Czy w ogólności kazirodztwo jest nienaturalne jak homoseksualizm i w tej mierze złe?

1. Data: 2012-03-22 16:51:02

Temat: Czy w ogólności kazirodztwo jest nienaturalne jak homoseksualizm i w tej mierze złe?
Od: "spit" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/gorzow-wielkopo
lski/polski-fritzl-gwalcil-corke-i-wnuczki-przez-lat
a,1,5066034,region-wiadomosc.html

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kazirodztwo

"Zapłodnienie służy przede wszystkim przemieszczaniu materiału genetycznego.
Jako, że u roślin rozwinęły się organy zapobiegające samozapłodnieniu
wskutek obojnactwa przemawia to za tym,
że zapłodnienie krzyżowe jest jednoznacznie pozytywne dla procesów selekcji
naturalnej."

1.Selekcja naturalna ponad dobro jednostki. :>

"Teoria biologiczna wskazuje, że z punktu widzenia korzyści selekcyjnych
unikanie stosunków seksualnych z osobnikami spokrewnionymi zapewnia wymianę
materiału dziedzicznego między możliwie jak najróżniejszymi genetycznie
członkami populacji, przez co unika się genetycznych skutków chowu wsobnego.
Poglądowi temu zarzuca się, że hodowla czystych linii nie zawsze musi być
szkodliwa i bywa często praktykowana w hodowli zwierząt domowych.
Temu znowu przeciwstawia się opinia, że przyroda unika jednak tego typu
krzyżowania."

"Przedstawiciele wczesnej antropologii (na przykład Lewis Henry Morgan)
żywili przekonanie, że związki między krewnymi prowadzą do biologicznego
pogarszania się gatunku ludzkiego. W świetle dzisiejszej wiedzy z zakresu
genetyki ten pogląd jest niezasadny. "

"Wśród Egipcjan (podobnie jak wśród Persów czy Hindusów) rozpowszechnione
były związki kazirodcze, a miłość między rodzeństwem dla ,,zachowania
czystości krwi" była nawet uświęcona.
Małżeństwo między bratem a siostrą nie było zabronione, a faraonom czasami
nawet nakazane. Wykonane współcześnie badania mumii nie wykazały
zwyrodnienia fizycznego wśród osób pochodzących z rodzin faraonów, co
wspiera pogląd, że kazirodcze spółkowanie między ludźmi, którzy nie są
obciążeni dyspozycjami do chorób dziedzicznych, nie pociąga za sobą
szkodliwych następstw dla potomstwa."

"Według teorii Zygmunta Freuda ludzie mają ukryte skłonności kazirodcze, ale
społeczne tabu i normy pozwalają im opanować te pokusy."
"Współcześni wskazują, że teorie Freuda oparte zostały na błędnych
założeniach."

"Tabu (zakaz) kazirodztwa należy do najbardziej powszechnych zakazów,
występuje w zasadzie we wszystkich kulturach."

2.Rozwój społeczeństwa najważniejszy. :>

___

"Zgodnie z teorią Claude'a Lévi-Straussa zakaz ten jest podstawowym
elementem organizacji społecznej,
on właśnie leży u podstaw rozwoju społeczeństw pierwotnych."
___

"Jego funkcją jest 'uruchamianie' wymiany matrymonialnej, dzięki której
ludzie nawiązują stosunek powinowactwa.
Istotna więc treść zakazu kazirodztwa nie wyczerpuje się w samym fakcie
zakazu czegoś; ona z natury swej ma rodzić wymianę - wymianę mężczyzn i
kobiet między poszczególnymi grupami; ona też stanowi regułę, normę
wyrażającą pragnienie grupy nawiązania przyjaznych stosunków z inną grupą i
wyjścia z izolacji."

"Antropologia strukturalna Claude'a Lévi-Straussa uznaje kazirodztwo za
wręcz swego rodzaju początek kultury, punkt graniczny między naturą a
kulturą, w którym jedna się kończy, a druga zaczyna, przynależny do obydwu
tych sfer (które poza tym są w opozycji)."

2. Data: 2012-03-22 21:52:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

spit napisał(a):
> [...]
> kulturą, w którym jedna się kończy, a druga zaczyna, przynależny do obydwu
> tych sfer (które poza tym są w opozycji)."

W Austrii jest pozostałość kulturowa nacjonalizmu katolickiego, gdzie
kobieta ma być posłuszna rozporkowi męskiemu i polska wiocha jest tym
również bardzo skażona i jeśli ten chłop chce sobie ruchnąć młodszą,
bo stara zbyt zniszczona, to wkłada w córkę, którą niewoli i
wykorzystuje. Nie jednego jeszcze Friza spotkasz tam gdzie dominuje
katolicyzm, bo z niego się te zachowania bardzo wywodzą. Masz również
biblię gdzie jak żona lotta zamienia się w słup soli, Lott zapładnia
swoje córki i miłe jest to Bogu, gdyż przedłuży linię dzieci
bożych.......czyli prawdziwych polaków, fałszywi polacy bzykają
sąsiadki a nie swoją rodzinę:)

3. Data: 2012-03-22 22:59:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 22 marca 2012 22:52. carbon entity 'glob'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> swoje córki i miłe jest to Bogu, gdyż przedłuży linię dzieci
> bożych.......czyli prawdziwych polaków, fałszywi polacy bzykają

Austria to kraj, gdzie "Josephine Mutzenbacher" napisano. To wszystko
wyjaśnia.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

4. Data: 2012-03-22 23:00:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2012-03-23 01:32:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Chociaż coś w tym jest, bo we Francji kazirodzctwo jest legalne od
pełnoletności i może dlatego że matki idealizują swoich synów i chcą z
nimi współrzyć, bo jest to kochanek idealny bo jej syn . Znowu u Yunga
też jest ten archetypowy symbol i w czasie osłabienia kultury, gdy
mamy wojnę, często dochodzi do współżycia np brata z siostrą . No i te
wszystkie pierwsze mity kosmologiczne to opis Bogiń, bo to Bogini
stworzyła świat, gdy współżyła ze swoim synem którego z siebie
porodziła i ona podczas stosunku, wydaje z siebie rzeki, góry, ziemię,
gwiazdy itd. Więc rzeczywiście to może być styk natury z kulturą i gdy
ta kultura słabnie następują częściej takie zbliżenia, znowu w
katolicyźmie kobieta jest wypchnięta poza kulturę i na niej dokonuje
dlatego mężczyzna kazirodzctwa. By się zgodziło.

6. Data: 2012-03-23 07:59:28

Od: homo erectus <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz caly cywilzowany swiat uznal ze homoseksualizm jest naturalny i
tylko ciemnogrod ciagle sie upiera ze jest inaczej.

7. Data: 2012-03-23 08:43:22

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-22 17:51, spit pisze:

> [...]
> być szkodliwa i bywa często praktykowana w hodowli zwierząt domowych.
> Temu znowu przeciwstawia się opinia, że przyroda unika jednak tego typu
Hodowla czystych linii jest obarczona silnymi ryzykami i wie o tym każdy
rolnik. Antybiotyki nie przypadkiem królują w takich hodowlach.
Nie przypadkiem też w polskiej ustawie o nasiennictwie wyraźnie
widać, ze różnorodność genetyczna jest uznawana za wartość, która
podlega ochronie.

> [...]
> wspiera pogląd, że kazirodcze spółkowanie między ludźmi, którzy nie są
> obciążeni dyspozycjami do chorób dziedzicznych, nie pociąga za sobą
Ja słyszałem, że jest odwrotnie - są widoczne choroby genetyczne.
Wypadałoby tu po prostu podać wiarygodne źródła. Poza tym temat
nie jest taki jednoznaczny. Są badania, które wskazują, że np.
praktykowane w rodzinach arystokratycznych małżeństwa między
kuzynostwem już nie są tak niebezpieczne a pozwalają utrwalać
pozytywne cechy (ale skoro utrwalają pozytywne, to muszą też
z większym uporem mierzyć się z negatywnymi).
Natomiast w przypadkach kazirodczych jest dużo gorzej.
Z ujawniającymi się masowo negatywnymi cechami recesywnymi
nie ma dyskusji.
Generalnie temat należy rozpatrywać w szerszym kontekście, np.
w kontekście całej populacji. Należy pamiętać, że rodziny
arystokratyczne to były również bardzo liczne związki pozamałżeńskie
i np. królewskie, hrabiowskie, szlacheckie bękarty porozsiewane
po różnych domach. Wydaje się, że taka strategia ogólna sprawdza
się nieźle: idzie główna linia arystokratyczna, która utrwala
wybrane cechy i rozpuszcza ona swoje geny po całej populacji,
gdzie wchodzą one w kombinacje z całym jej bogactwem.
Jednocześnie jednak trzeba znać koszt, jaki ponosi sama
arystokracja, jeśli krzyżuje się zbyt blisko i genetycznie
jest jednak dużo bardziej wrażliwa. Ciekawe byłoby zbadanie
np. wrażliwości linii arystokratycznych na szalejące w Europie
fale różnych epidemii.
Nie znamy liczby poronień, skali problemów z porodami, ukrywanych
kalek i defektów.
Imo kluczowe dla przetrwania w dłuższym okresie czasu 'arystokracji'
jest jednak jej wchodzenie w związki z całą populacją i 'zasysanie'
niektórych genów do siebie (mezalianse, wprowadzanie wyjątkowo udanych
bękartów na salony a nawet na tron itp)

8. Data: 2012-03-23 08:50:40

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
x.googlegroups.com...

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]

katolicyźmie kobieta jest wypchnięta poza kulturę i na niej dokonuje
dlatego mężczyzna kazirodzctwa. By się zgodziło.
======
A dlaczego u żydów kazirodztwo jest czynem podlegającym śmierci? Glob-
Fracja zalegalizowała kazirodztwo dorosłych- no ale jednocześnie zaostrzyła
kary dla szefów wykorzystujących swoją zależność służbową w stosunku do
podwładnych-, a także nauczycieli w stosunku do studentów- i namawiających
ich do współżycia. Glob- wszystko Ci tu "sztymuje"?

--

Chiron

9. Data: 2012-03-23 09:21:08

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-23 09:50, Chiron pisze:

> A dlaczego u żydów kazirodztwo jest czynem podlegającym śmierci?

Prawda jest taka:
w Izraelu obowiązuje stan prawny zwany abolicją de facto i jest to
jedyny kraj w regionie, który praktycznie zniósł i nie wykonuje wyroków
śmierci.
Jedynym przestępstwem, za które można tam zostać skazanym na najwyższy
wymiar kary, jest uczestnictwo w zbrodniach holocaustu w czasie II wojny
światowej, a jedyną osobą straconą w historii nowożytnego Izraela był
Adolf Eichmann.
--
B.

10. Data: 2012-03-23 09:29:15

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wymiar kary, jest uczestnictwo w zbrodniach holocaustu w czasie II wojny
> światowej, a jedyną osobą straconą w historii nowożytnego Izraela był

ZSRR miał wspaniałe prawa, zawarowane w konstytucji. Jak było naprawdę?
Izrael nie patyczkuje się z nikim: stosuje oficjalnie tortury,
rozstrzeliwuje, podciera sobie ...wiesz co- rezolucjami ONZ. A tak- prawo
pisane mają o standardach Unii (sami się na to powołują). --

Chiron

p.s.
Oczywiście- i nie mają bomby atomowej:-)

Rzyjo?
Chęć do słuchania
Do M...(albo do E...)
dajcie na chwilkę na luz