Czy to lunatykowanie?

11. Data: 2006-11-18 09:00:19

Temat: Re: Czy to lunatykowanie?
Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma powodu do niepokoju, To są ufonauci i oni odwiedzają w nocy miliony ludzi
na całym świecie. Olej to.

12. Data: 2006-11-18 11:06:32

Od: ten_on <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Nov 2006 10:00:19 +0100, neg wrote:

> Nie ma powodu do niepokoju, To są ufonauci i oni odwiedzają w nocy miliony ludzi
> na całym świecie. Olej to.

Dziękuję wszystkim za poważną dyskusję...

13. Data: 2006-11-18 20:47:32

Od: Dexter <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Nov 2006 12:06:32 +0100, ten_on <y...@o...pl> wrote:

>Dziękuję wszystkim za poważną dyskusję...

Witam

Faktycznie, wiele osób nie podchodzi poważnie do problemów osoby
pytającej.
Może poproś kogoś z rodziny albo osobę bliską aby posiedziała w nocy w
Twoim pokoju. Inne rozwiązanie to ustawienie kamery wideo lub aparatu
cyfrowego aby robił zdjęcia co określony odstęp czasu (są też
programy, które robią fotki jeśli coś w zasięgu obiektywu
kamery/aparatu zacznie się dziać, działają na zasadzie porównywania
zdjęcia wzorcowego) i wtedy może dowiesz się co jest powodem takich
dziwnych sytuacji.

Pozdrawiam

Dexter

14. Data: 2006-11-19 11:20:43

Od: ten_on <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Nov 2006 21:47:32 +0100, Dexter wrote:

> [...]
> kamery/aparatu zacznie się dziać, działają na zasadzie porównywania
> zdjęcia wzorcowego) i wtedy może dowiesz się co jest powodem takich

Dzięki za wypowiedź :-) Myślałem nad kamerą / aparatem, ale problem w tym,
że nie sposób przewidzieć kiedy następny taki "epizod" się przydarzy, a
ustawianie codziennie aparatu na noc to trochę podpada pod paranoję :-)
Dlatego pomyślałem, że może to coś znanego medycynie, jakaś "łagodniejsza
odmiana" lunatykowania itp. No nic, będę szukał dalej, dzięki.

15. Data: 2006-11-19 17:42:38

Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ten_on wrote:

> [...]
> Dlatego pomyślałem, że może to coś znanego medycynie, jakaś "łagodniejsza
> odmiana" lunatykowania itp. No nic, będę szukał dalej, dzięki.

Za relatywnie niewielkie pieniadze mozna kupic czujnik ruchu, a nawet lampe
z takim czujnikiem ruchu z fotokomorka - wlacza swiatlo jesli w ciemnosci
cos sie ruszy w polu 'razenia'. Nawet w hipermarkecie - to sa takie lampy
do zamontowania nad drzwiami zewnetrznymi domu, wjazdem do garazu, brama
itp. Ten czujnik po prostu wlacza prad, mozna wiec podlaczyc cokolwiek,
oczywiscie trzeba miec jakies elementarne pojecie o kabelkach.

--
Krzysiek Rudnik

przetykanie kanalika łzowego u dorosłych
Złamanie uda a ruchomość kolana
narkoza u dziecka
antykoncepcja hormonalna a hiperprolaktynemia
Lek DIPIPERON jaka szansa dostania?? PILNE!!!