Czy to wogóle możliwe!!!

1. Data: 2000-07-14 20:18:42

Temat: Czy to wogóle możliwe!!!
Od: "sall" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym sie dowiedziec od Was Szanowni Grupowicze, jaki macie stosunek
do zwiakow opartych tylko i wylacznie na przyjazni. UWAGA. Przyjazni z
osoba, ktora sie kochalo, a byc moze, ktora sie wciaz kocha (gdzies gleboko
drzemiaca Milosc).

1. Data: 2000-07-15 08:03:28

Temat: Re: Czy to wogóle możliwe!!!
Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sall <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:CAKb5.2490$p...@n...tpnet.pl...
> [...]
> do zwiakow opartych tylko i wylacznie na przyjazni. UWAGA. Przyjazni z
> osoba, ktora sie kochalo, a byc moze, ktora sie wciaz kocha (gdzies

No to albo tylko i wylacznie, albo wciaz sie kocha.

Przyjazn w zwiazku jest..... jak pieprz w rosole.... cudowna :)

peace,
fire,

Anna
m...@h...com
a...@r...fm

1. Data: 2000-07-15 18:16:25

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> do zwiakow opartych tylko i wylacznie na przyjazni. UWAGA. Przyjazni z
> osoba, ktora sie kochalo, a byc moze, ktora sie wciaz kocha (gdzies

Ja mam bardzo pozytywny, to moze byc wspaniale!
Bardzo rzadkie, ale mozliwe.
Nawet jak cos gleboko drzemie, to nie znaczy ze trzeba to budzic,
jesli mialoby to w czyms zaszkodzic.

Dorota

1. Data: 2000-07-16 20:18:52

Temat: Odp: Czy to wogóle możliwe!!!
Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sall :
> Chcialbym sie dowiedziec od Was Szanowni Grupowicze, jaki macie
stosunek
> do zwiakow opartych tylko i wylacznie na przyjazni.

Ja myślę, że taki związek ma szansę o wiele dłużej i lepiej trwać niż tez "z
miłości", jak to się ładnie mówi.
Miłość może wygasnąć, przyjaźń zazwyczaj trwa dłużej.

Ptaszek Filip

1. Data: 2000-07-16 20:18:53

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna :
> Przyjazn w zwiazku jest..... jak pieprz w rosole.... cudowna :)

Może mniej ostra :-)
Filip

1. Data: 2000-07-17 13:50:07

Od: "Milena W." <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sall" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do zwiakow opartych tylko i wylacznie na przyjazni. UWAGA. Przyjazni z
> osoba, ktora sie kochalo, a byc moze, ktora sie wciaz kocha (gdzies

Chyba w każdym związku po krótszym lub dłuższym czasie zakochanie i
namiętność gaśnie i przeradza się w przyjaźń. Wydaje mi się, że to
niemożliwe aby cały czas można było w związku przeżywać stan zakochania jak
na początku. Więc to chyba dobrze rokuje jesli ludzie umieją przetrwać ten
najtrudniejszy czas, kiedy pierwsze emocje opadają i żyć w przyjaźni. Ale
osobiście wolę choć na początku przeżywać taka intensywną fascynację.

Milena

1. Data: 2000-07-17 17:28:46

Od: "news" <i...@k...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

myślę, tzn. wiem, że to jest możliwe, ale bolesne dla tej strony, która
pomimo wszystko kocha. to bardzo rani kiedy ktoś, kto jest najważniejszą
osobą pod słońcem widzi w nas pomoc tylko przyjacielską.
stranger

1. Data: 2000-07-18 09:40:26

Od: Beata Swiercz <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Przyjazn to bardzo wazna rzecz w zwiazku, jest potrzebna do tego aby partnerzy
mogli sie lepiej poznac i zaufc sobie na wzajem. Moim zdanien na poczatku
powinna byc przyjazn a dopiero pozniej zwiazek to daje poczucie bezpieczenstawa
i stabilnosc emocjonalna i odrobinkre pewnosci, ze mozna liczc na te osobe bez
wzgledu na to co sie zrobi.

Pozdrawiam
; ))))

Beata

1. Data: 2000-07-18 20:02:24

Od: G I <g...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sall" <a...@i...pl> napisał / wrote:

> [...]
> osoba, ktora sie kochalo, a byc moze, ktora sie wciaz kocha (gdzies gleboko

Wiem (z autopsji), że to boli. Zwłaszcza na początku wymaga to bardzo dużego
poświęcenia, cierpliwości,
i wiary, że to co się robi nie jest szalonym zamierzeniem. Potem ból ustępuje. Po
pewnym czasie inaczej się
juz patrzy na tą osobę do której się kochało. Jeśli ta osoba nie skrzywdziała nas,
nie dotkneła najczulszych
miejsc w naszej duszy w naszych sercach to przyjaźń z taką osobą jest możliwa. Potem
nie różni się prawie
od innych przyjaźni poza jednym (przynajmniej ze mną tak było) troche czasami żałuje
że nie mogę być z tą
osobą na innych warunkach niż przyjaźń. Po prostu, jeśli kogoś się kocha to uczucia
na tyle zmieniają nasze
serce, że nigdy (nawet jak uczucia przeminą) nic nie wygląda tak samo, zwłaszcza
jeśli chodzi o tą osobę.
Warto jest jednak spróbować bo tylko ten traci dwa razy, kto nie spóbował ani razu.

Pozdrawiam.
Insane

1. Data: 2000-07-20 13:21:13

Od: s...@p...fm (seven) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Jul 2000 20:18:42 GMT, "sall" <a...@i...pl> wrote:

> [...]
>osoba, ktora sie kochalo, a byc moze, ktora sie wciaz kocha (gdzies gleboko

TO NIE JEST MOZLIWE !!!
Mowie to z calym przekonaniem i jestem gotow rozmawiac z kazdym kto
sprobuje mi udowodnic , ze ktos kogo sie kochalo , bylo z nim podczas
najintymniejszych momentow jego zycia , moze stac sie przyjacielem tak
jak kazda inna osoba.
Jesli jednak uda sie wam mnie przekonac to bede wam wdzieczny po
wsze czasy.

pozdrawiam
seven

Ksiazka na temat komunikacji niewerbalnej
Re: Wstyd..
Re: Wstyd..
odp dla marka
Wstyd..