Czy zwierzożerstwo to nekrofilia ?

1. Data: 2005-10-01 14:24:41

Temat: Czy zwierzożerstwo to nekrofilia ?
Od: "veganujący wegetarianin" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nekrofilia z greckiego nekros &#8211; martwy, philia - lubienie (słowo od
philosophia - lubię mądrość)
( Kto zna łacinę ? Kto przetłumaczy ? )

Jestem za rozpowszechnieniem pojęcia 'nekrofil' jako człowieka lubiącego
(jeść martwe) ciała (i, lub krew) zwierząt.

Odnośnie pytania z tematu wystarczy odpowiedzieć 'tak' lub 'nie'.
Jak chcecie to możecie uzasadnić.

2. Data: 2005-10-01 14:32:23

Temat: Re: Czy zwierzożerstwo to nekrofilia ?
Od: Josef Morko <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

veganujący wegetarianin wrote:

> [...]
> (jeść martwe) ciała (i, lub krew) zwierząt.
>
> Odnośnie pytania z tematu wystarczy odpowiedzieć 'tak' lub 'nie'.

Czolem!

Po mojemu jest to raczej temat na grupe filozowiczna lub jezykoznawcza.

Wedlug mnie pomysl chyba malo sensowny, bo takze zjadajac rosliny, robisz to
tez w ich "martwym stanie". chyba, ze niektore zjadasz na zywca...

Pozdrowienia!

Waldek

3. Data: 2005-10-01 14:42:55

Od: "daras_k" <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

To sie chyba nie przyjmie. Zreszta zadna z czastek slowotworczych wyrazenia
"nekrofil", czyli ani "nekro", ani "fil", a zwlaszcza ani "nekros", ani
"philos" nie wiaza sie znaczeniowo z wyrazeniem "jesc".
A moze wszystko to i tylko to, co dazy Pan sympatia, to rowniez Pan zjada?
:)

pozdrawiam
darek

4. Data: 2005-10-01 14:47:09

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Oct 2005 14:24:41 +0000 (UTC), "veganujący wegetarianin"
<t...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
>
>Jestem za rozpowszechnieniem pojęcia 'nekrofil' jako człowieka lubiącego
>(jeść martwe) ciała (i, lub krew) zwierząt.

NO to i tak lepiej niż zjadać coś na żywca

Rozumiem , że jak chrupiesz marchewkę i żywe komórki rozcierasz zębami
to jest to cacy - tak ????

--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

5. Data: 2005-10-01 16:25:01

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

veganujący wegetarianin wrote:

> Jestem za rozpowszechnieniem pojęcia 'nekrofil' jako człowieka
> lubiącego (jeść martwe) ciała (i, lub krew) zwierząt.

A czy jest jakieś ładne określenie na człowieka, który postępuje
wbrew własnej naturze? Bo do wegetarianina by znakomicie pasowało
:-)
Człowiek jest gatunkiem wszystkożernym i choćbyś nie wiem, jak
bardzo to sobie i innym obrzydzał, nie zmienisz tego.

J.(jak ja strrraaasznie lubię taką czerwoną, półsurową, jedynie
obwędzaną na szklisto szyneczkę, mniaaaam!)

6. Data: 2005-10-01 17:52:39

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "veganujący wegetarianin" <t...@N...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:dhm679$t3g$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

Jestem za rozpowszechnieniem pojęcia 'nekrofil' jako człowieka lubiącego
(jeść martwe) ciała (i, lub krew) zwierząt.

nekrofil to dewiant seksualny lubujacy sie w seksie ze zwlokami.
do "trupojada" bardziej pasuje nekrofag, a samo zjawisko zwie sie
nakrofagia

--
pozdro
ape

7. Data: 2005-10-01 21:34:45

Od: "veganujący Vegetarianin" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <jarek[kropka]p@gazeta.pl> to nekrofil.

8. Data: 2005-10-02 05:27:25

Od: Jarosław Rzeszótko <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 01 Oct 2005 14:24:41 +0000, veganujący wegetarianin wrote:

> [...]
> lubiącego (jeść martwe) ciała (i, lub krew) zwierząt.
>
> Odnośnie pytania z tematu wystarczy odpowiedzieć 'tak' lub 'nie'. Jak
A znasz kogoś kto dostaję orgazmu spożywając schabowego?

--
Jarosław "sztywny" Rzeszótko
sztywny(at)epf.pl // sztywny(at)gmail.com

9. Data: 2005-10-02 10:21:32

Temat: Re: Goloneczka, schabowy, żeberka mniam mniam
Od: Mamak z Galicji <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

veganujący wegetarianin napisał(a):

Dziś na obiad zjem wielkiego kotleta mniam mniam

A wy śmieszni ludzie zajadajcie się trawą i zielskiem.

--
Mamak z Galicji
irc: #prk

10. Data: 2005-10-02 13:27:31

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

veganujący Vegetarianin wrote:
> Jarek P. <jarek[kropka]p@gazeta.pl> to nekrofil.

Naprawdę proponuję Ci najpierw zajrzeć do słownika, używanie
słów, których znaczenia się nie zna, nie świadczy zbyt dobrze o
Tobie ;-)

J.

Leczenie kanałowe - koszt
sztuczne podtrzymywanie zycia