Czy woda filtrowana jest zanieczyszczona?

11. Data: 2011-05-25 11:39:02

Temat: Re: Czy woda filtrowana jest zanieczyszczona?
Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@a...pl> wrote:
> W zasadzie nie powinien, ale jednak: gotowane mleko jest i zwsze było
> okropne, a mleko od krowy pyha.
> Czym to mleko się zanieczyściło w gotowaniu?

Cieplikiem.

12. Data: 2011-07-14 18:05:13

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message

> http://www.kostkowski.eu/publikacje/104-srebrnawoda.
html
dzięki

Na stronie reforma.ortografi.w.interia.pl w zakładce "inne"
nowa wersja programu GdakMini (syntezator mowy).

13. Data: 2011-07-17 01:55:23

Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-20 21:51, Stokrotka pisze:

> Bzdura. Zwykły filt zawiera węgiel, działanie węgla nie jest mehaniczne,
> a polega na hemicznym wyłapywaniu zanieczyszczeń.

Woda po dobrym filtrze jest absolutnie czysta i wolna od zanieczyszczeń.
Chyba, że znajdziesz jakiś związek, który będzie mniejszy od 0,0001 mikrona.

Poczytaj nt filtrowania wody stołowej (czyli kranówki) przez filtry, np.:
http://www.ewoda.pl/

Najważniejszym etapem jest ostatnia filtracja, czyli filtracja
osmotyczna. Ja polecam filtry firmy Zepter.
http://www.zepter-homecare.com/pl_PL/?m=400

Posiadam filtr tej firmy, który zakupiłem z 15 lat temu. Kosztował
wówczas 2000 dolarów, ale warto było! Działa do dnia dzisiejszego, tylko
wkłady filtracyjne są wymieniane i wkład mineralizujący raz na pół roku.

Pozdrawiam
Filip

14. Data: 2011-07-22 17:40:25

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Posiadam filtr tej firmy, który zakupiłem z 15 lat temu. Kosztował wówczas
> 2000 dolarów, ale warto było!

Jeśli filtr starczy na 15 lat to rocznie wydam na wodę około 400zł (na
osobę).
Woda kupowana będzie kosztować podobnie ,
ale co dzień mogę wybrać, ty jesteś skazany na swoją.

Po co GABA w jelitach; i jak to sie stalo ze niektorzy nie lubia albo nie pozwalaja czekolady ( jako pytania medyczne)
EEG pięciolatka
Srebro koloidalne, przewlekłe zatoki
w XXI wieku ludzie wybudzają się w trakcie operacji?
Jakie zioła w przydaku kamicy żółciowej?