Czy warzywa są przereklamowane?

11. Data: 2006-06-18 07:46:00

Temat: Re: Czy warzywa są przereklamowane?
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".ana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
news:5c02.00000019.4494fe36@newsgate.onet.pl...
> Are napisal

> Przyznaję, ze nie zrozumialam.
> .ana

Trudno zrozumieć często optymalnych jeżeli mozg nieoptymalnych pracuje
(szczególnie wegetarian) na pietruszce, bananie, fasoli czy innej sałacie.
Pozdrawiam Jurek M.

12. Data: 2006-06-18 07:55:39

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Trudno zrozumieć często optymalnych jeżeli mozg nieoptymalnych pracuje
> (szczególnie wegetarian) na pietruszce, bananie, fasoli czy innej sałacie.

A zabetonowanemu mozgowi ciezko jest wyjsc poza tak prymitywny schemat
myslowy.

13. Data: 2006-06-18 08:06:43

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e730ro$4ke$1@inews.gazeta.pl...

> A zabetonowanemu mozgowi ciezko jest wyjsc poza tak prymitywny schemat
> myslowy.

Uderz w stól....:)))
Pozdrawiam Jurek M.

14. Data: 2006-06-18 08:10:51

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Uderz w stól....:)))

Ta. Piszesz tutaj tak gornolotnie o optymalnej czynnosci mozgu, ale
prawda jest taka, ze na swoim wlasnym przykladzie jeszcze niczego
takiego nie udalo Ci sie udowodnic. Znow teoria rozminela sie z praktyka.

15. Data: 2006-06-18 08:32:04

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e731o7$62b$1@inews.gazeta.pl...

> Ta. Piszesz tutaj tak gornolotnie o optymalnej czynnosci mozgu, ale
> prawda jest taka, ze na swoim wlasnym przykladzie jeszcze niczego
> takiego nie udalo Ci sie udowodnic. Znow teoria rozminela sie z praktyka.

A jak oceniasz czynno ść mózgu Are ?? ;)
--
"Swoja droga to dosc symptomatyczne, ze pocalunek - wyraz intymnej wiezi
miedzy dwojgiem ludzi - w przypadku homoseksualistow panu Kangurowi kojarzy

16. Data: 2006-06-18 09:56:13

Od: Are <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Trudno zrozumieć często optymalnych jeżeli mozg nieoptymalnych pracuje
> (szczególnie wegetarian) na pietruszce, bananie, fasoli czy innej sałacie.

A co to sie dzieje, nerwy puszczaja? Optynerwy??

17. Data: 2006-06-18 10:31:11

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> A jak oceniasz czynno ść mózgu Are ?? ;)

Ja oceniam na równi z Twoim i Jerzego Mierzyńskiego.
Inna sprawa, że bardzo wątpię, czy jakakolwiek dieta ma coś z tym wspólnego.
:/

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

18. Data: 2006-06-18 11:41:25

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja oceniam na równi z Twoim i Jerzego Mierzyńskiego.
> Inna sprawa, że bardzo wątpię, czy jakakolwiek dieta ma coś z tym
wspólnego.
> :/

Dajesz potwierdzenie ze jak najbardziej ma!! gdyby nie wasza wspólna dieta
pewnie byś się nie odezwała :P ;)

--
"Przepraszam, ze sie niegrzecznie wtracam do prywatnej rozmowy, ale czy
Wam sie przypadkiem grupa dyskusyjna z czatem randkowym nie pomylila?"

19. Data: 2006-06-18 15:02:49

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Sowa pisze:

> Ja oceniam na równi z Twoim i Jerzego Mierzyńskiego.
> Inna sprawa, że bardzo wątpię, czy jakakolwiek dieta ma coś z tym wspólnego.

Parafrazujac slowa mistrza Jana: nie ma, bo miec nie moze ;)

20. Data: 2006-06-18 15:50:04

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@w...pl> napisał(a):

> Inna sprawa, że bardzo wątpię, czy jakakolwiek dieta ma coś z tym wspólnego.
> :/

No niestety jednak ma.... Jest w tej chwili juz wiele publikacji i nawet
ksiazek na ten temat.....

Zeszta o ile sobie moze przypominasz, podalem tutaj kiedys informacje w formie
ostrzezenia przed stosowaniem diet niskoweglowodanowych u dzieci i matek w
ciazy, bo diety takie uszkadzaja dzieciom mozg.....
Niestety zostalem tutaj za podanie tej informacji niezle sponiewierany, przez
jednego z inteligentniejszych i kulturalniejszych optyfanatykow Golo, ktoremu
wtorowala w tym zboznym dziele, wyjatkowo aktywnie pewna urocza, dobra i
bardzo mila osoba poslugujaca sie m.innymi rowniez (sic !) nickiem .ana:)

Jeff

(OT) Janusz Lepionko
Dieta niskotluszczowa CZY dieta niskoweglowodanowa.???
Czerwone wino i kakao
Jaka dieta ??
wegetarianizm w ujeciu naukowym ?!