Czym kierują się bluzgacze?

121. Data: 2007-12-27 03:14:06

Temat: Re: Czym kierują się bluzgacze?
Od: "Gosia" <G...@B...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zalozmy, ze Ty widzisz swojego meza tak jak wlasnie nam to
> pokazujesz....ale, jaka masz pewnosc, ze On widzi Cie tak samo???
> Zakladajac oczywiscie, ze rozmawiacie o tym duzo....

Chodzi mi o to, ze obserwujac mezow kolezanek (przyjaciolek) widze cos,
czego one nigdy nie dostrzega...taka jest prawda.
Sa one podobne do Ciebie ;)
Widza tylko to, co chca widziec.
Domyslam sie, ze w moim zwiazku jest podobnie...ale kurcze, staram sie o
tym rozmawiac i i rozwijac te problemy, nie zadajac , ze taka juz jestem i
albo mnie akceptuje, albo niech spada!

122. Data: 2007-12-27 11:32:35

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Dec 2007 02:22:20 GMT, Gosia napisał(a):

> Ikselko, czy Ty nie masz przypadkiem na imie Kasia?
> ;)
> Byc moze sie myle, ale przypominasz mi kogos z tej grupy z przed kilu
> lat....

Nieee, mam na imię jak Ty :-)
--
XL wiosenna
"Jeżeli ktoś naprawdę cię nienawidził, to tylko dlatego, że nie mógł być

123. Data: 2007-12-27 11:38:16

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Dec 2007 02:32:01 GMT, Gosia napisał(a):

> Hej , to znowu ja ;o)
> Zainteresowala mnie Twoja osoba i staram sie glebiej spojrzec w Twoje posty.
> I tak odnosnie tego cytatu o szklance polpostej lub polpelnej....
> Wydaje mi sie, ze kazdy jest w pewnym sensie polpelnym i polpustym...
> Zalozmy, ze Ty widzisz swojego meza tak jak wlasnie nam to
> pokazujesz....ale, jaka masz pewnosc, ze On widzi Cie tak samo???
> Zakladajac oczywiscie, ze rozmawiacie o tym duzo....

Zapewniam Cię, że 25 lat małżeństwa, a przedtem wspólna klasa w liceum i
rozstanie (tylko fizyczne) na studia, to dość czasu, aby taka bajka mogła
się zweryfikować... Dlatego czuję się niemal guru w pewnych sprawach... Bo
niby dlaczego nie mam się czuć autorytetem, skoro mam doświadczenie? Nie
przeczę, że szczęścia kupę też...
Wiesz co? na naszym wspólnym 25-leciu matury (w maju 2008 będzie fiesta -
bo już 30-lecie) podszedł do nas nieznajomy kolega z "byłej" sąsiedniej
klasy, kiedy tańczyliśmy, i powiedział: "Wy jesteście małżeństwem?
odpowiedzieliśmy zaskoczeni, że oczywiście. A on na to do mojego męża:
Chłopie, jakie ty masz szczęście!"
Z kilkunastu małżeństw zawartych w naszym roczniku ostały się chyba 2...
No i tyle :-)

124. Data: 2007-12-27 16:44:05

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Gru, 12:38, Ikselka <i...@w...pl> wrote:
> [...]

> klasy, kiedy tańczyliśmy, i powiedział: "Wy jesteście małżeństwem?
> odpowiedzieliśmy zaskoczeni, że oczywiście. A on na to do mojego męża:

I na takich grzecznościowych tekstach budujesz swoją samoocenę...
W sumie to wygodne. W nieświadomości łatwiej żyć.

125. Data: 2007-12-27 17:05:43

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Dec 2007 08:44:05 -0800 (PST), m...@o...pl napisał(a):

> I na takich grzecznościowych tekstach budujesz swoją samoocenę...
> W sumie to wygodne. W nieświadomości łatwiej żyć.

Opisane zdarzenie jest tylko konsekwencją, a nie przyczyną zjawiska,
moJadrogaKasiu :-)
Tekst nie był grzecznościowy - ten człowiek przyglądał się nam cały wieczór
i przyznał nam się do tego. I podszedł po to, aby dać wyraz swemu
pozytywnemu wrażeniu; Ty robisz to samo w sensie negatywnym, więc...

...dam Ci szansę (powinnaś się ucieszyć) popsucia mi mojej świetnej
samooceny - oceń mnie Ty, to może zbuduję ją też na Twoim tekście, ale
równocześnie daj i mnie prawo do wypowiedzenia głośno mojej oceny Ciebie,
bo na priv już to zrobiłam i zdaje się, koniecznie chcesz coś "poprawić" w
mojej ocenie Ciebie?
:-)

--
XL wiosenna
"Prawdziwe przyjaciółki poznaje się nie w biedzie, ale w

126. Data: 2007-12-27 19:55:25

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Gru, 18:05, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> [...]
> bo na priv już to zrobiłam i zdaje się, koniecznie chcesz coś "poprawić" w

Ja tego języka w ogóle nie rozumiem.

127. Data: 2007-12-27 20:18:11

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Dec 2007 11:55:25 -0800 (PST), m...@o...pl napisał(a):

> Ja tego języka w ogóle nie rozumiem.

Jeśli czegoś nie rozumiesz, nie znaczy, że jest gorsze ani na niższym
poziomie, prawda? Poprzestańmy na tym, dla Twego dobra.
:-)

128. Data: 2007-12-28 18:39:09

Temat: Re: Czym kieruj? sie bluzgacze?
Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Dec 2007 20:46:52 +0100, Sky napisze:

> Dlaczego źle?
> Dobrze postawione!
> Ale odpowiedź mu się nie spodoba:
> "Wszystkich co nie są dupkami" ;)

jeszcze mi tylko wyjaw w jakim mnie umieszczasz towarzystwie

129. Data: 2007-12-29 00:19:34

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> jeszcze mi tylko wyjaw w jakim mnie umieszczasz towarzystwie

I tak ci to nic nie pomoże...

130. Data: 2007-12-29 18:09:42

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Dec 2007 01:19:34 +0100, Sky napisze:

> I tak ci to nic nie pomoże...

jeśli nie znam to nic mi nie da, chyba że poznam, ale tym bardziej
nic mi nie daje sucha informacja że to robisz

Narciarz
NA RYDZACH
IDEALNA IDEA
SZTUKĄ WILKI TŁUKĄ...