Czy to kradziesz? (link)

291. Data: 2011-09-01 14:14:04

Temat: Re: Czy to kradzież? (link)
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-01 16:06, Iwon(K)a pisze:
> tak samo. Wyrzucony z pracy za kradziez.

bardziej dokładnie: podglądany bez wiedzy i wyrzucony, pozbawiony
dochodu bez dania szansy za kradzież kilku plasterków.

292. Data: 2011-09-01 14:14:14

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message

> W każdym sądzie nawet najgorszy zbrodniarz może mieć adwokata. Ty jak
> widzę wolisz są w którym jesteś w jednej osobie prokuratorem i sędzią i
> znasz tylko jeden wyrok - najwyższy.

wyrok najwyzszy to kara smierci. Adwokata mialy, w sadzie byly. Rzowiazano z
nimi umowe.
Jestem uczciwa i dlatego nie opowiadam sie za zlodziejem. W przeciwienstwie
do Ciebie.

i.

293. Data: 2011-09-01 14:14:51

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twierdzisz że nie wiem co to kradzież a Ty wiesz

tak. Bo bronisz zlodzieja....ale moge zalozyc, ze wiesz co to kradziez- i
moze wlasnie dlatego
bronisz......

i.

294. Data: 2011-09-01 14:16:38

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardziej dokładnie: podglądany bez wiedzy i wyrzucony, pozbawiony dochodu
> bez dania szansy za kradzież kilku plasterków.

nie wiem jak Ty, ale dla mnie nie jest sie uczciwym kiedy wszyscy patrza.
Jest sie nim,
lub nie- bez wzgledu na obecnosc jakis oczu. Nic na pokaz. Tym sie roznimy.
Ty bronisz
kradziezy.

i.

295. Data: 2011-09-01 14:18:43

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-01 16:14, Iwon(K)a pisze:
> wyrok najwyzszy to kara smierci. Adwokata mialy, w sadzie byly.
> Rzowiazano z nimi umowe.
> Jestem uczciwa i dlatego nie opowiadam sie za zlodziejem. W
> przeciwienstwie do Ciebie.

Na szczęście nie ma niewolnictwa i pracodawca nie może karać śmiercią,
ale może pozbawiać środków do życia.

296. Data: 2011-09-01 14:19:21

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-01 16:14, Iwon(K)a pisze:
> tak. Bo bronisz zlodzieja....ale moge zalozyc, ze wiesz co to kradziez-
> i moze wlasnie dlatego
> bronisz......

A boisz się odpowiedzieć na pytanie.

297. Data: 2011-09-01 14:20:35

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-01 16:16, Iwon(K)a pisze:
> [...]
> patrza. Jest sie nim,
> lub nie- bez wzgledu na obecnosc jakis oczu. Nic na pokaz. Tym sie

Bronię prywatności. Czy chciała byś być podsłuchiwana?

298. Data: 2011-09-01 14:27:01

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A boisz się odpowiedzieć na pytanie.

nie.

i.

299. Data: 2011-09-01 14:27:51

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bronię prywatności. Czy chciała byś być podsłuchiwana?

nie mam nic do ukrycia.

i.

300. Data: 2011-09-01 14:28:24

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na szczęście nie ma niewolnictwa i pracodawca nie może karać śmiercią, ale
> może pozbawiać środków do życia.

to nie jedyny zaklad pracy na tym swiecie.

i.

Ksiazki psychologiczne w rewelacyjnych cenach i z bonusami !!!
Gra... czy zgodzicie się, że pomaga?
Relacja między poziomem a nudą.
spojrzenie z zewnatrz
Szkoda Endriu