Pozbyć się brzuszka.

21. Data: 2005-05-03 15:33:14

Temat: Re: Rowerek a rowerek.
Od: "Chyna " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert <p...@n...gg> napisał(a):

> Poza wiekszym stezeniem tlenu w otoczeniu jakze istotnego w procesie
> beta-oksydacji kwasow tluszczowych, mamy lepsze chlodzenie (pot paruje a
nie
> scieka kroplami z ciebie, do tego czynnik chlodzacy wiatru sprawia ze nawet
> przy 30C nie jest zle, a w pomieszczeniu trudno wytrzymac). No i na rowerze
> mozna za kazdym razem pojechac gdzies gdzie sie jeszcze nie bylo, a wiec
> wartosci poznawcze :-P

Wszystko racja, nie znam się na beta-oksydacji, ale dotlenienie, chłodzenie,
odwiedzić różne miejsca... ale niestety nie mam teraz dostępu do
roweru "zewnątrz" (wziął się spsuł dziad), mam tylko ten w domu =/.

Pozdrawiam,
Chyna.

22. Data: 2005-05-03 15:41:10

Temat: Re: Pozbyć się brzuszka.
Od: "Chyna " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi <e...@c...pl> napisał(a):

> moze opiszę sposób jaki pokazał mi jakis czas temu trener na siłowni...
(...)

Dzięki za bardzo dokładny opis =).
Dziś był już dwa razy dosiadany rowerek i brzuszki robione różnie - tak, jak
piszesz Ty i jak widziałam też wcześniej.
I muszę stwierdzić, że mocno czuję okolice brzucha; krzyczy: "Tu jestem!". ;>

Pozdrawiam,
Chyna.

23. Data: 2005-05-03 16:47:23

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

>a co jest zdrowsze? bieganie, oczywiscie w odpowiednim obuwiu co by stawow
>nie uszkodzic..tak rano o 6 lub wieczorem calkiem....czy moze rower??

W czasie biegania sily dzialajace na staw kolanowy sa o wile wieksze niz
podczas jazdy rowerem, analogicznie sie maja polaczenia kregow, stawy
skokowe... W rowerze jedyne niebezpieczenstwo to wywrotka... wtedy moze byc
roznie :) Ja najzwyczajniej nie lubie biegac.

--
Pozdrawiam Norbert :-)
http://www.nkruk.tk/

24. Data: 2005-05-04 08:58:02

Temat: Re: Czy to normalne, że...
Od: "Chyna " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

.. że za wyjątkiem mięśni brzucha bolą mnie po tym ćwiczeniu mięśnie.....
języka?!
Nie, to nie żart ;).
Kiedy podnoszę część tułowia napinają mi się mięśnie twarzy, szyi. I
pozostaje jednostajny, trwały ból jakby przy "nasadzie" języka, jakby w
gardle.
Czy to tak ma być, czy to normalne?
Tu ilustracja do tego, jak to robię, może źle robię:
http://193.0.91.121/~chyna/brzuszek.jpg

Pozdr,
Chyna.

25. Data: 2005-05-04 09:40:21

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyna napisał(a):
> [...]
> Kiedy podnoszę część tułowia napinają mi się mięśnie twarzy, szyi. I
> pozostaje jednostajny, trwały ból jakby przy "nasadzie" języka, jakby w

hm... troche to dziwne... dawno nie robilam brzuszkow, nie przypominam
sobie czegos takiego...

a pamiętałaś aby "ciągnąć" brodę do sufitu?? (tj chodzi o to byś nie
przyciągała jej do piersi)

staraj sie nie zaciskać zębów(!)

> Czy to tak ma być, czy to normalne?
> Tu ilustracja do tego, jak to robię, może źle robię:
> http://193.0.91.121/~chyna/brzuszek.jpg

hehe fajny rysunek ;)

jeżeli chodzi o tę czerwoną linię - na pewno za wysoko, naprawdę bardzo
niewiele trzeba sie podnosić...

pamiętaj podnosimy tylko górną część tułowia, niemal same barki/lopatki
trudno tak przez net opisac, lędźwia mają cały czas byc na podłodze(!)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

26. Data: 2005-05-04 15:14:27

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kris" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> ja probowalem brzuszki, trzaskalem po 100 dziennie, roznych cwiczen, ale
> strasznie to:
> 1. meczace
> 2. nudne
> 3. obciazajace kregoslup
>
> jezeli chcesz szybko "wizualnie" zmniejszyc brzuch, to polecam plywanie,
> zwlaszcza zabka - jesli dobrze sie poruszasz, zabka sportowa (tzn. z
> zanurzaniem glowy i prostowaniem ciala pod woda), to po 45 min. plywania
> czujesz sie jakby ci ktos ciasny pas wyszczuplajacy zalozyl - efekt
> utrzymuje sie okolo tygodnia.

na brzuch to plywanie na plecach, zabkla szalenie dziala na posladki i uda,
ale zeby byly efekty to trzeba sobie
sewrie ze 2-3 miechy dzien w dzien zrobic.

--
http://cafe.love-office.com
... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

27. Data: 2005-05-04 15:14:59

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BlackMoon"
<chuc.prosze.usun.to.przed.wyslaniem.wiadomosci.do.m
nie.dziekuje@to.tez.usun.dziekuje.dyktator.com>

bzdura.

P.

28. Data: 2005-05-04 15:55:22

Od: "Chyna " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi <e...@c...pl> napisał(a):

> [...]
(...)

> hm... troche to dziwne... dawno nie robilam brzuszkow, nie przypominam
> sobie czegos takiego...

Kurcze =(.
Czuję się trochę tak jak przy zapaleniu gardła. Mam obolałe okolice migdałków.

> a pamiętałaś aby "ciągnąć" brodę do sufitu?? (tj chodzi o to byś nie
> przyciągała jej do piersi)

Starałam się. Ale czy tak czy tak robię - "naprężają" mi się okolice karku,
szyi i potem jest taki efekt.
Mam nadzieję, że to od tego a nie np. przyplątała mi się teraz jakaś grypa,
angina albo ja wiem, mam raka... =/
(Hipochondryczką jestem na marginesie).

> jeżeli chodzi o tę czerwoną linię - na pewno za wysoko, naprawdę bardzo
> niewiele trzeba sie podnosić...

Dobra.

> pamiętaj podnosimy tylko górną część tułowia, niemal same barki/lopatki
> trudno tak przez net opisac, lędźwia mają cały czas byc na podłodze(!)

I tak niewielkie uniesienie wystarczy, żeby działać na brzuch?
Pozdrawiam, dzięki,
Chyna.

29. Data: 2005-05-04 16:02:14

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyna napisał(a):

> [...]
> szyi i potem jest taki efekt.
> Mam nadzieję, że to od tego a nie np. przyplątała mi się teraz jakaś grypa,

hehe :) nie spinaj sie tak przy robieniu tych brzuszków ;)

> I tak niewielkie uniesienie wystarczy, żeby działać na brzuch?
> Pozdrawiam, dzięki,

naprawdę niewiele, diabeł tkwi w szczegółach,
a tu nimi są dokładność, powolne wykonanie, uzywanie mięśni również przy
opuszczaniu tułowia...

po za tym, to nie barki mają Cie pchać ku górze, tylko brzuch ma Cię
ciągnąć ku sobie ;)

połóż sobie jedną dłoć na brzuchu i powoli sie unoś - sama poczujesz
kiedy sie napną i jak niewiele potzreba... :)

30. Data: 2005-05-04 20:39:24

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości

> [...]
> rowerze mozna za kazdym razem pojechac gdzies gdzie sie jeszcze nie bylo,

no i w domu mozesz zejsc w kazdej chwili z roweru a w terenie jak gdzies
zajedziesz to chocbys byl max zmeczony to i tak musisz jeszcze wrocic:)
--
gg

Czy to może być alergia?
Zespół Sweet'a
gdzie w Rzeszowie fachowo :płukanie okrężnicy?
katar a monitory CRT
"Strzelanie palcami"...