Czy w Polsce prześladowane są dzieci?

21. Data: 2013-07-08 20:41:53

Temat: Re: Czy w Polsce prześladowane są dzieci?
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

To trzeba ukrywać dzieci z inwitro bo grasują szaleni religiancji,fanatycznie
prześladujący nawet dzieci, to może wszyscy się gdzieś schowamy bo zawsze znajdą
powód aby prześladować.
Mam pomysł wszyscy wyjedźmy z polski, niech sobie wariaci prześladują- dzikie
zwierzęta. No to trzeba też wywieźć zwierzęta.....a może zróbmy w końcu porządek z
religią wariatów i nagle nikt nie będzie prześladowany...

22. Data: 2013-07-08 20:52:02

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-08 20:41, Andromeda pisze:
> [...]
zwierzęta. No to trzeba też wywieźć zwierzęta.....a może zróbmy w końcu porządek z
religią wariatów i nagle nikt nie będzie prześladowany...

jak ukrywac? a ch... to kogo obchodzi jak sobie kto dzieciaka zrobil.
ksiedzu opowiadzasz ze od tylu, na jezdzca, z invitro? znajomym mowisz?
wara wszystkim, ktorych nie zaprosze od mojego lozka i lekarza. proste.

nie masz innych zmartwien? od razu trzeba ksiedzu i ciotce mowic? bloga
pisac?

no bo jak chcesz z tepota walczyc i jednak mowisz, to potem bierz na
klate i nie placz, ze wytykaja.

23. Data: 2013-07-08 20:57:49

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uprośćmy matematykę
Matematyka jest prosta. Jest zbiorem twierdzeń prawdziwyh.
Jeśli nauczymy się liczyć : 1, 2, 3, 4 , 5....
to nie umawiamy się, że 1+1 =2, bo to jest prawdą,
tylko stwierdzamy 1+1=2.

Za to ortografia jest umowna, umawiamy się tylko ,
że żaba pisana jest pszez "ż".
Dlaczego też możemy się umuwić:
od dziś piszemy "żodkiewka".

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

24. Data: 2013-07-08 20:58:53

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> Za to ortografia jest umowna, umawiamy się tylko ,
> że żaba pisana jest pszez "ż".
> Dlaczego też możemy się umuwić:
> od dziś piszemy "żodkiewka".

Ortografia nie jest całkiem umowna

25. Data: 2013-07-08 21:00:38

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moment wcześniej ktoś napisał:
>..... fundamenaliści.....wyzwają normalne dzieci od frankensztajnów,
>diabłów, ....
To samo z ortografią , wy fundamentaliści kaligrafi.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

26. Data: 2013-07-08 21:02:01

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra widać że macie problemy ze współczuciem więc wam ułatwię.
Mam sklep i sobie idziecie z dzieckiem do sklepu, dziecko zostaje przed sklepem bo
jakiś fajny piesek sobie tam też czeka i jest bardzo przyjazny do dziecka, więc
wchodzicie do sklepu, dźwi otwarte . Nagle słyszycie że ktoś klnie, obraża, nie
przebierając w słowa kogoś przed sklepem. Wychodzicie i widzicie że to wasze dziecko
jakiś dziad szarpie i pluje i co robicie.?
No to tak się zachowują księża do części społeczeństwa, więc wasza reakcja...powinna
być taka jak przed sklepem, a jeśli ktoś taki przeżyje ,powinien być odbierany jako
skandal, że wogóle do tego mogło dojść.

27. Data: 2013-07-08 21:04:58

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tępota polega na tym że żadne dziecko nie może być obrażane bo jeśli jest to
likwiduje się obrażającego a nie dzieci chowa w piwnicy bo szaleją wariaci religijni.

28. Data: 2013-07-08 21:10:12

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ortografia nie jest całkiem umowna

Jest . Podstawową zasadą naszego alfabetu jest zapis fonetyczny.
Już nawet to , jaki alfabet wybrać jest umowne.
Na szczęście nasi pszodkowie wybrali właściwie. Zdecydowana większość świata
używa tego właśnie alfabetu , a groziła nam cyrylica.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

29. Data: 2013-07-08 21:39:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Jul 2013 20:06:37 +0200, zdumiony napisał(a):

> Po co dzieci mają się stresować matmą?

Skoro to dla nich stres, to i nie muszą. Moje miały radochę z matmą i ją
lubiły. Poniekąd dziś to SUPER procentuje.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

30. Data: 2013-07-08 21:47:52

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro to dla nich stres, to i nie muszą. Moje miały radochę z matmą i ją
> lubiły. Poniekąd dziś to SUPER procentuje.

To było pytanie ironiczne, ja lubiłem matmę

ikselka?
Ludobójstwo po nowemu.
Re: Przedszkole zrobi ci dziecko na tęczowo.
Naród wybrany!
Wszyscy mają do mnie jakieś pretensje