Re: Czyj(a) mąż (żona) w Iraku?

From: tweety <C...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Czyj(a) mąż (żona) w Iraku?
Date: Wed, 10 Sep 2003 15:35:00 +0200

Użytkownik Jacek napisał:

> Chyba jednak coś masz złe informacje.

może, może to miało być 3000 zł??

> Oczywiście że tak.

a smucmy się, ze nie mamy jak w Szwecji czy USA< Kanadzie.

> To może warto sie dowiedzieć jak to bylo cudownie i Twoje dzisijesze
> problemy
> właściwych ram. Gdybys wstawała 0 4:00 po to by kupic coś potrzbenog dla
> dzieci,
> mieszkała z rodzicami w M3 o wielkości 31 m2

wiesz mieszkałam wtedy z rodzicami w M2 na 50 m2 z bratem jeszcze.
stałam w kolejce po papier toaletowy i co z tego?? moje problemy dzisiaj
nie wynikają wg mnie bynajmniej z tamtych lat, wygodnie usiąśc i
obwiniac o wszystko komunizm, tamtą władze, stan wojenny itp. A tak
naprawde czy był u nas komunizm?? to co jest w Korei??

> Raczej podrygiwanie socjalizmu.

to twoje zdanie>

> Mieszasz ludzi których doświadczył los z takim którzy wykorzystują swoją
> szansę,
> to bez sensu

którzy to są ci co wykoprzystują swoją szansę bez sensu?? a którzy ci
których doświadczył los, bo nie rozumiem, wytłumacz.

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/