Czym nas obrażono

11. Data: 2013-10-15 05:51:32

Temat: Re: Czym nas obrażono
Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
No polacy w złodziejstwie wszystkich przebijają, masz podane ale ty linków nie
czytasz. Politycy razem z wojującym klerem demoralizują kraj i non stop wystawiają na
pośmiewisko, a polacy grabieni przez kler i uczeni że zupełnego braku
odpowiedzialności kradną innych, bo oni na podstawowe rzeczy nie mają a jak
cwaniaczek biskup bezkarny to idziemy w jego ślady.

12. Data: 2013-10-15 05:53:11

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za komuny też polacy tak kradli bo systemy totalitarne demoralizują i im polską
bardziej katolicka tym bardziej zdemoralizowana.

13. Data: 2013-10-15 05:54:10

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2013-10-15 12:01:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Oct 2013 20:51:32 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> No polacy w złodziejstwie wszystkich przebijają

Bzd.
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

15. Data: 2013-10-15 12:18:21

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Dlatego żydów wszędzie widzą, bo jeden przez drugiego kradnie więc ktoś za stan
złodziejstwa musi być przecież winny, bo w mitologii oni są wspaniali i...bez skazy,
w rzeczywistości to chołota więc to dzieci księż gwałcą, tfu żydzi kradną.

16. Data: 2013-10-15 14:24:31

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://trybeus.neon24.pl/post/99141,zlodziej-zlodzie
jowi-wilkiem

Polacy już śmieci kradną.

17. Data: 2013-10-16 13:24:58

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-14 23:43, Ikselka pisze:

> To ja chyba Polką nie jestem :-)

No nie wiem... Powiedz wobec tego, ale tak szczerze - z czego jesteś
dumna?. Nie chodzi mi tu o historię, ale o dzień dzisiejszy. A więc z
czego - z reprezentacji Polski w piłce nożnej, gdzie to kupujemy
najemników żeby nas reprezentowali? Z polityków którzy wprowadzają nas w
pewne układy na drugorzędnych warunkach, z niepodległościowej deklaracji
A. Kwaśniewskiego, który na następny dzień publicznie normalnie ja
"odszczekiwał", z tego że w polskich mediach coraz mniej polskiej mowy??
Itditp. przykłady na poniżanie nas można mnożyć w praktycznie
nieskończoność...
I tu pytanie do Ciebie - jakie są powody żebym zaczął się czuć podobnie
jak Ty? Proszę o kilka przykładów.

18. Data: 2013-10-16 13:26:13

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 05:51, Adrenalinka pisze:
> [...]
odpowiedzialności kradną innych, bo oni na podstawowe rzeczy nie mają a jak
cwaniaczek biskup bezkarny to idziemy w jego ślady.

Tylko z nielicznych linków można się dowiedzieć prawdy. Większość z nich
ma tylko jeden cel - propagandowy. I to dlatego trzymam się od takich
źródeł wiadomości z daleka.

Z pozostałym twoim tekstem, tak ogólnie to się zgodzę. Choćby dla tego
że mimo tego że nie wiem czy jesteśmy największymi złodziejami świata,
to jednak ci złodzieje nie odczuwają z powodu swojej działalności
żadnego wstydu, wręcz są z tego co robią dumni.. czyli śmiało można
powiedzieć że demoralizacja społeczeństwa.

19. Data: 2013-10-16 13:26:39

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 05:53, Adrenalinka pisze:
> Za komuny też polacy tak kradli bo systemy totalitarne demoralizują i im polską
bardziej katolicka tym bardziej zdemoralizowana.

Tak?, za komuny ktoś kradł węgiel z wagonów, szyny kolejowe, czy sieci
trakcyjne?

20. Data: 2013-10-16 13:26:50

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 14:24, Adrenalinka pisze:
> http://trybeus.neon24.pl/post/99141,zlodziej-zlodzie
jowi-wilkiem

> Polacy już śmieci kradną.

Może to i lepiej niż gdyby miało być - "złodziej złodziejowi -
człowiekiem";-)

Pokolenie Bridget Jones
Propagowane postawy wobec seksu
Strach ma wielkie oczy