Czy wy tu macie moderatora?

1. Data: 2005-03-04 20:07:07

Temat: Czy wy tu macie moderatora?
Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie bagno jak tutaj uprawiacie nie zdarza sie. Ta grupa nadaje sie do
likwidacji i dowiem sie gdzie was oskarzyc. Zrobie to napewno. Won holota!
Daria z USA

1. Data: 2005-03-04 20:22:55

Temat: Re: Czy wy tu macie moderatora?
Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria <m...@g...pl> napisał(a):

> Takie bagno jak tutaj uprawiacie nie zdarza sie. Ta grupa nadaje sie do
> likwidacji i dowiem sie gdzie was oskarzyc. Zrobie to napewno. Won holota!
> Daria z USA

Spadaj wiesniaro!

1. Data: 2005-03-04 21:12:50

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

" Daria" <m...@g...pl> wrote in message
> Takie bagno jak tutaj uprawiacie nie zdarza sie. Ta grupa nadaje sie do
> likwidacji i dowiem sie gdzie was oskarzyc. Zrobie to napewno. Won holota!
> Daria z USA

Dario, mam pytanie:
w USA pracujesz na zmywaku za dolca na godzine czy robisz laske w kiblu w
okolicach metra?
Bo takie mozna miec wnioski, kiedy czyta sie twoje teksty...
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-03-04 21:15:48

Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Daria <m...@g...pl> wrote:

> Takie bagno jak tutaj uprawiacie nie zdarza sie. Ta grupa nadaje sie
> do likwidacji i dowiem sie gdzie was oskarzyc. Zrobie to napewno. Won
> holota! Daria z USA

Że z USA, to widać.

--
Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
Na tej grupie nie ma działu download (C) Dziadek Tooman @ apcoh 2002

1. Data: 2005-03-04 21:25:42

Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki) napisał(a):

> Że z USA, to widać.

po czym?

1. Data: 2005-03-04 21:31:09

Od: "Claneoir" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " napisala

> po czym?

Po IP..??

Claneoir

1. Data: 2005-03-04 22:01:55

Od: "Doker" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po czym?
Po "oskarzyc". Cała Polska smieje się z tego waszego wieśniactwa pod tytułem
"ja was oskarze".

1. Data: 2005-03-04 22:06:39

Od: "Doker" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha. Jesli chcesz kogos podac do Hamerykanskiego sądu to powodzenia. Nie
mozesz podac kogos kto nie jest obywatelem tego kraju, zwlaszcza jesli to ty
siedzisz na jego terytorium - polskiej grupie.
Jesli chcesz zglosic roszczenia do polskiego sadu to powodzenia. Albo cie
wysmieją, albo...cie wysmieją :] no chyba ze ktos ci grozil smiercia i znasz
dane personalne tej osoby to wtedy albo sprawe oddala z powodu malej
szkodliwosci spolecznej albo...cie wysmieja :]
a jesli nie znasz personaliow osoby ktora ci grozila to mozesz nawet nie
probowac bo po prostu cie wysmieja :]
Takie jest polskie prawo :] mnie sie teraz wlasnie zaczyna podobac :]]]]]

1. Data: 2005-03-04 22:08:50

Od: Mirek <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Mar 2005 20:07:07 +0000 (UTC), " Daria" <m...@g...pl>
wrote:
>Takie bagno jak tutaj uprawiacie nie zdarza sie. Ta grupa nadaje sie do
>likwidacji i dowiem sie gdzie was oskarzyc. Zrobie to napewno. Won holota!
>Daria z USA

Wy polo-amerykanie, WON na soc.culture.polish. Tfu.

1. Data: 2005-03-04 22:40:44

Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doker <d...@w...pl> napisał(a):

> Po "oskarzyc". Cała Polska smieje się z tego waszego wieśniactwa pod
tytułem
> "ja was oskarze".

przynajmniej masz jakis komfort ze jak ci ktos zalezie za skore i jest to
jeszcze wbrew prawu to nie dosc ze go mozesz udupic to jeszcze wyciagniesz z
tego kase. a w Polsce, nie dosc ze cie wyruchaja to jeszcze kase od ciebie
sciagnal.

Do moderatora
Chlanie w pojedynke
naturyzm