Czy wszyscy ludzie

1. Data: 2018-02-02 00:35:17

Temat: Czy wszyscy ludzie
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zadają sobie pytanie o sens życia, czy są tacy którzy tego nie robią?

2. Data: 2018-02-02 02:14:07

Temat: Re: Czy wszyscy ludzie
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 2 lutego 2018 00:35:19 UTC+1 użytkownik tren R napisał:
> zadają sobie pytanie o sens życia, czy są tacy którzy tego nie robią?

Czy pies ma naturę buddy?

3. Data: 2018-02-02 12:54:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.02.2018 o 00:35, tren R pisze:
> zadają sobie pytanie o sens życia, czy są tacy którzy tego nie robią?

Być może ci, którzy tego nie robią, najwięcej sensu w swoim życiu
czują/mają.

Ewa

4. Data: 2018-02-02 19:03:20

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Są.
Ci (po prostu) zajęci życiem, a nie rozmyślaniem o nim.

5. Data: 2018-02-02 20:33:31

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 02.02.2018 um 00:35 schrieb tren R:
> zadają sobie pytanie o sens życia, czy są tacy którzy tego nie robią?

Trzeba zapytac moze wszystkich ludzi? ;-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

6. Data: 2018-02-03 01:50:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 2 lutego 2018 19:03:21 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> Są.
> Ci (po prostu) zajęci życiem, a nie rozmyślaniem o nim.

A może po prostu zamiast zadawać puste pytania próbują odpowiedzieć, prowadząc
rozpoznanie bojem? Mam na myśli, że sami nadają sens.

7. Data: 2018-02-03 14:22:39

Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Feb 2018 15:35:17 -0800 (PST), tren R napisał(a):

> zadają sobie pytanie o sens życia, czy są tacy którzy tego nie robią?

Sens życia to przekazywanie informacji kolejnym pokoleniom - i tylko tyle.

8. Data: 2018-02-03 17:04:38

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Sens życia to _po prostu_ kolejne pokolenia.

9. Data: 2018-02-03 17:24:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 lutego 2018 17:04:39 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> Sens życia to _po prostu_ kolejne pokolenia.

Niezła proletariuszka byłaby z Ciebie - w pierwotnym sensie tego słowa.

10. Data: 2018-02-03 19:18:07

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Chcesz zaprzeczyć podstawowemu prawu biologii?

Co na to wszystko Polacy?
Nie ma powrotu do Polski...
Czy Żydzi ukrzyżują Polskę?
Waltzyk warszawski!
Jak Żydzi chcieli Polakom ustawę poprawiać.