Czy widzialyscie juz w sprzedazy 1 nr. gazety baby dla dzieci?

11. Data: 2006-01-11 16:12:11

Temat: Re: Czy widzialyscie juz w sprzedazy 1 nr. gazety baby dla dzieci?
Od: "Justyna" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Melduję, że dzisiaj w Kaliszu już jest :))))))
> Pozdrawiam.
> Agnieszka (Kalisz)

No nie mów?! U mnie jeszcze nie ma, a specjalnie dziś znowu pognałam do empiku!
Powiedz, czy fajna i czy warto kupić, choć jak znam siebie i tak kupię i tak....

Pozdrowienia
Justyna, Olsztyn

12. Data: 2006-01-11 17:00:05

Od: "Baska" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie też jest!!!

13. Data: 2006-01-11 17:09:30

Od: "Baska" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś pytał czy fajna. Ja jestem trochę zawiedziona. Ja kupowałam gazetki 8 lat
temu jak urodziłam pierwszą córkę, to wzory i fasony powtarzają się. Niestety
te swetry dalej są jak worki, myślałam, że bardziej z polotem będzie.
Pozdrawiam Baska

P.S
Przeciez w sklepach nie ma takich workowatych ubranek ;(

14. Data: 2006-01-11 21:11:40

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

a mi się podobuje :)
Może się i powtarzają - jak wszystkie wzory i schematy... Szczerze mówiąc -
natchnęlo mnie - zrobię dla siebie bluzeczkę wg jednego wzorku dziecięcego
sweterka, hi hi hi hi. Nie mogłam nic jakoś sobie znaleźć, a tu - proszę
bardzo... Może przy okazji się coś odmłodzę ? :)
a swoim dzieciom przeważnie robię sweterki wg własnego pomysłu :))
Pozdrawiam
Agnieszka

15. Data: 2006-01-12 10:57:44

Od: "Aga " <y...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka spod Krakowa <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
> bardzo... Może przy okazji się coś odmłodzę ? :)
> a swoim dzieciom przeważnie robię sweterki wg własnego pomysłu :))

A co jest ciekawego na szydelko w numerze?
Bo ja nie moge wyjsc przez najblizsze dni i nie mam kogo nawet wyslac :(
NApiszcie co jest, to sie przynajmniej nastawie :)

pozdr
yas

16. Data: 2006-01-12 14:18:28

Temat: Re: Czy widzialyscie juz w sprzedazy 1 nr. gazety baby dla dziec
Od: "małgorzata " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Więkjszość jest na drutach, a na szydełku:
Kołderko -kocyk
komplecik na maluszka
dwa sweterki-bluzeczki
Całość moim zdaniem naprawdę ładna, ale głównie drutowa.
Małgorzata

17. Data: 2006-01-12 17:13:43

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może jakaś szczęśliwa posiadaczka gazety i skanera pokazałaby reszcie co
tam można znaleźć? :)

Tak bardzo ładnie się uśmiechamy, ja i 2 dziewczynki.

--
Dziunia
d...@p...onet.pl

18. Data: 2006-01-13 09:13:13

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia napisał(a):
> Ja też na nią poluję. Widziałam tylko zapowiedź Diana Baby 1/2006

To to samo co Diana Bobas? Jesli tak, to polecam, sa same malenstwa -
rozm.56-110 - ale ladne, pomyslowe.

th

19. Data: 2006-01-16 17:37:13

Od: "Aga " <y...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka spod Krakowa <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> a mi się podobuje :)

Kupilam dzis :)
Juz sobie upatrzylam pare modeli - czapeczka, butki, sweterek.
Ale jesli zamieszczone tam opisy ubranek szydelkowych sa czytelne, to ja
jestem cesarzowa chinska :/ Albo po prostu nie cierpie opisow :/
Mam wrazenie po prostu, ze opisy ubranek szydelkowych tlumaczyla osoba, ktora
umie robic na drutach a o szydelku wie tyle, ze takie cos jest... Juz lepiej
by narysowali, naprawde...
No chyba, ze sie czepiam - wpisuje ctat:
Buciki
Na podeszwe nabrac kolorem bialym 12 o. lanc. Obrobic je z obu stron o.
scislymi = 1 okr.:10 o., 3 o. w poczatkowe o. Lancuszka (= srodek) 10 o., 3 o.
w ostatnie o. lanc., 2 okr.: 11 o. scislych, 4 x 2 o. scisle (= srodek), 12 o.
scislych, 4x 2 o. scisle, 1 o. scisle

itd itd itd...

o albo inny kwiatek - czapeczka.
1 okr: 16 sl.
2 okr.: na kazdy sl. 2 sl. = 24 sl.
3+5 okr: jak 2 okr.
itd.
pozdr
yas

20. Data: 2006-01-16 20:53:18

Od: "Anna West" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> A może jakaś szczęśliwa posiadaczka gazety i skanera pokazałaby reszcie co
> tam można znaleźć? :)
>
> Tak bardzo ładnie się uśmiechamy, ja i 2 dziewczynki.

Podpisuję się i ja. Jakby któraś z szydełkowiczek podesłała mi wzór na
kapelusik, który podobno tam jest i jest piękny :)))
Pozdr., Ania

szalik z kapturem
[szydelko] bluzka bez schematu
Tlumaczenie z czeskiego
Szukam......
[szydelko] Slodkie maluskie misiaczki i sloniki