. Data: 2011-08-30 15:35:49

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mały offtop: gdy spotykasz na ulicy potrzebującego człowieka to czy mu coś
> dajesz czy uważasz że to nierob i potrzebuje na alkohol?

wszystkim nie daje, ale nie uwazam go ze to nieroby i potrzebuja na alkohol.

A Ty robisz cos dla potrzebujacych?? nie tylko na ulicy???- bo ja tak.

i.

158. Data: 2011-08-30 15:39:54

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-30 17:35, Iwon(K)a pisze:
> wszystkim nie daje, ale nie uwazam go ze to nieroby i potrzebuja na
> alkohol.
> A Ty robisz cos dla potrzebujacych?? nie tylko na ulicy???- bo ja tak.

To dobrze

159. Data: 2011-08-30 15:41:13

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To dobrze

a odpowiesz na pytanie??

i.

160. Data: 2011-08-30 15:44:18

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pas

tak myslalam.

i.

Ksiazki psychologiczne w rewelacyjnych cenach i z bonusami !!!
Gra... czy zgodzicie się, że pomaga?
Relacja między poziomem a nudą.
spojrzenie z zewnatrz
Szkoda Endriu