Czy w maju jest jakies spotkanie?

1. Data: 2008-03-18 20:21:47

Temat: Czy w maju jest jakies spotkanie?
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy w maju jest jakies spotkanie? Wyglada na to, ze bede w Polsce gdzies
w srodku maja, moze by sie spotkac?

MB

2. Data: 2008-03-18 20:54:39

Temat: Re: Czy w maju jest jakies spotkanie?
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:
> Czy w maju jest jakies spotkanie? Wyglada na to, ze bede w Polsce gdzies
> w srodku maja, moze by sie spotkac?

No przeca Jagoda powiedziała juz w zeszłym roku, że jak przyjedziesz to
Wola stoi otworem.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2008-03-18 22:49:43

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w maju jest jakies spotkanie? Wyglada na to, ze bede w Polsce gdzies
> w srodku maja, moze by sie spotkac?

Jesli chcesz mnie poznac osobiscie, zgoda.

PB

4. Data: 2008-04-15 11:59:28

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci news:13u092sis289kc8@corp.supernews.com...
> Czy w maju jest jakies spotkanie? Wyglada na to, ze bede w Polsce gdzies w
> srodku maja, moze by sie spotkac?
>
> MB

Magdaleno
Jesli masz juz dokladny termin pobytu w Polsce ustalony, to prosze napisz mi
cos blizej bede rezerwowac czas.

Pozdrawiam - Jagoda

5. Data: 2008-04-16 04:55:40

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:
> Magdaleno
> Jesli masz juz dokladny termin pobytu w Polsce ustalony, to prosze napisz mi
> cos blizej bede rezerwowac czas.
>
> Pozdrawiam - Jagoda

OK, dzieki, odpowiem na priva.
MB

6. Data: 2008-04-20 16:51:58

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

> [...]
>

> Magdaleno
> Jesli masz juz dokladny termin pobytu w Polsce ustalony, to prosze napisz mi

Czy dostalas moj email ze szczegolami?
MB

7. Data: 2008-04-24 15:50:37

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisała:

> Czy w maju jest jakies spotkanie? (...)
> moze by sie spotkac?

Podnoszę wątek, który zanika...

Czy są jakieś plany i uzgodnienia?

Pozdrawiam perspektywicznie, ;-)

Zbyszek

8. Data: 2008-04-24 22:21:45

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Mazur" <f...@g...pl> napisał w
wiadomości news:fuqa8d$of8$1@inews.gazeta.pl...

> Podnoszę wątek, który zanika...
>
> Czy są jakieś plany i uzgodnienia?
>
> Pozdrawiam perspektywicznie, ;-)
>
> Zbyszek

Tak. Mogę już podać termin i miejsce spotkania .
17 maja w Woli Jagodowej . Zapraszam serdecznie.
A przy okazji składam wszystkim grupowiczom życzenia z okazji 10 lecia
powstania Grupy pl rec ogrody . To chyba jakoś w końcu kwietnia było .
Pozdrawiam - Jagoda

9. Data: 2008-04-25 06:31:44

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A przy okazji składam wszystkim grupowiczom życzenia z okazji 10 lecia
> powstania Grupy pl rec ogrody . To chyba jakoś w końcu kwietnia było .

Dokładnie - 16 kwietnia 1998. Pierwszy post - "gratulacje dla
K.Marusinskiego"
napisał Rafał Wolski.
Pozdrawiam weteranów i Ojca Założyciela,
Krzysztof

10. Data: 2008-04-25 11:38:46

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak. Mogę już podać termin i miejsce spotkania .
> 17 maja w Woli Jagodowej . Zapraszam serdecznie.

Poproszę o mapę.

szyszkojagody
Kwiaty w ogrodzie jak zadbać?
Uwaga spamerzy tróle