Pozbyć się brzuszka.

31. Data: 2005-05-04 20:50:09

Temat: Re: Czy to normalne, że...
Od: "Chyna " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi <e...@c...pl> napisał(a):

> Chyna napisał(a):
(...)> > Mam nadzieję, że to od tego a nie np. przyplątała mi się teraz jakaś
grypa,

> hehe :) nie spinaj sie tak przy robieniu tych brzuszków ;)

Kurczaczek.
Nawet nowy topik dałam z tego niepokoju. Bo widzisz, palę fajki. Od kilku
lat "nałogowo". Niewiele (?) bo niewiele, do pół paczki dziennie super
lajtów - a ostatnio to nawet max 3-5 papierosów dziennie - i mi się wydaje,
że mogę mieć raka krtani. Jakoś od wielu, wielu lat powiększające się
okresowo węzły chłonne (one mniej więcej raz na rok mi się powiększają i to
mija), bóle gardła itd. nie przywołały mi do głowy pomysłu na Nową
Hipochondryczną Obawę, ale po zrobieniu brzuszków poczułam to, co poczułam i
pomyślałam, że może........... Albo przypadek, albo...... =/
Sam mistrz Koontz by nie wymyślił tylu chorób u jednej istoty, co je "miałam"
w życiu nigdy ich nie mając.
Paranoja.

> połóż sobie jedną dłoć na brzuchu i powoli sie unoś - sama poczujesz
> kiedy sie napną i jak niewiele potzreba... :)

Robiłam to i nieźle... kopie ;). Czuje, że coś tam się dzieje.

Pozdrawiam i dzięki za cierpliwość ;]

Chyna.

32. Data: 2005-05-04 20:56:32

Temat: Re: Rowerek a rowerek.
Od: "Chyna " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tHe mRuWa <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> no i w domu mozesz zejsc w kazdej chwili z roweru a w terenie jak gdzies
> zajedziesz to chocbys byl max zmeczony to i tak musisz jeszcze wrocic:)

No oczywiście.... i po to człowiek stworzył autobus. Mychychy, żart.
Wiadomo, samo nie pojedzie.
Przypomniało mi się zdarzenie: kiedyś odpadł mi pedał. Wzięłam go w zęby ;>,
spojrzałam ostentacyjnie na moją dwukołową machinę i dawaj..... Po jakiejś
pół godzinie jazdy miałam przeboje z nogami. ;) Jedna w te druga we wte.

Pozdrawiam,
Chyna.

33. Data: 2005-05-11 12:06:16

Temat: Re[2]: Pozbyćsię brzuszka.
Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Przemek,

W Twoim liœcie datowanym 4 maja 2005 (17:14:59) mo?na przeczytaae:

nie.dziekuje@to.tez.usun.dziekuje.dyktator.com>
PR> napisa? w wiadomo?ci news:d563e4$bg6$1@nemesis.news.tpi.pl...

PR> bzdura.

indeed, bzdura. chodze na rehabilitacje na basen [ogolnie problemy z
kregoslupem mam] i kobieta prowadzaca
owe rehab. kaze nam plywac tak na plecach jak i na brzuchu wiec nie
wiem skad takie informacje...

--
Pozdrowienia,
Beherit

Czy to może być alergia?
Zespół Sweet'a
gdzie w Rzeszowie fachowo :płukanie okrężnicy?
katar a monitory CRT
"Strzelanie palcami"...