Czym grozi podatek kościelny

121. Data: 2017-01-10 02:21:55

Temat: Re: Czym grozi dyktatura.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

.pl...

> No, Franciszek przy ikseli to tylko głupek w prześcieradle.

W każdym razie kiepsko wyczuwa polskie uwarunkowania - my już "gości"
mieliśmy wielokrotnie i niczego dobrego z tego nie mieliśmy. Jego kraj i
naród niech najpierw zazna przyjemności rozbiorów, okupacji, socjalizmu -
wtedy pogadamy. Bo na razie to każe gościć , a w Argentynie jakoś spokój w
temacie, z gadkami o goszczeniu tam nie jeździ.

> A to dobrze czy źle?

A dla kogo, tęplariuszu?

> Owszem.

To gdzie ta fala? U ciebie w śmietniku?

--
XL

122. Data: 2017-01-10 02:33:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

andal <a...@a...org> wrote:

> spierdalaj do kibutzu

Chyba go i tam nie chcieli - tylko Polska przygarnęła i teraz ma za swoje.
Żydki nie takie głupie:
https://m.youtube.com/watch?v=qo9Xnkjnvdk

--
XL

123. Data: 2017-01-10 05:08:59

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jan 2017 01:33:39 +0000, Ikselka wrote:

> Chyba go i tam nie chcieli - tylko Polska przygarnęła i teraz ma za
> swoje.
> Żydki nie takie głupie:
> https://m.youtube.com/watch?v=qo9Xnkjnvdk

wlasnie taka technologie zalecam trzymac podreka ;-)

124. Data: 2017-01-10 08:13:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

andal <a...@a...org> wrote:

> wlasnie taka technologie zalecam trzymac podreka ;-)

Trzymam.

--
XL

125. Data: 2017-01-10 09:02:05

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> [...]

>wtedy pogadamy. Bo na razie to każe gościć , a w Argentynie jakoś spokój w
>temacie, z gadkami o goszczeniu tam nie jeździ.

No, głupek jeden, będzie chrześcijankę-kijankę ikselę pouczał o
powinnościach wobec Jezusa.

btw
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2538897/We-s
pend-35million-year-lock-Polish-criminals-jails-900-
criminals-held-packed-prisons.html

Trzy zdania wyżej.

126. Data: 2017-01-10 09:13:21

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andal" napisał w wiadomości grup

On Mon, 09 Jan 2017 23:20:02 +0100, Ghost wrote:

> Użytkownik "andal" napisał w wiadomości grup

>spierdalaj do kibutzu

buhahhahahaha, kolejny łonnabi adolf :-D

btw też sie uważasz za katolika, analu?

127. Data: 2017-01-10 09:17:24

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

andal <a...@a...org> wrote:

>Trzymam.

bezedura, mitznefet nie jest z moheru

128. Data: 2017-01-10 09:34:22

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Żydki nie takie głupie:
>https://m.youtube.com/watch?v=qo9Xnkjnvdk

uhm, a tu bez zmanipulowanego opisu i komentarzy bandy kretynów
https://www.youtube.com/watch?v=EfF07HSsfGc

jak zwykle okazuje sie dałaś xDupy :-O

129. Data: 2017-01-10 09:38:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> [...]
pl...

.pl...

> No, głupek jeden, będzie chrześcijankę-kijankę ikselę pouczał o

"Przykazania miłości

1. będziesz miłował Pana Boga twego (...)

2. a bliźniego swego JAK siebie samego"

JAK nie oznacza BARDZIEJ NIŻ.
Bóg nie nakazuje narażać siebie i bliskich - otwierać domu
terroryście/mordercy/złodziejowi, stołu nierobowi, a kraju najeźdźcy. Ja
chętnie wytłumaczę to Franciszkowi, a tobie już teraz wytłumaczyłam.

> btw
> http://www.dailymail.co.uk/news/article-2538897/We-s
pend-35million-year-lock-Polish-criminals-jails-900-
criminals-held-packed-prisons.html

> Trzy zdania wyżej.

Nisko. Daj wyżej.

--
XL

130. Data: 2017-01-10 09:41:38

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

pl...

.pl...

>chętnie wytłumaczę to Franciszkowi