Czy to kradziesz? (link)

201. Data: 2011-08-30 21:23:51

Temat: Re: Czy to kradzież? (link)
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-30 22:57, zdumiony pisze:

> Cały czas mamy to że właściciel ustanawia wszelkie zasady a pracownik
> nie ma nic do powiedzenia.

Jak się dobrze zastanowisz, do może dojdziesz do logicznego wniosku, że
pracownik tego właśnie powinien oczekiwać od pracodawcy: żeby mu
organizował stanowisko pracy.
Ktoś, kto nie ma zamiaru prowadzić własnego przedsięwzięcia, zazwyczaj
szuka pracy. Kogo więc szuka? Szuka pracodawcy, który da mu stanowisko
wcześniej dla niego zorganizowane. Z ustalonymi zasadami.
Jak można sobie inaczej wyobrażać stosunek pracy?
Odwrotnie miałoby być?

michał

202. Data: 2011-08-30 21:26:28

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-30 23:21, Paulinka pisze:
> Pomieszanie z poplątaniem. Każdy kij ma dwa końce. Dla pracownika-oszusta
> właściciel to źródło dochodów i darmowej wyżerki. A dla uczciwego, ale
> okradanego
> właściciela taki pracownik to kto?

Przecież wystarczyła by nagana i ostrzeżenie że gdy sytuacja się
powtórzy to może wylecieć.

203. Data: 2011-08-30 21:31:45

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Przecież wystarczyła by nagana i ostrzeżenie że gdy sytuacja się
> powtórzy to może wylecieć.

A gdyby to nie było Tesco i dwa plasterki wędliny, a zakład jubilerski i
wisiorek za 700 zł uważałbyś podobnie?

--

Paulinka

204. Data: 2011-08-30 21:41:50

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-30 23:31, Paulinka pisze:
> A gdyby to nie było Tesco i dwa plasterki wędliny, a zakład jubilerski i
> wisiorek za 700 zł uważałbyś podobnie?

Jest różnica. Tak samo sąd powinien skazywać na wysoki wyrok za kradzież
samochodu (moim zdaniem tu wyroki są za niskie), natomiast za kradzież
pączka czy puszki coli nie może być taka sama kara.
Tak samo absurdalne jest prawo Kalifornii
http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105405,9657953.html

205. Data: 2011-08-30 21:49:03

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> [...]
> pączka czy puszki coli nie może być taka sama kara.
> Tak samo absurdalne jest prawo Kalifornii

Dyscyplinarne zwolnienie z pracy za kradzież, a kara bezwzględnego
więzienia to nie to samo.
Nie chodzi zresztą o karę, ale o zrozumienie, że kradzież bez względu na
wartość ukradzionej rzeczy pozostaje kradzieżą i jako taka powinna być
tak samo społecznie napiętnowana.

--

Paulinka

206. Data: 2011-08-30 22:45:30

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomieszanie z poplątaniem. Każdy kij ma dwa końce. Dla pracownika-oszusta
> właściciel to źródło dochodów i darmowej wyżerki. A dla uczciwego, ale
> okradanego
> właściciela taki pracownik to kto?

Trudno się dogadać ze zdumoionym, bo on tak jakby uważa, że
przedsiębiorca po to prowadzi firmę, żeby pieścić pracowników i
wybaczać im kradzieże. A zysk... to tak przy okazji. Sam przecież
przyjdzie. :)

michał

207. Data: 2011-08-30 22:55:37

Temat: Re: Czy to kradzieĹź? (link)
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Poniosły odpowiedzialność za dokonane kradzieże.

Wescie no nie krzaczcie.
Wszyscy.

208. Data: 2011-08-31 05:34:26

Temat: Re: Czy to kradziez? (link)
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sie, 00:55, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:
> Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:j3jjes$snr$3@inews.gazeta.pl...

> Wescie no nie krzaczcie.
> Wszyscy.

W grupach na guglu, jedynym krzaczącym jesteś Ty.
Więc nie krzacz, eee, nie krzycz :)
Coś się zepsuło gdzieś indziejś chyba, niż u "wszystkich".

209. Data: 2011-08-31 05:45:00

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sie, 23:41, zdumiony <z...@j...pl> wrote:
> Tak samo absurdalne jest prawo Kalifornii
http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105405,9657953.html

Jeżeli do skazanego za pierwszym razem - również za
drugim razem nie dotarło, iż postępuje wbrew prawu oraz
wbrew współmieszkańcom globu - jakie widzisz sposoby
na uświadomienie mu tego?
A poza tym - czy tak, czy inaczej, spędzi w więzieniu
większość swoich dni, jako recydywa.

210. Data: 2011-08-31 06:31:14

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-30 23:17, zdumiony pisze:

> Chodziło mi o ludzkie traktowanie pracowników a nie jako źródła zysku.

U nas sytuacja z wykorzystywaniem pracownikow wyglada nieco inaczej niz
w normalnym kapitalizmie.
W krajach UE, w ktorych pracowalem jest po prostu nie do pomyslenia,
zeby kierownik nie przekazal szeregowemu pracownikowi zakresu jego pracy
min. na tydzien na przod.
Najprostszy fizol na budowie wie dokladnie co bedzie robil dzis, jutro i
za tydzien.
A u nas jest szarpanie. Edek, choc tu, bedziesz tu kopal.
A za 2h znowu Edek, chodz tu, bedziek kopal tu, a jak bedziesz mial
wolna chwilke to wyprostujesz tamten drut.
W adminstracji czy innych resortach jest dokladnie tak samo.
Rozklad obowiazkow jest nierownomierny, a jak cos trzeba jeszcze zrobic
to poprostu sie komus doklada - a wiec sie kogos okrada z jego sily
roboczej.
Dlatego kilka plasterokow kielbasy w sklepie, czy papier od ksera dla
dzieci to sa u nas tylko marne gratyfikacje za taka patologie, a nie
stricto kradziez.

Ksiazki psychologiczne w rewelacyjnych cenach i z bonusami !!!
Gra... czy zgodzicie się, że pomaga?
Relacja między poziomem a nudą.
spojrzenie z zewnatrz
Szkoda Endriu