Czym grozi podatek kościelny

141. Data: 2017-01-10 11:48:09

Temat: Re: Czym grozi dyktatura.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

a.pl...

> A, czyli iksela doszła już poziomu: papież Franciszek zaprzecza naukom
> Jezusa - coraz ciekawiej, coraz ciekawiej... przy czym iksela oczywiście
> lepiej odczytuje nauki Mesjasza.

Soboru, tylko Soboru:

"Orzeka tedy Sobór, że 1) Biskup Rzymski jest nieomylny, to jest, że w
orzeczeniach swoich nie może błądzić, ale nie orzeka, że Papież nie może
grzeszyć; że 2) jest nieomylny, kiedy przemawia z katedry. Do tego zaś
potrzeba następujących warunków: a) musi on przemawiać jako Głowa całego
Kościoła, jako Pasterz i Nauczyciel wszystkich wiernych Chrześcijan, nie
zaś jako człowiek prywatny; b) musi przemawiać w rzeczach wiary i
obyczajów, a nie w innej materii; c) muszą to być orzeczenia rozstrzygające
i usuwające wszelkie spory i wątpliwości, nie zaś rady lub upomnienia; d)
te orzeczenia muszą zobowiązywać cały Kościół czyli podawać prawdy lub
przepisy, których cały Kościół powinien się trzymać; a więc nie należą tu
rozkazy lub wyroki, które obchodzą tylko jednostki, albo pewną cząstkę
wiernych. 3) Tej nieomylności przyczyną sprawczą jest asystencja Boska,
czyli Duch Święty, który nie dopuści, aby Papież miał zbłądzić, podobnie
jak chroni cały Kościół nauczający od błędu. 4) Takie orzeczenia Biskupa
Rzymskiego nie mogą ulegać z istoty swojej żadnym poprawkom (irreformabiles
esse), czyli że musimy je uznać za wolne od błędu, nie czekając na to, czy
je zechce przyjąć większość Biskupów (te słowa Soboru są zwrócone przeciw
Gallikanom).."

http://www.ultramontes.pl/dogmatyka_5_2_4_1.htm

Punkty c) i d) nie zostały dotrzymane:

Ad c) - za jakże aluzyjne upomnienia dziękujemy, sami wiemy, kogo do domu
wpuszczać i jak widzę Franciszek to uznaje, bowiem nawet nie próbuje mówić
niczego w rodzaju "otwórzcie granice dla każdego" ani "oddajcie pieniądze,
żony i córki każdemu, kto wejdzie do waszego domu" - no bo tylko wtedy
mówiłby "rozstrzygająco usuwając wszelkie spory". Tymczasem niczego nie
nakazuje, tylko pływa po temacie - chyba po to, żeby każdy, kto chce
dokopać katolikom, mógł się na te jego ogólniki powoływać.

Ad d) - więc czemu tylko Europa?

:->

--
XL

142. Data: 2017-01-10 11:49:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

> Polecam zatem:
> http://ding-dong.pl/allegro/foto/OKULARY/denka2.jpg

Dawaj! - i już musisz mnie dobrze traktować :->

--
XL

143. Data: 2017-01-10 11:59:22

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

a.pl...

>Soboru, tylko Soboru:

No, iksela zna nauki Jezusa lepiej niż Franciszek, wszystko sie zgadza.

Teraz czekamy az iksela zadeklaruje swą równość Bogu w czwórcy jedynemu.

144. Data: 2017-01-10 12:01:09

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

>Dawaj! - i już musisz mnie dobrze traktować :->

Prsz:
http://demotywatory.pl/660801/kopniak-w-dupe

145. Data: 2017-01-10 12:15:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

pl...

> Prsz:
> http://demotywatory.pl/660801/kopniak-w-dupe

No i to ci właśnie tłumaczę jak jakiemu mądremu - kopniak w dupę żądającym!
Uff.

--
XL

146. Data: 2017-01-10 12:21:11

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

pl...

>No i to ci właśnie tłumaczę jak jakiemu mądremu - kopniak w dupę żądającym!

Rządzącemu pisowi i ikseli.

147. Data: 2017-01-10 13:18:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

.pl...

pl...

> Rządzącemu pisowi i ikseli.

Lekcję odebrałeś, teraz już możesz sp...ć.

--
XL

148. Data: 2017-01-10 13:55:08

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

.pl...

pl...

>Lekcję odebrałeś

Ta, lekcję, na temat, jak to iksela przerasta papieskość papieża, oraz
nakazy Chrystusa, tak, myślę, że tej prezentacji długo nie przebijesz.

Tu masz jeszcze o imigrantach i "ciapatych"
http://fakty.interia.pl/historia/news-70-lat-temu-ir
an-przyjal-120-tys-polskich-uchodzcow,nId,923549

149. Data: 2017-01-10 15:06:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> [...]
>
> Tu masz jeszcze o imigrantach i "ciapatych"
> http://fakty.interia.pl/historia/news-70-lat-temu-ir
an-przyjal-120-tys-polskich-uchodzcow,nId,923549

TAK, to byli UCHODŹCY! A nie ekonomiczna imigracja. Polacy nie jechali
nigdy i nigdzie po socjal i nie przebywali nigdzie za darmo - koszty ich
pobytu w Iranie pokrył rząd polski za pomocą kredytu od rządu angielskiego.
Kredyt ten w znacznej części został umorzony, co nie zmienia obrazu
sytuacji - nic za darmo! Irańczycy mieli zapłacone!
Kiedy pieniądze się skończyły, każdy z UCHODŹCÓW żył dalej już na własny,
często głodny rachunek, PRACUJĄC na siebie. Nawet polskie dzieci tkały
dywany.
Nikt nie leżał i żądał forsy i dziwek. Debilu ty gówniany.

I poczytaj może, DLACZEGO i SKĄD ci Polacy MUSIELI być przeniesieni, bo to
nie była masowa nagła chętka wypadu po socjal i na babki. Poczytaj o armii
Andersa, ciemna maso, ty nieuku p...ny!

Kończę wszelki kontakt z tobą, śmieciu lewacki, definitywnie bastuję - bo
mi ubliża dalsze tłumaczenie czegokolwiek takiemu p...mu debilowi i s...wi.

Rzygam. Autentycznie rzygam.
--
XL

150. Data: 2017-01-10 15:48:15

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> [...]
.pl...

pl...

an-przyjal-120-tys-polskich-uchodzcow,nId,923549

Podobnie jak mieszkańcy tych domów:
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/36284/syria1.jpeg

>Kończę wszelki kontakt z tobą, śmieciu lewacki, definitywnie bastuję - bo
>mi ubliża dalsze tłumaczenie czegokolwiek takiemu p...mu debilowi i s...wi.

>Rzygam. Autentycznie rzygam.

Powyższymi epitetami opisałaś jak widzisz samą siebie. Mogę tylko współczuć.

petitionGo
Marian Kowalski dobrze mówi
Mysia utopia.
Mysia utopia.