Czym nas obrażono

21. Data: 2013-10-16 23:07:55

Temat: Re: Czym nas obrażono
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Oct 2013 13:24:58 +0200, Trybun napisał(a):

> No nie wiem... Powiedz wobec tego, ale tak szczerze - z czego jesteś
> dumna?. Nie chodzi mi tu o historię, ale o dzień dzisiejszy.

Jestem dumna z tego, że pomimo takiego g...na u steru władzy jednak JESZCZE
jest w kraju wielu młodych ludzi, prawdziwych Polaków i patriotów - a wiem
to od mojej młodszej córki, bo takich własnie ma WSZYSTKICH znajomych i
sama taka jest.
Jestem dumna z tego, że pomimo całego politycznego syfu który sami sobie
wybrali, Polacy starają się GODNIE ŻYĆ, mało tego, świetnie reprezentują
nasz kraj na całym świecie.
Jestem dumna z polskiej myśli naukowej i polskiej kultury. Polityka ich nie
obszczy, bo politycy to intelektualne bezmóżdża (nieliczne wyjątki tylko
potwierdzają regułę), które potrafią tylko forsę liczyć...
No i na koniec - że w tym wszystkim POLSKA JEST, przetrwała wszystko, co
jej zgotowano. Inny kraj już dawno by przepadł lub z własnej inicjatywy
wlazł w tyłek wrogowi mając do wyboru zginąć lub walczyć.
Ponieważ POLSKA JEST, masz i Ty wobec niej obowiązki.

> I tu pytanie do Ciebie - jakie są powody żebym zaczął się czuć podobnie
> jak Ty? Proszę o kilka przykładów.

Ponieważ POLSKA JEST, masz i Ty wobec niej obowiązki. Jeżeli nie umiesz być
z niej dumny i jej kochać z powodów jakie wyżej wymieniłam, to przynajmniej
poczuj obowiązek, żeby nie dac zmarnować dorobku przodków.
Bo chyba masz jakieś dzieci? A jesli nie, zrób to dla moich...
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

22. Data: 2013-10-17 15:50:04

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-16 23:07, Ikselka pisze:

> [...]
> wlazł w tyłek wrogowi mając do wyboru zginąć lub walczyć.
> Ponieważ POLSKA JEST, masz i Ty wobec niej obowiązki.

No niestety ja nie znajduję w tych sprawach które wymieniłaś żadnych
powodów do dumy. A polskiej myśli technicznej po prostu na dzień
dzisiejszy nie ma! Podobnie jak kultury, w teraźniejszych mediach
ciekawe jest tylko to powtarzane z dawnych czasów...

Owszem, mam obowiązki, gdy ktoś zaapeluje o fundusze na budowę pomnika
Orła bądź innego symbolu naszej państwowości to na pewno nie pozostanę
głuchy na taki apel. Na pomnik czyjegoś idola na pewno nie dołożę. Tak
samo jestem gotów podejmować prace spoleczne na rzecz i korzyść Polski.
Ale to nie ma być pomoc na rzecz jakiegoś kapitalisty.

> [...]
> poczuj obowiązek, żeby nie dac zmarnować dorobku przodków.
> Bo chyba masz jakieś dzieci? A jesli nie, zrób to dla moich...

Niestety, potomek nie ma obywatelstwa polskiego, nawet w Polsce nigdy
nie był. Moi przodkowie także nie pochodzili z terenów dzisiejszej
Polski. Ale to nie zmienia faktu - ja jestem Polakiem i nie mogę patrzeć
na to co z tym krajem się robi, do szewskiej pasji doprowadza mnie to
szabrowanie narodowych dóbr czy dywersja językowa w mediach.

23. Data: 2013-10-17 16:03:37

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na to co z tym krajem się robi, do szewskiej pasji doprowadza mnie to
> szabrowanie narodowych dóbr czy dywersja językowa w mediach.

nie podoba Ci się krajobraz po uczcie ?

http://www.youtube.com/watch?v=d-FcheRQuoE&feature=p
layer_detailpage

no ba .... ale
http://www.youtube.com/watch?v=GqJjiAXnWdQ&feature=p
layer_detailpage

24. Data: 2013-10-17 16:39:09

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kali
Czy ktoś ci broni powrócić do ojczyzny czyli watykanu , co tam nikt nie pracuje to tu
chcecie grabić, no na obczyźnie czyli w polsce źle to porzuć materializm i wracaj w
ramiona biskupów.

25. Data: 2013-10-17 17:15:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Oct 2013 15:50:04 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> na to co z tym krajem się robi, do szewskiej pasji doprowadza mnie to
> szabrowanie narodowych dóbr czy dywersja językowa w mediach.

I z tego powodu nie stać Cię na czyny? Stać Cię na to jedynie, aby w
młodych ludziach siać defetyzm zamiast znaleźć w sobie trochę wiary - DLA
NICH??
:->

26. Data: 2013-10-17 17:15:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Owszem, mam obowiązki, gdy ktoś zaapeluje o fundusze na budowę pomnika
> Orła bądź innego symbolu naszej państwowości to na pewno nie pozostanę

NIE O TYM Mówię!!!!

27. Data: 2013-10-17 17:54:10

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-17 16:03, kali pisze:

> nie podoba Ci się krajobraz po uczcie ?

> [...]

No cóż, chyba w chwili w której trwały obrady okrągłostołowe nikt nie
planował zrobić z Krajem tego co później zrobiono. Degrengolada nie była
planowana i nastąpiła etapami jako zresztą coś oczywistego w ustroju
kapitalistycznym. Tylko że wtedy tam - przy tym "okrągłym stole" o tym
nawet nie pomyślał.

Co do Jałty, nie widzę alternatywy - normalny Polak bez pomocy sowieta
nie byłby w stanie się uwolnić spod ręki jaśniepanów, którzy by
powrócili po wojnie z emigracji "na swoje" i "po swoje" jak po zimie
powraca wiosna.. I tylko dzięki tej pomocy taki Polak mógł się przez
jakiś czas poczuć w miarę wolnym człowiekiem.

28. Data: 2013-10-17 17:55:28

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-17 17:15, Ikselka pisze:

> I z tego powodu nie stać Cię na czyny? Stać Cię na to jedynie, aby w
> młodych ludziach siać defetyzm zamiast znaleźć w sobie trochę wiary - DLA
> NICH??
> :->

Co ja mogę zaoferować młodym ludziom - apele o niewyjeżdżanie z Polski,
uczestniczenie w farsie nazywanej wyborami? Nie mam prawa takiego czegoś
robić.
A to co piszę to nie sianie defetyzmu, tylko próba otworzenia oczu na
prawdę.

29. Data: 2013-10-17 17:55:47

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NIE O TYM Mówię!!!!

A więc proszę o konkrety, bez ogólników - czego ode mnie oczekujesz?
Nadmnienię że nie jestem człowiekiem czynu w typie Che czy Lenina którzy
o nawet nie tyle swoje, ale czyjś interes potrafili chwycić za karabin.

30. Data: 2013-10-17 19:11:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Oct 2013 17:54:10 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> powraca wiosna.. I tylko dzięki tej pomocy taki Polak mógł się przez
> jakiś czas poczuć w miarę wolnym człowiekiem.

Jezus Maria...
--
[...]

Pokolenie Bridget Jones
Propagowane postawy wobec seksu