Czy wiecie, że…

1. Data: 2004-09-10 14:29:58

Temat: Czy wiecie, że…
Od: "Janek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mantra Gayatri jest bardzo silną mantrą wedyjską pochodzącą sprzed wielu
tysięcy lat. Służy ona do likwidowania negatywnej karmy (czyli, mówiąc
potocznie, konsekwencji złych uczynków). Chroni, oczyszcza (również pożywienie)
i prowadzi do oświecenia. Jej treść (w sanskrycie - języku staroindyjskim) jest
taka:
Om Bhur Bhuvah Svah
Tat Savitur Varenyam
Bhargo Devasya Dhimahi
Dhiyo Yonah Prachodayat
Może być dowolnie często recytowana, ważne jest jednak, by liczba powtórzeń
była podzielna przez trzy.

("Sai Baba mówi do Zachodu")

1. Data: 2004-09-10 14:56:48

Temat: Re: Czy wiecie, że&#8230;
Od: "Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek"

> [...]
> Bhargo Devasya Dhimahi
> Dhiyo Yonah Prachodayat
> Może być dowolnie często recytowana, ważne jest jednak, by liczba

Kompletna bzdura.
Nie wprowadzaj swiadomie ludzi w blad!!!!
Musi byc podzielna przez cztery!
Kto ci powiedzial ze przez trzy?

CKP

1. Data: 2004-09-10 18:02:28

Od: "ValteR" <n...@s...thx> szukaj wiadomości tego autora

Janek, <1...@n...onet.pl> wrote:

> [...]
> (czyli, mówiąc potocznie, konsekwencji złych uczynków). Chroni,
> oczyszcza (również pożywienie) i prowadzi do oświecenia. Jej treść

A poza tym goli, pierdoli, krawaty wiąże i przerywa ciąże ;)

--
Posiadam encyklopedyczną niewiedzę, a sumienie mam czyste -
nieużywane.

1. Data: 2004-09-10 22:22:35

Od: "Vautrin" <n...@i...hostnet.chud.us> szukaj wiadomości tego autora

Prosze sie tak nie unosic, nie jestes wasc sam, tutaj sa tez ludzie ktorzy
lubia spokoj;-))

1. Data: 2004-09-11 17:44:28

Od: "Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cyprian K.Peterka"

> Kompletna bzdura.
> Nie wprowadzaj swiadomie ludzi w blad!!!!
> Musi byc podzielna przez cztery!
> Kto ci powiedzial ze przez trzy?

A w ktorym miejscu dojrzales to uniesienie?
Nie dostrzegles kpiny?
O Boshe...

CKP

wyrazanie uczuc wierszem dobre?
Pytanie ...
Czatmaniak
Glowa i podroby
jak zdemaskowac sprytnie klamstewka? [dluuugie]