Czy w ogóle można to wyleczyć ?

1. Data: 2000-11-12 23:11:03

Temat: Czy w ogóle można to wyleczyć ?
Od: "okapi" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam za sobą kurację u trzech dermatologów - jest coraz gorzej.
Chodzi o łojotokowe zapalenie skóry - niestety twarzy.
Trwa to od kilku lat i coraz częściej się powtarza zajmując coraz większą
powierzchnię skóry.
Pomaga Elocom, ale leczy skutek a nie przyczynę i coraz bardziej uzależnia
skórę od porcji sterydu.
Help !!!!!
Może ktoś mnie uświadomi - czy w świetle medycyny przypadłość ta jest
nieuleczalna, czy to ja nie mam szczęścia do lekarzy.
Chętnie poczytałabym coś konkretnego na ten temat.

Ps.
Z góry dziękuję za rady Szanownym Optymalnym - Wasze argumenty znam na
pamięć.

EWA

2. Data: 2000-11-12 23:34:02

Temat: Re: Czy w ogóle można to wyleczyć ?
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

okapi wrote:

> Mam za sob? kuracj? u trzech dermatologów - jest coraz gorzej.
> Chodzi o ?ojotokowe zapalenie skóry - niestety twarzy.
hormony,
podobno po urodzeniu dziecka i regularnym seksie mija

3. Data: 2000-11-13 01:33:41

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

okapi napisał(a):

> [...]
> Chodzi o łojotokowe zapalenie skóry - niestety twarzy.
> Trwa to od kilku lat i coraz częściej się powtarza zajmując coraz większą

Kup sobie ( niewiele stracisz) maść Tormentiol (jest jak puder w
kremie)...Zobacz, może Co pomoże a w domu zawsze się może przydać ( np. na
oparzenie, popękane naczynka, trądzik itp).

Kaja

4. Data: 2000-11-13 07:00:14

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik okapi <l...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8un81g$ef6$...@n...tpi.pl...
> Mam za sobą kurację u trzech dermatologów - jest coraz gorzej.
> Chodzi o łojotokowe zapalenie skóry - niestety twarzy.

Podobny problem ma od paru lat moja żona, na szczęście dotyczy owłosionej
skóry głowy. Tez szukam rady gdzie mogę. Umówmy się, że jak coś znajdziemy,
to damy sobie znać na priva, bo informacje na grupach są tak rzadkie, że
łatwo je pominąć. W przypadku żony, też nic nie pomaga. Ani płukanki
ziołowe, ani różne szampony. Jedynie preparaty salicylowe (olej i maści)
zmiękczają skorupę i daje się ona usunąć. Po kilku dniach jest to samo. Żona
zmieniła żywienie (na DO oczywiście :-)), ale jak na razie po 8 m- cach nie
ma reakcji. Ale to podobno normalne. Skóra reaguje na zmiany żywienia bardzo
wolno, nawet po paru latach. Na razie szukamy dalej.
Pozdrawiam
Jacenty
PS ponawiam apel do zainteresowanych (poszkodowanych), jak macie coś
konkretnego to przyślijcie mi na priva

5. Data: 2000-11-13 08:56:26

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacenty" <j...@r...pl> wrote in message

> [...]
>
> Podobny problem ma od paru lat moja żona, na szczęście dotyczy owłosionej
> skóry głowy. Tez szukam rady gdzie mogę. > Jacenty

Nie moge uwierzyc na wlasne oczy! OPTYMALNY Jacenty nie moze wyleczyc
swojej zony
"jedynie sluszna" optymalna dieta . A taka dobra na wszystkie
schorzenia...no, no, no..Uwaga, uzytkownicy pl.sci. medycyna...pojawilo sie
schorzenie oporne na diete optymalna!!!
Rozpoczynamy wyliczanie...raz....

Jola

6. Data: 2000-11-13 09:07:42

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sie czyta taka Jole LL
> to uzasadnione jest raczej podejrzenie
> ze sekta sa nie optymalni
> ale antyoptymalni....
> pozdr
> Gregg

Uderz w stol a optymalni....ups...nozyczki sie odezwa...

Jola

7. Data: 2000-11-13 10:03:48

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl>

8. Data: 2000-11-13 10:08:00

Od: "okapi" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jacek D." <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> hormony,
> podobno po urodzeniu dziecka i regularnym seksie mija

Moje problemy zaczely sie po urodzeniu dziecka jakies 8 lat temu.
Co do seksu - wlasnie jestem w ciazy i schorzenie bardzo sie nasila.

EWA

9. Data: 2000-11-13 10:15:44

Od: "okapi" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacenty" <j...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Podobny problem ma od paru lat moja żona, na szczęście dotyczy owłosionej
> skóry głowy. Tez szukam rady gdzie mogę.

Wierzę w Waszą desperację.
Nie lekceważcie objawów na skórze owłosionej.
Moje początki też tak wyglądały, potem "zeszło " niżej.
Jednak skórę owłosioną udało mi się wyleczyć stosując szampon NIZORAL -
kiedyś regularnie, a teraz jak tylko czuję ,że coś się zaczyna i pomaga.
Niestety szampon nie działa na twarz.
Jak coś się dowiem - oczywiście dam znać.

EWA

10. Data: 2000-11-13 10:22:18

Od: "okapi" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ponownie ja - autorka pytania.
Obawiam sie, że znowu zostanę bez odpowiedzi na mój problem - gdyż zginie on
(tak jak wcześniej bywało na grupie) w powodzi zażartych dyskusji pomiędzy
optymalnymi i nieoptymalnymi.

Może jednak znajdzie się lekarz lub inna osoba, która wie coś konkretnego na
ten temat ew. ma jakieś własne doświadczenia.

Liczę na to.

EWA

Szpik kostny - dwie listy !!!
otwieranie praktyk prywatnych