Czy to moze woda???

1. Data: 2000-09-30 09:05:32

Temat: Czy to moze woda???
Od: "Smakosz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sie dzieje????
Te same posilki gotowane przez ta sama osobe z takich samych skladnikow w
roznych mistach smakuje inaczej. Co decyduje o tak zroznicowanym smaku???
Bedac np. na poj. Leczynsko-Wlodawskim i na Mazurach mielismy te same
skladniki ( kasze, maki, ryz przyprawy itp.), jednak roznica smakowa takich
samych potraw byla znaczna. Moze ktos tez zwrocil na to uwage???
Chinszczyzna robiona na Mazurach nie nadawala sie do jedzenia.

Smakosz

1. Data: 2000-09-30 10:16:42

Temat: Re: Czy to moze woda???
Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba na pewno woda. Ja mam takie doswiadczenia np. z kawa - ile razy
jestem u rodzicow w Polsce musze sie przyzwyczajac do tego innego smaku kawy
i herbaty.
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2000-09-30 13:34:15

Od: e...@l...pdi.net (Ella Szeremetti) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-10-02 06:49:02

Od: "jedrus" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smakosz" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

[...]
>Moze ktos tez zwrocil na to uwage???
> Chinszczyzna robiona na Mazurach nie nadawala sie do jedzenia.

To woda,woda i jeszcze raz woda a wlasciwie to "ciecz" na ktorej
przygotowujemy posilki:-(
Znam sie na tym bo siedze w filtrach. Wyjezdzajac z W-wy
na kilka dni, zabieram ze soba kanisterki z wlasna woda a wtedy
mam gwarancje ze herbatka, zupka itd. sa smaczne. Dobra woda
to podstawa suksesow w kuchni.

pzdr

jedrus

1. Data: 2000-10-02 07:04:59

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znam sie na tym bo siedze w filtrach. Wyjezdzajac z W-wy
> na kilka dni, zabieram ze soba kanisterki z wlasna woda a wtedy
> mam gwarancje ze herbatka, zupka itd. sa smaczne. Dobra woda
> to podstawa suksesow w kuchni.

Zabierasz ta z filtrow ???? Niemozliwe na niej nie da sie zrobic
dobrej herbaty. A moze zdradzisz tajemnice dlaczego woda w niektorych
dzielnicach jest znosna a w innych nie nadaje sie do uzytku.

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl

1. Data: 2000-10-02 07:48:32

Od: "jedrus" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulka" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zabierasz ta z filtrow ????
Niestety zabieram ta z filtrow. Jest to troche uciazliwe ale
sie oplaca. Mam zagwarantowana jakosc przysmakow.

>Niemozliwe na niej nie da sie zrobic
> dobrej herbaty.

Hmmmmm dziwne, moze piszemy o roznych urzadzeniach
bo herbatka z wody mojego urzadzonka pokazuje prawdziwy
jej smak.

>A moze zdradzisz tajemnice dlaczego woda w niektorych
> dzielnicach jest znosna a w innych nie nadaje sie do uzytku.

Nie jest tajemnica, ze woda z Wisly nie nadaje sie nawet
do nawadniania. Daleko jej do klasy wody nadajacej sie do
tego, jeszcze dalej do klasy wody nadajacej sie sie pojenia
bydla ze nie wspomne o kl. I tj. takiej ktora po uzdatnieniu
moze byc woda konsumpcyjna. Wlasnie takie "scieki" serwuja
nam w kranach :-((( Na rozny stan (smak) w dzielnicach ma wplyw
fatalna juz siec rur wodociagowych. Im dalej od ujecia tym
wiecej roznych "wynalazkow" w wodzie. Badalem wode w wielu
rejonach i okolicach W-wy a tylko jeden raz i to u klienta w Kobylce
spotkalem sie z woda mieszczaca sie w normie Europejskiej.

pzdr

jedrus

1. Data: 2000-10-02 08:11:46

Od: "Magdalena Gierlotka" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie woda. Osobiscie zawsze uzywam wody przerobionej przez Brite. I
zawsze na wakacje zabieram ten dzbanek ze soba....
Magda

1. Data: 2000-10-02 08:33:41

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmmmm dziwne, moze piszemy o roznych urzadzeniach
> bo herbatka z wody mojego urzadzonka pokazuje prawdziwy
> jej smak.
Ja myslalam o filtrach na Filtrowej. Ale jesli jestes u
zrodla(filtrow) i pobierasz wode z pominieciem wodociagow to pownie
masz wode o ktorej mnie sie nie snilo(Wilanow). Pozdrowionka. Ulka

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl

1. Data: 2000-10-02 08:46:56

Od: "jedrus" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja myslalam o filtrach na Filtrowej. Ale jesli jestes u
> zrodla(filtrow) i pobierasz wode z pominieciem wodociagow to pownie
> masz wode o ktorej mnie sie nie snilo(Wilanow). Pozdrowionka. Ulka

Wilanow hmmmmm, to pewnie taka sama jak na
Pulawskiej - tez z Filtrowej:-(( Ja jednak wspomnialem
o urzadzeniu ktore ta wode doprowadza do krystalicznej
czystosci co w efekcie daje fantastyczna jakosc i smak
przygotowywanych potraw.

pzdr
jedrus

1. Data: 2000-10-02 09:13:30

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jedrus <b...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
> o urzadzeniu ktore ta wode doprowadza do krystalicznej
> czystosci co w efekcie daje fantastyczna jakosc i smak

A może byś nam poradził, skoro już mamy fachowca na grupie, jakich filtrów
warto używać w domu?
Ania K. ( też Puławska)

grochowa z calego grochu - pomocy
Indyk czy Indyczka?