Czy warzywa są przereklamowane?

1. Data: 2006-06-17 07:24:01

Temat: Czy warzywa są przereklamowane?
Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pięciu braci oświadczyło właśnie, że dożyli osiemdziesiątki, choć nigdy nie
spożywali warzyw. Czyżby więc zasada, że warzywa należy jeść pięć razy
dziennie, była nonsensem?"

http://tiny.pl/trg4

.ana

2. Data: 2006-06-17 08:48:13

Temat: Re: Czy warzywa są przereklamowane?
Od: Are <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.ana napisał(a):
> [...]
> spożywali warzyw. Czyżby więc zasada, że warzywa należy jeść pięć razy

Przede wszystkim ten fakt jest podoawany aby zaszokowac czytelnika,
wiec jest to ewenement, ktory praktycznie sie nie zdarza. Czyli nie jest
nonsensem, tak jak fakt, ze oprocz 2 piorunow kulistych na rok wystepuje
10 000 normalnych.

Poza tym badz laskawa wreszcie zaczac komentwac artykuly, bo ktos sobie
jeszcze pomysli, ze bedac od lat na DO i rowniez mimo tego ze na niej
wyzdrowialas (wiec na pewno ja dobrze stosujesz), nie potrafisz
zrozumiec takich byle artykulikow. To by bylo, nie? Na 100% dobrze
stosuje DO i mimo to rozumek dalej szwnakuje! ;-)

3. Data: 2006-06-17 09:12:26

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Are <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> zrozumiec takich byle artykulikow. To by bylo, nie? Na 100% dobrze
> stosuje DO i mimo to rozumek dalej szwnakuje! ;-)

Po przeczytaniu tego artykuliku mam jakos takie diwne wrazenie, ze albo go
napisal optymalniak, albo.... ze oni ten artykul sponsorowali.
Taki sam mniej wiecej poziom wiedzy:)

Jeff

4. Data: 2006-06-17 09:18:35

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Owszem, takim samym nonsensem jak twierdzenie, ze upadek z duzej
wysokosci bez spadochronu konczy sie smiercia. W koncu mamy
udokumentowane przypadki ludzi, ktorzy przezyli taki upadek z wysokosci
kilku kilometrow.
http://wiadomosci.polska.pl/kalendarz/kalendarium/ar
ticle.htm?id=82013

Wiec jak, skaczemy?

5. Data: 2006-06-17 12:03:32

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Are napisal

> Przede wszystkim ten fakt jest podoawany aby zaszokowac czytelnika,

Ależ czym zaszokować?
Są ludzie ktorzy jadają minimalne ilości warzyw i owoców.
Np moja rodzicielka (pod osiemdziesiątkę) i żyje bez wizyt u doktorów.

> wiec jest to ewenement, ktory praktycznie sie nie zdarza.

Kto powiedział, ze sie nie zdarza?

> Czyli nie jest
> nonsensem, tak jak fakt, ze oprocz 2 piorunow kulistych na rok wystepuje
> 10 000 normalnych.

Łatwiej obliczyc ilosc piorunów niz zawartosc talerza;)

> Poza tym badz laskawa wreszcie zaczac komentwac artykuly,

Are, nie licz na czyjes komentarze.
Licz na siebie. Czytaj i mysl nad tym co czytasz.

> bo ktos sobie
> jeszcze pomysli, ze bedac od lat na DO i rowniez mimo tego ze na niej
> wyzdrowialas

Zdrowieje w dalszym ciągu. Jeszcze nie wyzdrowiałam.

>(wiec na pewno ja dobrze stosujesz),

Może dobrze, moze źle. Nie wiem.
Takie to paskudne czasy;)

> nie potrafisz
> zrozumiec takich byle artykulikow. To by bylo, nie?

Inaczej na nie patrze.
Żyje wspomnieniami;)

> Na 100% dobrze
> stosuje DO i mimo to rozumek dalej szwnakuje! ;-)

Rozumek moze nie tak bardzo;)
Prędzej uczucia;)

Marcin napisal " Więc jak, skaczemy?"
Ja skoczyłam i zostałam nieźle sponiewierana, ale żyję!!!
Czy gdybym skoczyła teraz byłby to udany skok czy śmiertelny?
Tego sie nigdy nie dowiem;)
Pozdrowienia dla Ciebie, Jeffa, Marcina i pozostałych wege ........
.ana

6. Data: 2006-06-17 12:15:42

Od: Are <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.ana napisał(a):

> Może dobrze, moze źle. Nie wiem.
> Takie to paskudne czasy;)

A kiedy sie okaze czy dobrze? Po tym jak wyzdrowiejesz?

7. Data: 2006-06-17 13:57:46

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Are napisal

> A kiedy sie okaze czy dobrze? Po tym jak wyzdrowiejesz?

Pewnie tak, ale Ty i tak w to nie uwierzysz;)
.ana

8. Data: 2006-06-17 14:37:53

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Po przeczytaniu tego artykuliku mam jakos takie diwne wrazenie, ze albo go
> napisal optymalniak, albo.... ze oni ten artykul sponsorowali.
> Taki sam mniej wiecej poziom wiedzy:)

:) Złóż do tej gazety protest-donos, żeby tą optymalną redaktorkę wywali:
http://www.guardian.co.uk/

Krystyna

9. Data: 2006-06-17 20:44:12

Od: Are <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.ana napisał(a):

[...]

Teraz link do tego jest na str. glownej Onetu. I oto skad sie bierze
mitologia*Opty*: z niezrozumienia tekstu (w czym zreszta "optymqlni"
zawsze przodowali i poziom forow obnizali).

10. Data: 2006-06-18 07:18:14

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Are napisal

> [...]
>
> Teraz link do tego jest na str. glownej Onetu. I oto skad sie bierze
> mitologia*Opty*: z niezrozumienia tekstu (w czym zreszta "optymqlni"
> zawsze przodowali i poziom forow obnizali).

Przyznaję, ze nie zrozumialam.
.ana

(OT) Janusz Lepionko
Dieta niskotluszczowa CZY dieta niskoweglowodanowa.???
Czerwone wino i kakao
Jaka dieta ??
wegetarianizm w ujeciu naukowym ?!