Czym dojechac

1. Data: 2004-08-11 17:27:50

Temat: Czym dojechac
Od: "ryhoo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Córka jedzie w sobotę z Ziel. Góry do Warszawy koleją, a następnie musi
się dostać na lotnisko.
W Warszawie ma być ok 10:34 *sobota* - na Głównym. Odlot planowany jest
na godz 14:50.
Jak najlepiej dostać się na lotnisko.
Autobus lub tramwaj /jakie przystanki/ itd

--
ryhoo

2. Data: 2004-08-11 20:47:28

Temat: Re: Czym dojechac
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Aug 2004 19:27:50 +0200 I had a dream that ryhoo <r...@g...pl> wrote:
> [...]
> na godz 14:50.
> Jak najlepiej dostać się na lotnisko.
> Autobus lub tramwaj /jakie przystanki/ itd

Lepszą od tego jest grupą pl.regionalne.warszawa.

3. Data: 2004-08-12 07:07:36

Od: MiT <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-11 19:27, Użytkownik ryhoo napisał:

Witam.
Odpowiadam na grupie bo moze sie jeszcze komus przydac.

> [...]
> na godz 14:50.
> Jak najlepiej dostać się na lotnisko.
> Autobus lub tramwaj /jakie przystanki/ itd

Tramwaj odpada, na lotnisko nie ma torow.

Opcja ekonomiczna.
Autobus 175 przystanek al. Jerozolimskie na przeciwko Mariott. (Uwaga na
kieszonkowcow, to jeden z ich bardziej ulubionych autobusow). Koszt
bilet dla podozujacego + bilet dla pasazera. Czas przejazdu ok 40 min.

Opcja bardziej komfortowa.
Jezdzi specjalny autobus (z tego co pamietam z logo PLL LOT). Wyglada
jak bus, ale ma duzo miejsca w srodku.
Koszt biletu wyzszy niz w MZA.

Opcja dla wygodnych.
TAXI. Po wyjściu na gore dworca centralnego od strony Mariotta stoja
taksowki MPT. Stoja przy budce na parkingu strzeżonym - jakies 50 m od
wyjscia z holu glownego, na gorze) Najdrozsza korporacja w wawie, ale
IMO nie naciagaja (jechalem 3 razy). Koszt 6 tygodni temu 2PLN/1km +
6PLN start. Na dworzec wyjdzie ok 30 PLN.
Uwaga na taksowki od strony Haolday Inn na dole i stojace przy slupku od
strony hotelu Mariott - to w wiekszosci naciagacze.

Mam nadzieje ze pomoglem i ze moje informacje sa aktualne. Bylem w wawie
ok 6 tygodni temu.
--
MiT
"Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby

4. Data: 2004-08-12 10:03:55

Od: "ryhoo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MiT wrote:
> [...]
> od strony hotelu Mariott - to w wiekszosci naciagacze.
>
> Mam nadzieje ze pomoglem i ze moje informacje sa aktualne. Bylem w
Tak to o to w zasadzie mi chodziło, dziękuję - za informacje i
ostrzeżenia 8-)
pozdr
--
ryhoo

5. Data: 2004-08-12 10:05:53

Od: "ryhoo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Lepszą od tego jest grupą pl.regionalne.warszawa.
faktycznie, chyba masz rację!
--
ryhoo

6. Data: 2004-08-12 10:17:18

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się dostać na lotnisko.
> W Warszawie ma być ok 10:34 *sobota* - na Głównym. Odlot planowany jest

także uczulam na kradzieze szczególnie łatwo okraścosobt z walizami bo nie
sa ogarnac wszytskiego na raz ,najwygodniej byłoby taxi .
pzdr z zg
p.

7. Data: 2004-08-12 11:08:43

Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryhoo" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na godz 14:50.
> Jak najlepiej dostać się na lotnisko.
> Autobus lub tramwaj /jakie przystanki/ itd

http://www.ztm.waw.pl/

pozdrawiam
Aneta

8. Data: 2004-08-12 12:09:19

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiT" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Opcja ekonomiczna.
> Autobus 175 (Uwaga na
> kieszonkowcow, to jeden z ich bardziej ulubionych autobusow).

Dokładnie o tym też chciałam ostrzec.

Pozdrawiam
Dorota

test sprawdzam czy to dział i jak:)